Gjest Vicky Pollard Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Ikke lov å skrive dialekt?!?! Nei, Faen heller, DETTE gidder jeg bare ikke... Idioter, hele forbanna klikk- gjengen!
Bustetroll Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Ikke lov å skrive dialekt?!?! Nei, Faen heller, DETTE gidder jeg bare ikke... Idioter, hele forbanna klikk- gjengen! Er så gøy å se deg sinna altså!
*Teoline* Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg er helt enig med deg. Med denne oppførselen er det ikke lenge før de ikke har noen innlegg å moderere.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Ber vel om det når de ansetter småjenter uten ryggrad, og et firma som muligens vant ei anbudsrunde på bakgrunn av at polakker som ikke kan dialekt jobber der. Dette er bare latterlig! Gidder ikke mer dette pissetpratet kjenner jeg...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg forstår ikke helt problemet? Alle kan skrive og lese bokmål. Alle. Så hva er problemet? Nei, det er ikke alle som skjønner dialekt. Enkelte dialekter er faktisk helt umulige å forstå for folk som ikke er fra akkurat den lokale bygden dialekter kommer fra. Anonymous poster hash: 58516...fa8
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Noe jeg ikke har fått med meg? Hva mener du med at det ikke er lov til å skrive med dialekt? Hva gjør det noe? Anonymous poster hash: 13daa...ef6
Bananen Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 Elin måtte jo reagerer etter helgen, men ville ikke ta moderator is, så da var det vel enkelt å lage denne regelen basert på ett innlegg, så folk ble fornøyde:p
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #8 Skrevet 8. oktober 2013 Nei, det er ikke lov å bare være seg selv ser du. Her må alt følges etter boken... Helt latterlig! Hva er vitsen med å lage innlegg, svare på innlegg om man ikke får ytre sin mening. En gang i tiden møtte jeg en trønder, jeg likte ikke trønderen derfor vil jeg ha meg frabedt om å lese/ se trøndersk prat, for da kommer vonde minner tilbake og jeg føler meg trist.... Anonymous poster hash: 06245...596
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #10 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor dere overdriver så fælt ?. Det er sagt at man skal holder seg til bokmål og nynorsk, fordi mange kan ha problemer med å skjønne dialekl. Hva er egentlig galt med det? Det er jo slik på nesten alle andre forum, og det ble jo også fremlagt som ønske hos mange brukere. Slik jeg skjønt det er det jo ikke slik at dem kaster noen ut for å slurve litt. Dette er retningslinjer. Kjære vene Vicky P. hvor ofte bruker du skrive på dialekt da, så at det skal plage deg sånn mener jeg. Les hva Elin skriver og trekk pusten litt.. Anonymous poster hash: e1894...e73
*SommerFrisk* Skrevet 8. oktober 2013 #11 Skrevet 8. oktober 2013 Ikke lov å skrive dialekt?!?! Nei, Faen heller, DETTE gidder jeg bare ikke... Idioter, hele forbanna klikk- gjengen! Er så gøy å se deg sinna altså! Og for en skjønn unge du har på bildet ditt!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #12 Skrevet 8. oktober 2013 ER det ikke lov å skrive dialekt her lenger? Det var da litt drastisk. Jeg rett og slett dropper å lese innlegg som er skrevet på dialekt, har gjort det alle årene jeg har vært her inne. Har aldri giddet å irritere meg over det, jeg bare ignorerer det. Synes det vitner om respektløshet å skrive på dialekt på et forum som dette, og jeg gidder ikke knote meg gjennom "isje" og "løye" og "tutt" og hva de ikke skriver. Men å forby det er jo bare tullete. Anonymous poster hash: d8bdb...1e7
*SommerFrisk* Skrevet 8. oktober 2013 #13 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg forstår ikke helt problemet? Alle kan skrive og lese bokmål. Alle. Så hva er problemet? Nei, det er ikke alle som skjønner dialekt. Enkelte dialekter er faktisk helt umulige å forstå for folk som ikke er fra akkurat den lokale bygden dialekter kommer fra. Anonymous poster hash: 58516...fa8 DET er jo ikke problemet. problemet er jo at det er snakk om EN tråd. EN TULLEtråd. DET er poenget
mamma_bergen Skrevet 8. oktober 2013 #14 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor dere overdriver så fælt ?. Det er sagt at man skal holder seg til bokmål og nynorsk, fordi mange kan ha problemer med å skjønne dialekl. Hva er egentlig galt med det? Det er jo slik på nesten alle andre forum, og det ble jo også fremlagt som ønske hos mange brukere. Slik jeg skjønt det er det jo ikke slik at dem kaster noen ut for å slurve litt. Dette er retningslinjer. Kjære vene Vicky P. hvor ofte bruker du skrive på dialekt da, så at det skal plage deg sånn mener jeg. Les hva Elin skriver og trekk pusten litt.. Anonymous poster hash: e1894...e73 Poenget er jo at det var en tråd som handlet om dialekt, for alle andre så var det bare til å hoppe over for jeg tviler på at du gikk glipp av noe saftig sladder der uansett!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #15 Skrevet 8. oktober 2013 DET er jo ikke problemet. problemet er jo at det er snakk om EN tråd. EN TULLEtråd. DET er poenget Hvor det ble skrevet på bygdemål i stedet for bokmål. Det var et problem. Anonymous poster hash: 58516...fa8
mamma_bergen Skrevet 8. oktober 2013 #16 Skrevet 8. oktober 2013 Dette er første gang på snart 8 år at jeg vurderer å takke for meg her,for det er blitt helt på tryne å være her! Jeg må nesten le for det er bare latterlig...
Bustetroll Skrevet 8. oktober 2013 #17 Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Ikke lov å skrive dialekt?!?! Nei, Faen heller, DETTE gidder jeg bare ikke... Idioter, hele forbanna klikk- gjengen! Er så gøy å se deg sinna altså! Og for en skjønn unge du har på bildet ditt! Jo tusen takk du Liker den ganske så godt selv ! Endret 8. oktober 2013 av Bustetroll
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #18 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg forstår ikke helt problemet? Alle kan skrive og lese bokmål. Alle. Så hva er problemet? Nei, det er ikke alle som skjønner dialekt. Enkelte dialekter er faktisk helt umulige å forstå for folk som ikke er fra akkurat den lokale bygden dialekter kommer fra. Anonymous poster hash: 58516...fa8 DET er jo ikke problemet. problemet er jo at det er snakk om EN tråd. EN TULLEtråd. DET er poenget Og hvis ikke Elin hadde slettet den rett etter at regelen ble innsatt, hva hadde skjedd da trur du? Du mener ikke for alvor at du ikke trur det hadde blitt ramaskri fra kritikerne her inne for at dem ikke fulgte sine egne regler? Seriøst. Noen klager kun for å klage nå altså. Anonymous poster hash: e1894...e73
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #19 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor dere overdriver så fælt ?. Det er sagt at man skal holder seg til bokmål og nynorsk, fordi mange kan ha problemer med å skjønne dialekl. Hva er egentlig galt med det? Det er jo slik på nesten alle andre forum, og det ble jo også fremlagt som ønske hos mange brukere. Slik jeg skjønt det er det jo ikke slik at dem kaster noen ut for å slurve litt. Dette er retningslinjer. Kjære vene Vicky P. hvor ofte bruker du skrive på dialekt da, så at det skal plage deg sånn mener jeg. Les hva Elin skriver og trekk pusten litt.. Anonymous poster hash: e1894...e73 Syns nå vitterlig det er lov å reagere med god grunn når dette er snakk om regler som er kommet frem i dagens lys de siste timene. Og det på grunn av EN tråd! Det var en tråd som skulle være MORSOM! Og, det er den kjekkeste tråden jeg har sett på mange dager her inne! Det var morsomt å lese folk her skrive på dialekt! Det var ikke NOE støtende med den tråden!? Gud forby at noen faktisk prøver å løfte litt på smilebåndet her inne for tiden.. Det var jo bare morro! Skjønner man ikke dialekt lar man være å lese. På samme måte som man hopper over de titalls innleggene som ligger her om fotballfrue, eller hvilken babygrøt som er på tilbud.. What ever. Er ikke lenge før alle er borte herfra nå Anonymous poster hash: 06245...596
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #20 Skrevet 8. oktober 2013 ER det ikke lov å skrive dialekt her lenger? Det var da litt drastisk. Jeg rett og slett dropper å lese innlegg som er skrevet på dialekt, har gjort det alle årene jeg har vært her inne. Har aldri giddet å irritere meg over det, jeg bare ignorerer det. Synes det vitner om respektløshet å skrive på dialekt på et forum som dette, og jeg gidder ikke knote meg gjennom "isje" og "løye" og "tutt" og hva de ikke skriver. Men å forby det er jo bare tullete. Anonymous poster hash: d8bdb...1e7 Det er ikke lov å skrive på dialekt i andre forum heller. Jeg gidder aldri lese innlegg på dialekt og er glad for forbudet. Det har blitt lov å diskutere bloggere da, hipp hurra for det....not.,,, Anonymous poster hash: 80c9a...929
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #21 Skrevet 8. oktober 2013 Dette er første gang på snart 8 år at jeg vurderer å takke for meg her,for det er blitt helt på tryne å være her! Jeg må nesten le for det er bare latterlig... Ja hvis det faktum at du ikke kan skrive dialekt vipper deg av pinnen trur jeg neppe dette eller andre forum er noe for deg, da du nok ikke finner forum der det ikke er en regel å ikke skrive på dialekt. Anonymous poster hash: e1894...e73
*SommerFrisk* Skrevet 8. oktober 2013 #22 Skrevet 8. oktober 2013 DET er jo ikke problemet. problemet er jo at det er snakk om EN tråd. EN TULLEtråd. DET er poenget Hvor det ble skrevet på bygdemål i stedet for bokmål. Det var et problem. Anonymous poster hash: 58516...fa8 Ja? Og det er vel tydelig for alle? Hva med alle mensenblodklumper og slim med stank eller kvalme hemmeligheter? Tror dere ikke at folk kanskje finner det litt kvalmt eller ufint også? Det er en tråd for god sake, no need to og all panicing. Slutt å overdriv viktigheten av jobben... flaut
*SommerFrisk* Skrevet 8. oktober 2013 #23 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg forstår ikke helt problemet? Alle kan skrive og lese bokmål. Alle. Så hva er problemet? Nei, det er ikke alle som skjønner dialekt. Enkelte dialekter er faktisk helt umulige å forstå for folk som ikke er fra akkurat den lokale bygden dialekter kommer fra. Anonymous poster hash: 58516...fa8 DET er jo ikke problemet. problemet er jo at det er snakk om EN tråd. EN TULLEtråd. DET er poenget Og hvis ikke Elin hadde slettet den rett etter at regelen ble innsatt, hva hadde skjedd da trur du? Du mener ikke for alvor at du ikke trur det hadde blitt ramaskri fra kritikerne her inne for at dem ikke fulgte sine egne regler? Seriøst. Noen klager kun for å klage nå altså. Anonymous poster hash: e1894...e73 Nettopp!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. oktober 2013 #24 Skrevet 8. oktober 2013 Altså, en ting er jo å oppfordre folk til å generelt skrive bokmål/nynorsk eller annet forståelig språk, men ja, å SLETTE/STENGE en tøysetråd der folk skriver dialekt, samt gjøre det generelt _forbudt_, det reagerer jeg på også. Jeg er for klare og konsise regler, spesielt når det gjelder hets, outing, drittslenging osv, men de er på vei utpå viddene om dagen, det er det ingen tvil om..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #25 Skrevet 8. oktober 2013 Elin måtte jo reagerer etter helgen, men ville ikke ta moderator is, så da var det vel enkelt å lage denne regelen basert på ett innlegg, så folk ble fornøyde:p Well, moderator-IS skriver jo så dårlig norsk til tider at det nærmer seg dialekt... Så noen må modde dem ettterhvert Tipper forøvrig at de har inngått kontrakt med firmaet (?) som ikke kan sies opp uten videre - men forhåpentligvis blir den ikke fornyet! Anonymous poster hash: 3c788...ac0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå