Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #26 Skrevet 25. november 2014 Jeg er selv enslig mor til 2 barn, barna ser far maks en helg i måneden. Selvfølgelig hadde det vært best for barna med to lykkelige foreldre. Men istedenfor 2 ulykkelige foreldre, har de nå en lykkelig foreldre, som gir de alt de trenger og har behov for. En venn av mitt barn, er her hver eneste dag, dette fordi foreldrene der krangler hver eneste dag. Og hun vil heller være her, hvor det aldri er krangling. Og det blir mer og mer vanlig med enslige foreldre, og de fleste gjør en veldig god jobb. Anonymous poster hash: d35bf...3e1
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #27 Skrevet 25. november 2014 Så lenge barna vokser opp med god omsorg, mye kjærlighet og gode rollemodeller så mener jeg at alle typer familier er gode familier Anonymous poster hash: f0426...d1f Enig med deg i det. Men vet ikke om jeg ville kalt det en familie når det ikke er noen barnefar der. Men enig med deg i at kjærligheten er viktig. "Ge barnen kärlek, mera kärlek och ännu mera kärlek, så kommer folkvettet av sig självt", Astrid Lindgren. Anonymous poster hash: b5730...0b6 Far til mitt barn er død. Vår familie ble mindre da han døde, men den opphørte ikke å eksistere. Små familier er også familier, og jeg og min datter er selvfølgelig en familie. Anonymous poster hash: 67139...7e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå