Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Blir dere virklig glade for å få n åpnet pakke fra Toro i julegave? Ser noen regner det som en hyggelig, hjemmelaget gave hvis posen blir åpnet og pulveret helt over på et glass. For meg er det rent søppel. En ting er at jeg ikke er begeistret for slik tørmat i seg selv, men når posen til og med er åpnet er jo holdbarheten også usikker. Gis dere faktisk bort såt og blir dere glade om dere får det selv? Her i huset hadde vi bare ristet på hodet, ledd litt, kastet det i søpla og takket pent. Anonymous poster hash: dd098...bf1
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Er det virkelig noen som gjør det? Da hadde jeg blitt forundret Anonymous poster hash: 5810d...2da
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Da hadde jeg blitt veldig forskrekket altså! Anonymous poster hash: 419b2...017
Kjærepære Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Hæ? Har gitt bort hjemmelaget syltetøy, men føler ikke det blir helt det samme
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Hvem gjør det, og hvor står det? Anonymous poster hash: 8c9b8...1fa
Gjest Pusikatt Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 Nei det tror jeg ingen har sagt. Tror du bare tuller. Selvfølgelig gjør man ikke sånt :-)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #7 Skrevet 21. oktober 2013 Det var noen i en av trådene om julegaver som sa det. Ble litt forundret jeg også, men tenkte bare jaja, vi er alle forskjellige... Anonymous poster hash: 127f8...493
☆☆☆ Skrevet 21. oktober 2013 #8 Skrevet 21. oktober 2013 Har aldri opplevd det, men om det skulle dukke opp under treet skal eg gi tilbakemelding om reaksjon..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #9 Skrevet 21. oktober 2013 Du hadde vel takket før du kastet det? Hehe, neida. Jeg har aldri hørt om noe sånt, og jeg kommer aldri til å gi noe sånt. Det er derimot veldig stilig å få hjemmelagde kryddermixer på glass, tacokrydder f.eks. Men ikke helle det fra en kjøpepose og over i en pen beholder! Anonymous poster hash: f0f4d...17d
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #10 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg har opplevd å få Nutrilett-pulver i julegave så Toro-pulver er et hakk opp på gavestigen Anonymous poster hash: 15c8a...11a
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #11 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg har opplevd å få Nutrilett-pulver i julegave så Toro-pulver er et hakk opp på gavestigen Anonymous poster hash: 15c8a...11a Hehe det har faktisk jeg også, men da ønsket jeg meg det. Regner med du ikke gjorde det... Anonymous poster hash: 127f8...493
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #12 Skrevet 21. oktober 2013 Hadde nok lurt på om det hadde tilta for personen da, greit å gi meg en pose med et elelr annet toro produkt men ikke å åpne posen og helle over på glass. Da hadde det blitt kastet ja Anonymous poster hash: 24f5e...c3d
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #13 Skrevet 21. oktober 2013 Les den tråden her: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144089978-inspirert-noen-som-har-forslag-til-gode-hjemmelagede-julegaver/page-1#entry145784942 Anonymous poster hash: 1d077...d57
Gjest Emea Skrevet 21. oktober 2013 #14 Skrevet 21. oktober 2013 Hvorfor bry som om hva andre synes er ok å gi bort/få i gave? For meg er det tanken som teller, ikke hva gaven faktisk er.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #15 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg synes det er litt sært når man kjøper ferdig krydder eller muffins mix og heller det over på glass og gir vekk. Skal man gi vekk sånne glass, så bør man i hvert fall lage mixen, eller lage krydderet selv Anonymous poster hash: c6295...e85
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #16 Skrevet 21. oktober 2013 Hvorfor bry som om hva andre synes er ok å gi bort/få i gave? For meg er det tanken som teller, ikke hva gaven faktisk er. Hva er tanken bak en slik gave da? "Billig og raskt til en som ikke bryr seg om hverken smak eller helse" Anonymous poster hash: 1d077...d57
Fruen i huset Skrevet 21. oktober 2013 #17 Skrevet 21. oktober 2013 Spesielt :-S Hadde kakemixen vært hjemmelaget, lagvis og med et fint design på etiketten så hadde det vært koselig å få (men ville ikke gitt det som en hovedgave selv..)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 21. oktober 2013 #18 Skrevet 21. oktober 2013 Ummm.. jeg lager små ekstra julegaver fra Toro.. Altså, av toro kakao :-p Helles lagvis med raspet hvit sjokolade, små marsmellows og hakket "polkagris" stenger i en kopp med tilhørende skje. Og topper det med et mini pepperkakehus som man kan sette på koppen... Men om man snakker toro pulver i et glass, uten noe mer "piff" så kan jeg ikke helt forstå den idèen....
Gilette Skrevet 21. oktober 2013 #19 Skrevet 21. oktober 2013 Ummm.. jeg lager små ekstra julegaver fra Toro.. Altså, av toro kakao :-p Helles lagvis med raspet hvit sjokolade, små marsmellows og hakket "polkagris" stenger i en kopp med tilhørende skje. Og topper det med et mini pepperkakehus som man kan sette på koppen... Men om man snakker toro pulver i et glass, uten noe mer "piff" så kan jeg ikke helt forstå den idèen.... Det hørtes koselig ut, har du maler for minipepperkakehusene?
Gjest Emea Skrevet 21. oktober 2013 #20 Skrevet 21. oktober 2013 Hvorfor bry som om hva andre synes er ok å gi bort/få i gave? For meg er det tanken som teller, ikke hva gaven faktisk er. Hva er tanken bak en slik gave da? "Billig og raskt til en som ikke bryr seg om hverken smak eller helse" Anonymous poster hash: 1d077...d57 Er det mer tanker bak andre standar smågaver? Sjokolade, kaffe, te, kake, og andre typiske spisbare smågaver er heller ikke helsebringende.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #21 Skrevet 21. oktober 2013 Altså, hadde blitt glad for noe sånt jeg... Lettvint den dagen jeg har lyst til å bake det ut, og ser sikkert koselig ut på kjøkkenhylla. Jeg kjøper ofte Toro-løsninger selv (jada,skyt meg) så det hadde jeg driti i faktisk. Anonymous poster hash: 7a5f7...de5
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #22 Skrevet 21. oktober 2013 Ummm.. jeg lager små ekstra julegaver fra Toro.. Altså, av toro kakao :-p Helles lagvis med raspet hvit sjokolade, små marsmellows og hakket "polkagris" stenger i en kopp med tilhørende skje. Og topper det med et mini pepperkakehus som man kan sette på koppen... Men om man snakker toro pulver i et glass, uten noe mer "piff" så kan jeg ikke helt forstå den idèen.... Dette høres veldig koselig og ikke i samme gate som en ferdigmix i ett glass. Ellers er det vel freia og ikke toro som har kakao? Eller? Anonymous poster hash: 5810d...2da
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #23 Skrevet 21. oktober 2013 Hvorfor bry som om hva andre synes er ok å gi bort/få i gave? For meg er det tanken som teller, ikke hva gaven faktisk er. Hva er tanken bak en slik gave da? "Billig og raskt til en som ikke bryr seg om hverken smak eller helse" Anonymous poster hash: 1d077...d57 Er det mer tanker bak andre standar smågaver? Sjokolade, kaffe, te, kake, og andre typiske spisbare smågaver er heller ikke helsebringende. Hvis teen er favoritten som du ikke får tak i i Norge, innkjøpt på reise, sjokoladen spessielle konfektbiter du tror vil falle i smak ol kan det være fine gaver med mye omtanke. Kjøper du derimot billigste type kaffe til alle i familien er det bare hakket bedre enn åpnede toropakker. Anonymous poster hash: 1d077...d57
Moosh Skrevet 21. oktober 2013 #24 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg reagerte litt jeg også da jeg leste det i en tråd. Merkelig gave.
tante grusom master of law Skrevet 21. oktober 2013 #25 Skrevet 21. oktober 2013 Hvordan vet man hvordan pulvret skal blandes hvis ikke posen er med da? Mulig jeg er tjukk i hodet, men jeg aner ikke hvordan eller med hva man skal blande slikt pulver...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå