Gå til innhold

typen til fotball-dama

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man har en offentlig blogg be man om det. Denne kritikken, men denne dama er viden kjent for å sile kommentarer mye mer enn andre bloggere. Hun er helt nazi på hva slags svar hun legger ut. Har selv testa et par ganger og det hun silte var ikke negativt , det var bare ikke skryt av henne og co nok. Latterlige folk!

Anonymous poster hash: 81974...5c4

Men hvorfor i all verden syns du det er greit å gi henne/de 'konstruktiv kritikk'??

Har de spurt om din mening om noe?

Hun har en blogg !!!! Da kan man legge igjen meldinger til henne !!!! Er jo det hun tjener penger på ! FY F for en syk fyr !! Syke i hodet begge de to der tydeligvis . Noe så patetisk å kontakte folk på den måten der når dama har en PUBLIC blogg .

Anonymous poster hash: f9ece...84e

Det er strengt tatt kommentarfeltet som gir de lønn! Hadde bloggen vært stengt for kommentarer så hadde de ikke fått like mye trafikk på den. De liker jo selv å diskutere frem sin perfeksjon på kommentarene så dette maner de opp til selv. Gode råd (konstruktivitet) er vel aldri å forakte?

Anonymous poster hash: 7d2f1...bc4

Ehh, hun er blogger? Leserne er kundene hennes, selvfølgelig er det da greit å gi konstruktiv kritikk.

Anonymous poster hash: 9aec5...667

Du verden, her tråkket jeg visst både i salaten og på noen ømme tær :D

Jeg vet jo hva en blogg er, altså, men jeg syns likevel det er litt rart å kritisere den som skriver. Men etter å ha vært her inne en stund, burde jeg jo skjønne at det er mange som gjør ting jeg ikke engang ville drømme om :)

Ømme tær? Hehe, ja, har så vondt at jeg ikke klarer å gå jeg altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man har en offentlig blogg be man om det. Denne kritikken, men denne dama er viden kjent for å sile kommentarer mye mer enn andre bloggere. Hun er helt nazi på hva slags svar hun legger ut. Har selv testa et par ganger og det hun silte var ikke negativt , det var bare ikke skryt av henne og co nok. Latterlige folk!

Anonymous poster hash: 81974...5c4

Men hvorfor i all verden syns du det er greit å gi henne/de 'konstruktiv kritikk'??

Har de spurt om din mening om noe?

Hun har en blogg !!!! Da kan man legge igjen meldinger til henne !!!! Er jo det hun tjener penger på ! FY F for en syk fyr !! Syke i hodet begge de to der tydeligvis . Noe så patetisk å kontakte folk på den måten der når dama har en PUBLIC blogg .

Anonymous poster hash: f9ece...84e

Det er strengt tatt kommentarfeltet som gir de lønn! Hadde bloggen vært stengt for kommentarer så hadde de ikke fått like mye trafikk på den. De liker jo selv å diskutere frem sin perfeksjon på kommentarene så dette maner de opp til selv. Gode råd (konstruktivitet) er vel aldri å forakte?

Ehh, hun er blogger? Leserne er kundene hennes, selvfølgelig er det da greit å gi konstruktiv kritikk.

Anonymous poster hash: 9aec5...667

Du verden, her tråkket jeg visst både i salaten og på noen ømme tær :D

Jeg vet jo hva en blogg er, altså, men jeg syns likevel det er litt rart å kritisere den som skriver. Men etter å ha vært her inne en stund, burde jeg jo skjønne at det er mange som gjør ting jeg ikke engang ville drømme om :)

Ømme tær? Hehe, ja, har så vondt at jeg ikke klarer å gå jeg altså...

Men etter å ha vært her inne en stund så lærer man seg jo at vilt fremmede vet mer om andre enn de selv gjør.

Skrevet

Haha, er det sant? Han blir rimelig vill i kommentarfeltet også. Har skikkelig "jeg vet alt"-holdning og skriver i en utrolig frekk tone om det er noe han ikke er enig i. Skulle likt å være flue på veggen hos de en hel dag :P

Anonymous poster hash: d33f4...3b6
Skrevet

De er to ekstreme besserwissere og mener allerede å ha fasiten på det meste om babyer. Ganske så fascinerende hvor lite ydmyk Caroline er men man blir vel ganske steinansikt av å få 100 kommentarer daglig av vilt fremmede som mener ting om seg. Kan ikke være lett og jeg skjønner godt at de ønsker å skjerme babyen for det er mye sprø fjortiskommentarer.

Ser jo hvordan hun selv egger opp til debatt da, for et par dager siden var de på skogstur og det hun legger ut bilde av er emballasjen av en kakaodrikk, hvor det står MEGET synlig at "anbefales under slanking". Selvfølgelig biter mange på den. Og når hun la ut bilde av to digre sushitallerkener og "mmm nå skal vi kose oss". Hun er jo fullstendig klar over at 70 % av Norge feilaktig tror at man ikke kan spise sushi under graviditet. Men igjen så vil hun egge til debatt og masse besøk på siden sin. Ganske lett å gjennomskue.

Anonymous poster hash: a9045...a01
Skrevet

Har mannen hennes også blogg? Hva heter han? Link?

Anonymous poster hash: 70f97...453

Skrevet

Jeg er også enig med Teoline.

Og spørsmålet er jo da hvorfor dere leser denne bloggen hvis den irriterer dere??

Anonymous poster hash: 5ad8c...578

Skrevet

Pussig skrue, spiller litt fotball, men bruker mesteparten av tiden sin på å ta bilder av kona i forskjellige antrekk. Og hvis han ikke knipser bilder så skremmer han folk som sørger for levebrødet hans ved å besøke bloggen! Hehe..lurer på hva han skal gjøre når han legger fotballen på hylla...

Anonymous poster hash: 75926...7da

Skrevet

Han er rett og slett gal! Bor i Skien og ler mye av dem når de kommer med solbriller og hatt :D

Anonymous poster hash: 28009...885
Skrevet

Han er rett og slett gal! Bor i Skien og ler mye av dem når de kommer med solbriller og hatt :D

Hva syns folk om dem der borte i Siljan?

Skrevet

Nei, kan ikke svare for alle, men de er unektelig litt rare da :) Passer ikke helt inn, for å si det slik. Når de kommer inn med solbriller og hatt på Rimi så blir det litt malplassert.

Skrevet

Anonym bruker, on 14 Oct 2013 - 21:25, said:

Anonym bruker, on 14 Oct 2013 - 21:21, said:

Anonym bruker, on 14 Oct 2013 - 21:20, said:

Nei, kan ikke svare for alle, men de er unektelig litt rare da :) Passer ikke helt inn, for å si det slik. Når de kommer inn med solbriller og hatt på Rimi så blir det litt malplassert.

Akkurat det er jo litt kult da ;) Alle kan jo ikke gå i den samme grilldressen ;p Anonymous poster hash: 75926...7da
Skrevet

Anonym bruker, on 14 Oct 2013 - 21:25, said:

Anonym bruker, on 14 Oct 2013 - 21:21, said:

Anonym bruker, on 14 Oct 2013 - 21:20, said:

Akkurat det er jo litt kult da ;) Alle kan jo ikke gå i den samme grilldressen ;p Anonymous poster hash: 75926...7da

Hehe :) Nå har jeg aldri sett noen i grilldress her, men joda. Blir bare litt som da jeg så han Didrik Solli Tangen. Med capsen goooodt trukket ned i pannen og solbriller. På Expert. 

Unektelig litt rart da :)

Skrevet

Jeg la igjen en kommentar der for noe mnd siden med mailadresse osv.

Nå har han faen meg søkt meg opp, og tatt kontakt med meg på facebook, der han skriver en ganske stygg mld tilbake på noe som var mens som konstruktiv kritikk.

Er det helt uproblematisk at typen til en av Norges største blogg-damer holder på sånn?

Anonymous poster hash: 28192...215

Hjelpes... Det var ille... Etter å ha lest denne tråden ble jeg meget skeptisk til dette paret. Tror jeg skal holde meg unna den bloggen.

Anonymous poster hash: 66d97...9c1

Skrevet

Å nå ble jeg så nyskjerrig at jeg må inn på denne bloggen å titte litt....

Anonymous poster hash: 322bc...7ac
Skrevet

Det merkelige er jo at ingen har hørt om han før. Han er jo "ingen".

Og det som jeg reagerte på, var da de lanserte Treasures, som var deres nettbutikk for en periode.

Altså Treasures er Walt Disney sitt navn! Det bare "stjal" det..... Frekt!

Hun tåler ikke å få dårlige kommentarer på bloggen... Jeeez louise!

En merker godt fra hun begynte å blogge, da var det kun bikbok klær stort sett, nå er det nesten kun syre merkeklær...!

Får fnatt av begge to!

Anonymous poster hash: f6f29...71b
Skrevet

Det er da en kjent sak at det er noe rart med det paret. Skjønner ikke at dere gidder å legge igjen kommentarer på bloggen hennes i det hele tatt, og i alle fall ikke med rett epostadresse.

Alle som har litt mellom øra skjønner at dama sliter med noe alvorlig, og pirker du borti problemene hennes, så må du nesten regne med å få passet ditt påskrevet. Det er ingen normale mennesker som oppfører seg som henne. At hun har alvorlige spiseforstyrrelser er da ikke vanskelig å skjønne, og jeg visste før hun ble gravi at en graviditet med vektøkning ville bli svært vanskelig for henne. Og om de forer ungen med lavkarbo, så får de bare gjøre det. Helsestasjonen og bhg vil ta tak i det, garantert. Alle skjønner vel at barn trenger variert kost, og karbohydrater for å utvikle seg normalt? Og hvis ikke de forstår det, fanges det nok opp. Barn er ikke en privatsak, selvom man ønsker å tro det.

Anonymous poster hash: 258b5...be4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...