Gå til innhold

typen til fotball-dama


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg la igjen en kommentar der for noe mnd siden med mailadresse osv.

Nå har han faen meg søkt meg opp, og tatt kontakt med meg på facebook, der han skriver en ganske stygg mld tilbake på noe som var mens som konstruktiv kritikk.

 

Er det helt uproblematisk at typen til en av Norges største blogg-damer holder på sånn?



Anonymous poster hash: 28192...215
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rapporter ham da. Eller gjør ham oppmerksom på at om han kontakter deg privat igjen kan du finne på å anmelde ham eller tipse media om dette.



Anonymous poster hash: b125d...160
Skrevet

Hadde gitt mildt faen i hva han eller hun dama sier, hvis jeg var deg. Begge virker rimelig halv gærne.

Ikke verre enn å blokke fyren, så får du ikke flere meldinger av han..



Anonymous poster hash: eeabf...8f7
Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig på hva han skrev jeg :)

 

Anonymous poster hash: bb543...683

Skrevet

Videresende til pressen kanskje?

 

Anonymous poster hash: cb96f...ca6

Skrevet

Har fått melding av han jeg også. Merkelig type. Jeg lurte bare på om de virkelig hadde tenkt å la babyen leve en lavkarbo livsstil og han ba meg om å slutte med å hetse Caroline. Hallo, jeg hadde ikke nevnt henne noen steder.



Anonymous poster hash: 54e74...fb4
Skrevet

 

Har fått melding av han jeg også. Merkelig type. Jeg lurte bare på om de virkelig hadde tenkt å la babyen leve en lavkarbo livsstil og han ba meg om å slutte med å hetse Caroline. Hallo, jeg hadde ikke nevnt henne noen steder.

 

Anonymous poster hash: 54e74...fb4

 

 Men hvordan finner han ut av hvem jeg er på facebook? DET er det store spørsmålet mitt.

Bruker han virkelig IP-adresser altså? Er det  innafor, syns han?

For man kan vel ikke spore noen opp kun ved hjelp av en gammel hotmail-adresse? Jeg heter i tillegg noe annet på facebook, enn jeg heter i virkeligheten.. ås syns akkurat det der begynner å bli litt skummelt. Og vet faktisk ikke om det er lov heller?

 

Noen med en formening om dette?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 28192...215

Skrevet

De er gale. Det er ikke første gangen det skjer at de søker opp folk på facebook. De har til og med hetset folk med fullt navn! Det ble slettet etterhvert da. Ett godt tips er at om du skal si noe som ikke inneholder "å, du er så vakker, skulle ønsker jeg var akkurat sånn som deg", så legg igjen falsk e-postadresse.



Anonymous poster hash: 9aec5...667
Skrevet

 

 

Har fått melding av han jeg også. Merkelig type. Jeg lurte bare på om de virkelig hadde tenkt å la babyen leve en lavkarbo livsstil og han ba meg om å slutte med å hetse Caroline. Hallo, jeg hadde ikke nevnt henne noen steder.

 

Anonymous poster hash: 54e74...fb4

 

 Men hvordan finner han ut av hvem jeg er på facebook? DET er det store spørsmålet mitt.

Bruker han virkelig IP-adresser altså? Er det  innafor, syns han?

For man kan vel ikke spore noen opp kun ved hjelp av en gammel hotmail-adresse? Jeg heter i tillegg noe annet på facebook, enn jeg heter i virkeligheten.. ås syns akkurat det der begynner å bli litt skummelt. Og vet faktisk ikke om det er lov heller?

 

Noen med en formening om dette?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 28192...215

 

 

Du har vel brukt samme epostadresse i kommentaren til fotballfrue, som du har brukt som brukernavn på facebook da, eller?

 

Anonymous poster hash: 9aec5...667

Skrevet

Hva skriver han til dere da?

Skrevet

 

 

Har fått melding av han jeg også. Merkelig type. Jeg lurte bare på om de virkelig hadde tenkt å la babyen leve en lavkarbo livsstil og han ba meg om å slutte med å hetse Caroline. Hallo, jeg hadde ikke nevnt henne noen steder.

 

Anonymous poster hash: 54e74...fb4

 

 Men hvordan finner han ut av hvem jeg er på facebook? DET er det store spørsmålet mitt.

Bruker han virkelig IP-adresser altså? Er det  innafor, syns han?

For man kan vel ikke spore noen opp kun ved hjelp av en gammel hotmail-adresse? Jeg heter i tillegg noe annet på facebook, enn jeg heter i virkeligheten.. ås syns akkurat det der begynner å bli litt skummelt. Og vet faktisk ikke om det er lov heller?

 

Noen med en formening om dette?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 28192...215

 

Aner ikke. Han sendte ikke meg mld på FB men e-post.Men jeg ville helt klart konfrontert ham med dette, det er ikke lov å benytte seg av IP-adresse som privatperson, er det grovt nok skal politiet kontaktes. Han tråkker helt klart over en grense her!

 

Anonymous poster hash: 54e74...fb4

Skrevet

Hva slags "konstruktiv kritikk" har du lagt igjen som har fått han til å reagere sånn da?

 

 



Anonymous poster hash: 1f940...2a0
Skrevet

 

 

 

Har fått melding av han jeg også. Merkelig type. Jeg lurte bare på om de virkelig hadde tenkt å la babyen leve en lavkarbo livsstil og han ba meg om å slutte med å hetse Caroline. Hallo, jeg hadde ikke nevnt henne noen steder.

 

Anonymous poster hash: 54e74...fb4

 

 Men hvordan finner han ut av hvem jeg er på facebook? DET er det store spørsmålet mitt.

Bruker han virkelig IP-adresser altså? Er det  innafor, syns han?

For man kan vel ikke spore noen opp kun ved hjelp av en gammel hotmail-adresse? Jeg heter i tillegg noe annet på facebook, enn jeg heter i virkeligheten.. ås syns akkurat det der begynner å bli litt skummelt. Og vet faktisk ikke om det er lov heller?

 

Noen med en formening om dette?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 28192...215

 

 

Du har vel brukt samme epostadresse i kommentaren til fotballfrue, som du har brukt som brukernavn på facebook da, eller?

 

Anonymous poster hash: 9aec5...667

 

 Jeg skjønner FORTSATT ikke hvordan han kan søke meg opp?

 

hi

 

Anonymous poster hash: 28192...215

Skrevet

 

Hva slags "konstruktiv kritikk" har du lagt igjen som har fått han til å reagere sånn da?

 

 

 

Anonymous poster hash: 1f940...2a0

 

 Det vil jeg ikke skrive noe om her inne, da en fort kan bli kjent igjen. Han sitter vel og vokter forum og han har sikkert god hukommelse, så ønsker ikke flere beskjeder fra han på fb ;)

 

hi

 

 

Anonymous poster hash: 28192...215

Skrevet

Sinnssykt..

 

Ser for meg HKH Mette-Marit sitte på samme måte når noen kritiserer henne, eeh nei.. Det sier litt om hvor desperate de er da. Hadde gått ut i media med det dersom det var tydelig affekt/injurie fra deres side mot et konstruktivt innlegg fra meg, freakshow hele opplegget der.

 

Anonymous poster hash: 7d2f1...bc4

Skrevet

hehe, kan tenke meg at det er ho som står bak den beskjeden, men tar seg vel bedre ut når han sier ifra for henne. (fnis)



Anonymous poster hash: 68c72...8be
Skrevet

 

 

 

 

Har fått melding av han jeg også. Merkelig type. Jeg lurte bare på om de virkelig hadde tenkt å la babyen leve en lavkarbo livsstil og han ba meg om å slutte med å hetse Caroline. Hallo, jeg hadde ikke nevnt henne noen steder.

 

Anonymous poster hash: 54e74...fb4

 

 Men hvordan finner han ut av hvem jeg er på facebook? DET er det store spørsmålet mitt.

Bruker han virkelig IP-adresser altså? Er det  innafor, syns han?

For man kan vel ikke spore noen opp kun ved hjelp av en gammel hotmail-adresse? Jeg heter i tillegg noe annet på facebook, enn jeg heter i virkeligheten.. ås syns akkurat det der begynner å bli litt skummelt. Og vet faktisk ikke om det er lov heller?

 

Noen med en formening om dette?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 28192...215

 

 

Du har vel brukt samme epostadresse i kommentaren til fotballfrue, som du har brukt som brukernavn på facebook da, eller?

 

Anonymous poster hash: 9aec5...667

 

 Jeg skjønner FORTSATT ikke hvordan han kan søke meg opp?

 

hi

 

Anonymous poster hash: 28192...215

 

 

Man kan søke etter e-postadresse på facebook.

 

Anonymous poster hash: 9aec5...667

Skrevet

Men hvorfor i all verden syns du det er greit å gi henne/de 'konstruktiv kritikk'??

 

Har de spurt om din mening om noe?

Skrevet

Når man har en offentlig blogg be man om det. Denne kritikken, men denne dama er viden kjent for å sile kommentarer mye mer enn andre bloggere. Hun er helt nazi på hva slags svar hun legger ut. Har selv testa et par ganger og det hun silte var ikke negativt , det var bare ikke skryt av henne og co nok. Latterlige folk!

 

Anonymous poster hash: 81974...5c4

Skrevet

Men hvorfor i all verden syns du det er greit å gi henne/de 'konstruktiv kritikk'??

 

Har de spurt om din mening om noe?

Hun har en blogg !!!! Da kan man legge igjen meldinger til henne !!!! Er jo det hun tjener penger på ! FY F for en syk fyr !! Syke i hodet begge de to der tydeligvis . Noe så patetisk å kontakte folk på den måten der når dama har en PUBLIC blogg .

 

Anonymous poster hash: f9ece...84e

Skrevet

Men hvorfor i all verden syns du det er greit å gi henne/de 'konstruktiv kritikk'??

 

Har de spurt om din mening om noe?

Det er strengt tatt kommentarfeltet som gir de lønn! Hadde bloggen vært stengt for kommentarer så hadde de ikke fått like mye trafikk på den. De liker jo selv å diskutere frem sin perfeksjon på kommentarene så dette maner de opp til selv. Gode råd (konstruktivitet) er vel aldri å forakte?

 

Anonymous poster hash: 7d2f1...bc4

Skrevet

Men hvorfor i all verden syns du det er greit å gi henne/de 'konstruktiv kritikk'??

 

Har de spurt om din mening om noe?

 

Ehh, hun er blogger? Leserne er kundene hennes, selvfølgelig er det da greit å gi konstruktiv kritikk.

 

Anonymous poster hash: 9aec5...667

Skrevet

Han har vel for mye tid. 

 

:rolleyes:



Anonymous poster hash: 7de1a...eab
Skrevet

Når man har en offentlig blogg be man om det. Denne kritikken, men denne dama er viden kjent for å sile kommentarer mye mer enn andre bloggere. Hun er helt nazi på hva slags svar hun legger ut. Har selv testa et par ganger og det hun silte var ikke negativt , det var bare ikke skryt av henne og co nok. Latterlige folk!

 

Anonymous poster hash: 81974...5c4

 

 

 

Men hvorfor i all verden syns du det er greit å gi henne/de 'konstruktiv kritikk'??

 

Har de spurt om din mening om noe?

Hun har en blogg !!!! Da kan man legge igjen meldinger til henne !!!! Er jo det hun tjener penger på ! FY F for en syk fyr !! Syke i hodet begge de to der tydeligvis . Noe så patetisk å kontakte folk på den måten der når dama har en PUBLIC blogg .

 

Anonymous poster hash: f9ece...84e

 

 

 

 

 

Det er strengt tatt kommentarfeltet som gir de lønn! Hadde bloggen vært stengt for kommentarer så hadde de ikke fått like mye trafikk på den. De liker jo selv å diskutere frem sin perfeksjon på kommentarene så dette maner de opp til selv. Gode råd (konstruktivitet) er vel aldri å forakte?

 

Anonymous poster hash: 7d2f1...bc4

 

 

 

 

 

 

Ehh, hun er blogger? Leserne er kundene hennes, selvfølgelig er det da greit å gi konstruktiv kritikk.

 

Anonymous poster hash: 9aec5...667

 

Du verden, her tråkket jeg visst både i salaten og på noen ømme tær :D

 

Jeg vet jo hva en blogg er, altså, men jeg syns likevel det er litt rart å kritisere den som skriver. Men etter å ha vært her inne en stund, burde jeg jo skjønne at det er mange som gjør ting jeg ikke engang ville drømme om :)

Skrevet

Jeg er enig med Teoline - i mange tilfeller er bloggen et speil for folk. Speilet gjør ikke annet enn å vise tilbake speilbildet og kun fra den vinkelen man ønsker å se seg selv. Det kan da ikke være noen overraskelse at de bloggene som irriterer mange kun er åpne for de positive tilbakemeldingene. Nå er det allikevel langt over streken å søke opp folk og sende sure mailer, men det er dog ikke overraskende at det skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...