Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #26 Skrevet 4. oktober 2013 Min tåler ikke ull min.. Ikke mine heller og det har aldri vært noe problem, bruker superundertøy når vi skal være lenge uten midt på vinteren, men mine har aldri frøset i bomull, fleece og godt (vann og vindtett) yttertøy heller.. Anonymous poster hash: bf7f0...b1a
Miss Mamma Skrevet 4. oktober 2013 #27 Skrevet 4. oktober 2013 Min lille jente tåler ikke ull og vi bruker mye slike bodysuits (body med ben) om vinteren å så kan ho ha ull utenpå, men inne er det stort sett bare bodysuits og sokker, body og bukse og evt genser over. Vi kler heller på lag på lag med tynne klær enn ett eller to tykke. Så lenge du har godt yttertøy så kan ungen fint holde seg varm uten ull. Vi har og brukt mye fleece og hjemmestrikk i 100% bomull eller bambus som mellomlag under dressen/regntøyet. I vår bhg har vi vært obs på å forsikre de ansatte om at jenta vår må ha nok klær på under yttertøy, men som sakt nå bruker vi bodysuits og da er det gull med nøstebarns ribbstrikket ullbukse og genser over før regntøy.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #28 Skrevet 4. oktober 2013 De har på seg ull eller vanlig klær nå. 2 eldste går i bhg. Minste sover kun i ullpysj nå da hun gulper så sinnsykt mye ,og med ull blir det ikke kaldt som med bomull. Synes ull er supert, selv ene med eksem tåler ull bra så lenge det er av god kvalitet, finnes jo ullklær som er mix med bomull, mykere mot kroppen og fint for de som er sensitive! Også ullsokker- varme føtter er lurt:-) Anonymous poster hash: 1b72c...b14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå