Gå til innhold

"Toro-pulver" i julegaver


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir dere virklig glade for å få n åpnet pakke fra Toro i julegave?

 

Ser noen regner det som en hyggelig, hjemmelaget gave hvis posen blir åpnet og pulveret helt over på et glass. For meg er det rent søppel. En ting er at jeg ikke er begeistret for slik tørmat i seg selv, men når posen til og med er åpnet er jo holdbarheten også usikker.

Gis dere faktisk bort såt og blir dere glade om dere får det selv? Her i huset hadde vi bare ristet på hodet, ledd litt, kastet det i søpla og takket pent.



Anonymous poster hash: dd098...bf1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig noen som gjør det?

Da hadde jeg blitt forundret



Anonymous poster hash: 5810d...2da
Skrevet

Da hadde jeg blitt veldig forskrekket altså!

 

Anonymous poster hash: 419b2...017

Skrevet

Hæ? Har gitt bort hjemmelaget syltetøy, men føler ikke det blir helt det samme :P

Skrevet

Hvem gjør det, og hvor står det?

 

Anonymous poster hash: 8c9b8...1fa

Gjest Pusikatt
Skrevet

Nei det tror jeg ingen har sagt. Tror du bare tuller. Selvfølgelig gjør man ikke sånt :-)

Skrevet

Det var noen i en av trådene om julegaver som sa det. Ble litt forundret jeg også, men tenkte bare jaja, vi er alle forskjellige...



Anonymous poster hash: 127f8...493
Skrevet

Har aldri opplevd det, men om det skulle dukke opp under treet skal eg gi tilbakemelding om reaksjon..

Skrevet

Du hadde vel takket før du kastet det? 

Hehe, neida. Jeg har aldri hørt om noe sånt, og jeg kommer aldri til å gi noe sånt. Det er derimot veldig stilig å få hjemmelagde kryddermixer på glass, tacokrydder f.eks. Men ikke helle det fra en kjøpepose og over i en pen beholder! 



Anonymous poster hash: f0f4d...17d
Skrevet

Jeg har opplevd å få Nutrilett-pulver i julegave så Toro-pulver er et hakk opp på gavestigen :D



Anonymous poster hash: 15c8a...11a
Skrevet

 

Jeg har opplevd å få Nutrilett-pulver i julegave så Toro-pulver er et hakk opp på gavestigen :D

 

Anonymous poster hash: 15c8a...11a

 

 

Hehe det har faktisk jeg også, men da ønsket jeg meg det. :) Regner med du ikke gjorde det... :P

 

Anonymous poster hash: 127f8...493

Skrevet

Hadde nok lurt på om det hadde tilta for personen da, greit å gi meg en pose med et elelr annet toro produkt men ikke å åpne posen og helle over på glass. Da hadde det blitt kastet ja



Anonymous poster hash: 24f5e...c3d
Skrevet

Hvorfor bry som om hva andre synes er ok å gi bort/få i gave? 

For meg er det tanken som teller, ikke hva gaven faktisk er. 

Skrevet

Jeg synes det er litt sært når man kjøper ferdig krydder eller muffins mix og heller det over på glass og gir vekk. Skal man gi vekk sånne glass, så bør man i hvert fall lage mixen, eller lage krydderet selv



Anonymous poster hash: c6295...e85
Skrevet

Hvorfor bry som om hva andre synes er ok å gi bort/få i gave? 

For meg er det tanken som teller, ikke hva gaven faktisk er. 

Hva er tanken bak en slik gave da? 

"Billig og raskt til en som ikke bryr seg om hverken smak eller helse"

 

Anonymous poster hash: 1d077...d57

Skrevet

Spesielt :-S

 

Hadde kakemixen vært hjemmelaget, lagvis og med et fint design på etiketten så hadde det vært koselig å få (men ville ikke gitt det som en hovedgave selv..)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ummm.. jeg lager små ekstra julegaver fra Toro.. Altså, av toro kakao :-p Helles lagvis med raspet hvit sjokolade, små marsmellows og hakket "polkagris" stenger i en kopp med tilhørende skje.

Og topper det med et mini pepperkakehus som man kan sette på koppen... Men om man snakker toro pulver i et glass, uten noe mer "piff" så kan jeg ikke helt forstå den idèen....

Skrevet

Ummm.. jeg lager små ekstra julegaver fra Toro.. Altså, av toro kakao :-p Helles lagvis med raspet hvit sjokolade, små marsmellows og hakket "polkagris" stenger i en kopp med tilhørende skje.

Og topper det med et mini pepperkakehus som man kan sette på koppen... Men om man snakker toro pulver i et glass, uten noe mer "piff" så kan jeg ikke helt forstå den idèen....

Det hørtes koselig ut, har du maler for minipepperkakehusene?

Skrevet

 

Hvorfor bry som om hva andre synes er ok å gi bort/få i gave? 

For meg er det tanken som teller, ikke hva gaven faktisk er. 

Hva er tanken bak en slik gave da? 

"Billig og raskt til en som ikke bryr seg om hverken smak eller helse"

 

Anonymous poster hash: 1d077...d57

 

 

Er det mer tanker bak andre standar smågaver?  Sjokolade, kaffe, te, kake, og andre typiske spisbare smågaver er heller ikke helsebringende. 

Skrevet

Altså, hadde blitt glad for noe sånt jeg... Lettvint den dagen jeg har lyst til å bake det ut, og ser sikkert koselig ut på kjøkkenhylla.

Jeg kjøper ofte Toro-løsninger selv (jada,skyt meg) så det hadde jeg driti i faktisk.

 

Anonymous poster hash: 7a5f7...de5

Skrevet

Ummm.. jeg lager små ekstra julegaver fra Toro.. Altså, av toro kakao :-p Helles lagvis med raspet hvit sjokolade, små marsmellows og hakket "polkagris" stenger i en kopp med tilhørende skje.

Og topper det med et mini pepperkakehus som man kan sette på koppen... Men om man snakker toro pulver i et glass, uten noe mer "piff" så kan jeg ikke helt forstå den idèen....

Dette høres veldig koselig og ikke i samme gate som en ferdigmix i ett glass.

 

Ellers er det vel freia og ikke toro som har kakao? Eller?

 

Anonymous poster hash: 5810d...2da

Skrevet

 

 

Hvorfor bry som om hva andre synes er ok å gi bort/få i gave? 

For meg er det tanken som teller, ikke hva gaven faktisk er. 

Hva er tanken bak en slik gave da? 

"Billig og raskt til en som ikke bryr seg om hverken smak eller helse"

 

Anonymous poster hash: 1d077...d57

 

 

Er det mer tanker bak andre standar smågaver?  Sjokolade, kaffe, te, kake, og andre typiske spisbare smågaver er heller ikke helsebringende. 

 

Hvis teen er favoritten som du ikke får tak i i Norge, innkjøpt på reise,  sjokoladen spessielle konfektbiter du tror vil falle i smak ol kan det være fine gaver med mye omtanke. Kjøper du derimot billigste type kaffe til alle i familien er det bare hakket bedre enn åpnede toropakker.

 

Anonymous poster hash: 1d077...d57

Skrevet

Jeg reagerte litt jeg også da jeg leste det i en tråd. Merkelig gave.

Skrevet

Hvordan vet man hvordan pulvret skal blandes hvis ikke posen er med da? Mulig jeg er tjukk i hodet, men jeg aner ikke hvordan eller med hva man skal blande slikt pulver...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...