Gjest Anonymbruker85 Skrevet 7. oktober 2013 #26 Skrevet 7. oktober 2013 (endret) minsten her har overnattet hos besteforeldrene sine han var 4 mnd, han kjenner de godt og ser de flere ganger i uka, så har ingen betenkligheter med det. Så ja send datteren din til besteforeldrene sine Endret 7. oktober 2013 av Anonymbruker85
Isola&Lille+julegave Skrevet 8. oktober 2013 #27 Skrevet 8. oktober 2013 Så lenge barnet er trygg på besteforeldrene, og amming ikke er et problem, ville jeg ikke hatt problemer med det!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #28 Skrevet 8. oktober 2013 Min første sov borte da hun var 3 mnd. Hun er i dag 11 år, trygg og fornøyd. Så i alle fall ingen senvirkninger på min avgjørelse om å la henne sove borte! ;-) La henne sove borte med god samvittighet! Anonymous poster hash: a8a32...8e2
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #29 Skrevet 8. oktober 2013 De mødrene som tror barna ikke klarer å komme igjennom en natt med bestemor er de som er dårlige mødre. De hemmer barnas utvikling og skjønner det ikke selv. Disse barna lærer ikke å stole på andre voksne, og da de skal begynne i barnehage blir det ofte et helvete. Det er egentlig synd på både mor og barn i slike situasjoner: barna fordi de ikkeblir trygge på andre, og mor fordi hun ikke skjønner bedre. Anonymous poster hash: d2fc0...e28 Det er noe av det dummeste jeg har hørt! Usikre barn handler ofte om personlighet ikke om de blir sendt på overnatting. Har 4 barn, 2 som har vært skeptiske og to trygge uten at de har blitt oppdratt noe ulikt av den grunn. Og jeg er på ingen måte nervøs for å la andre voksne bli kjent med barna.Usikre barn trenger mer tid og det hjelper ikke å presse de, heller bruke tid og gi de trygghet til å bli kjent med angre i sitt tempo. Men over til spørsmålet, jeg ville sendt 1 åringen til besteforeldrene, går sikkert kjempe fint Anonymous poster hash: 54ca0...a0d Så hvorfor er det ei over her som sier at det ikke hadde gått for henne? Det er jo fordi ungen er utrygg, ellers så hadde det gått! Anonymous poster hash: d2fc0...e28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå