Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #26 Skrevet 21. oktober 2013 Hvordan vet man hvordan pulvret skal blandes hvis ikke posen er med da? Mulig jeg er tjukk i hodet, men jeg aner ikke hvordan eller med hva man skal blande slikt pulver... Giveren skriver tydligvis en lapp der det står hva man skal blande med og sikker steketemperatur og tid hvis hun husker det. Hadde vært vesentlig greiere med posen Anonymous poster hash: 1d077...d57
tante grusom master of law Skrevet 21. oktober 2013 #27 Skrevet 21. oktober 2013 Hvordan vet man hvordan pulvret skal blandes hvis ikke posen er med da? Mulig jeg er tjukk i hodet, men jeg aner ikke hvordan eller med hva man skal blande slikt pulver...Giveren skriver tydligvis en lapp der det står hva man skal blande med og sikker steketemperatur og tid hvis hun husker det. Hadde vært vesentlig greiere med posen Anonymous poster hash: 1d077...d57 Jeez, hvorfor ikke bare gi posen da? Kan sikkert gi tre poser i stedenfor en pose og ett glass til samme pris. Eller brukes brukte syltetøyglass til denne gaven?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #28 Skrevet 21. oktober 2013 Hvordan vet man hvordan pulvret skal blandes hvis ikke posen er med da? Mulig jeg er tjukk i hodet, men jeg aner ikke hvordan eller med hva man skal blande slikt pulver...Giveren skriver tydligvis en lapp der det står hva man skal blande med og sikker steketemperatur og tid hvis hun husker det. Hadde vært vesentlig greiere med posen Anonymous poster hash: 1d077...d57 Jeez, hvorfor ikke bare gi posen da? Kan sikkert gi tre poser i stedenfor en pose og ett glass til samme pris. Eller brukes brukte syltetøyglass til denne gaven? Hvis du heller det over på et glass blir det hjemmelaget skjønner du og når det gjelder hjemmelagde gaver betyr ikke prisen noe. Da er det "tanken som teller" ;D Anonymous poster hash: 1d077...d57
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 21. oktober 2013 #29 Skrevet 21. oktober 2013 Ummm.. jeg lager små ekstra julegaver fra Toro.. Altså, av toro kakao :-p Helles lagvis med raspet hvit sjokolade, små marsmellows og hakket "polkagris" stenger i en kopp med tilhørende skje. Og topper det med et mini pepperkakehus som man kan sette på koppen... Men om man snakker toro pulver i et glass, uten noe mer "piff" så kan jeg ikke helt forstå den idèen.... Det hørtes koselig ut, har du maler for minipepperkakehusene? Nei, kutter de ut etter øyemål jeg, de blir av og til litt skakke, men det er ingen som har klaget på det så langt
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 21. oktober 2013 #30 Skrevet 21. oktober 2013 Ummm.. jeg lager små ekstra julegaver fra Toro.. Altså, av toro kakao :-p Helles lagvis med raspet hvit sjokolade, små marsmellows og hakket "polkagris" stenger i en kopp med tilhørende skje. Og topper det med et mini pepperkakehus som man kan sette på koppen... Men om man snakker toro pulver i et glass, uten noe mer "piff" så kan jeg ikke helt forstå den idèen.... Dette høres veldig koselig og ikke i samme gate som en ferdigmix i ett glass. Ellers er det vel freia og ikke toro som har kakao? Eller? Anonymous poster hash: 5810d...2da Stemmer det.. uansett, Pulver er pulver Så lenge man gjør noe mer ut av det, så er det jo en koselig gave, men har man bare klippet opp posen og helt det over på et glass, så er det jo noe annet
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #31 Skrevet 21. oktober 2013 Det er vel sikkert dette som er inspirasjonen, men så var det litt mer enkelt med en pose toro... http://icraftdaily.com/cookie-in-a-jar-craft-gift/ Anonymous poster hash: 7c605...7cc
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #32 Skrevet 21. oktober 2013 Helt ærlig så høres det ut som en søt gave, når det er fancy etikett og sløyfebånd Så lenge glasset er rent så har pulver god holdbarhet. Anonymous poster hash: e9a59...84f
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #33 Skrevet 21. oktober 2013 Blir mye mer glad for å få forbruksvarer som kaffe, kakao, matolje, tannbørster eller såpe enn telysholder nr. 547 som ikke passer til noe annet jeg har. Jeg bruker kun 2 Toro-produkter, og hvis noen hadde gitt meg noen poser av akkurat disse så ville jeg skjønt meningen bak og blitt kjempeglad. Anonymous poster hash: 61a4f...aa8
Gjest mphs Skrevet 21. oktober 2013 #34 Skrevet 21. oktober 2013 Det er vel sikkert dette som er inspirasjonen, men så var det litt mer enkelt med en pose toro... http://icraftdaily.com/cookie-in-a-jar-craft-gift/ Anonymous poster hash: 7c605...7cc Dette var jo veldig fint Slik vil jeg gjerne ha til jul
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #35 Skrevet 21. oktober 2013 Hvis jeg hadde fått det i julegave hadde jeg blitt sur. Hadde sagt takk. Men ikke på en overstrømmende måte. Og neste gave til vedkommende ville vært noe fullstendig upersonlig og billig. Isteden for å gi en så idiotisk gave, ville jeg.spurt om vi kunne droppet gavene og heller tatt.en kinotur, kafé el lign sammen før jul. Brukt litt tid på hverandre rett og slett. Greit at det er tanken.som teller - men jeg vil påstå at en slik gave er det ingen annen tanke bak enn "billig og lettvint". Anonymous poster hash: df858...105
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå