Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #26 Skrevet 4. oktober 2013 Dere har for mye å gjøre, her er noen forslag så ikke dere går på veggen: -begynn å trene, kom i form. Trening gir overskudd og du får slått hjel litt tid. -få dere en hobby, noe annet enn å lese fruens blogg og skrive skit om henne på DiB -la mannen få sex. Det kan faktisk være ganske deilig. -SKAFF DERE ET LIV Anonymous poster hash: 9d2d9...56c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #27 Skrevet 4. oktober 2013 Hva i all verden er en Dior smokk? Anonymous poster hash: 74486...056
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #28 Skrevet 4. oktober 2013 Hvorfor gidder dere virkelig å blande dere i hva andre kjøper? Har selv dior smokk og lv veske. Når jeg har råd til dette, og har mye penger så er det jo gøy å unde seg selv noe fint? Dere hadde nok ikke sagt nei om dere kunne fått gratis dior smokk og lv veske Anonymous poster hash: 0afd2...342 De fleste har faktisk råd til dette. Ingeting rikmannsaktig over en LV veske og Dior smokk. LV veskene er noen av de billigste designerveskene hvis du ser bort fra Michael Kors og Marc Jacobs. Og en Diorsmokk koster rundt 300 kr. Jo, jeg hadde faktisk takket nei. Synes LV er harry og sånt nips med designerlogo likeså. Anonymous poster hash: 7c302...ae7
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #29 Skrevet 4. oktober 2013 Hvorfor gidder dere virkelig å blande dere i hva andre kjøper? Har selv dior smokk og lv veske. Når jeg har råd til dette, og har mye penger så er det jo gøy å unde seg selv noe fint? Dere hadde nok ikke sagt nei om dere kunne fått gratis dior smokk og lv veske Anonymous poster hash: 0afd2...342 De fleste har faktisk råd til dette. Ingeting rikmannsaktig over en LV veske og Dior smokk. LV veskene er noen av de billigste designerveskene hvis du ser bort fra Michael Kors og Marc Jacobs. Og en Diorsmokk koster rundt 300 kr. Jo, jeg hadde faktisk takket nei. Synes LV er harry og sånt nips med designerlogo likeså. Anonymous poster hash: 7c302...ae7 Enig. LV er blodharry. Jeg tenker bare "rikingen" han Lars Ole eller hva han heter, lift-utleiefyren. Og hu x'n Camilla tror jeg det var. De hadde ikke noe annet en LV, harry så det holder, gammelkjærring-aktig, og stygt er det også. Vi er "misunnelige" fordi vi har annen smak vettu, det er regelen her inne. Ser vi ikke opp til standard kjendiser, men har andre preferanser så er vi misunnelige og teite. Hadde aldri kjøpt en Dior smokk heller, huff.. Synes merkevarer er finest når logoen er bitteliten eller helst ikke synlig før man gransker produktet. Det er mer stilfullt i mine øyne. Anonymous poster hash: de237...616
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #30 Skrevet 4. oktober 2013 En Dior-smokk og en Chloè flaskeholder er hvertfall laget av voksne fagfolk som får timelønn. I motsetning til "kjøp tre for femti kroner"-smokker og "fire for hundre"-bodyer på H&M som lages av barnearbeidere i Afrika... Anonymous poster hash: 3095d...84c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #31 Skrevet 4. oktober 2013 Håper bare hun lar være å gjøre ungen til en reklamesøyle. Hva hun forøvrig mottar av og velg å bruke av diverse reklameutstyr selv, og hvor mye av livet sitt hun vil dele får være hennes sak, men håper ikke barnet skal fungere som en inntektskilde der i huset. For det mote med barn i Hollywood, så da skal det vel ikke så mye til at Fotballfrues datter blir lidende under denne trenden. Dessverre. Synes barn må få lov å være barn, jeg. Å legge ut bilde av et barn som har blitt skitten på klærne i barnehagen er ikke i sponsorenes interesse. Så da får ungen antakelig knapt lov å bevege seg om hun skal være reklamesøyle? Anonymous poster hash: 9851f...15b
Brennheite Badeand Skrevet 4. oktober 2013 #32 Skrevet 4. oktober 2013 Hæ?! Diorsmokk sier du? Det vil jeg ha også!!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #33 Skrevet 4. oktober 2013 En Dior-smokk og en Chloè flaskeholder er hvertfall laget av voksne fagfolk som får timelønn. I motsetning til "kjøp tre for femti kroner"-smokker og "fire for hundre"-bodyer på H&M som lages av barnearbeidere i Afrika... Anonymous poster hash: 3095d...84c Javel? Hva vet du egentlig om det? Anonymous poster hash: 7c302...ae7
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #34 Skrevet 4. oktober 2013 En Dior-smokk og en Chloè flaskeholder er hvertfall laget av voksne fagfolk som får timelønn. I motsetning til "kjøp tre for femti kroner"-smokker og "fire for hundre"-bodyer på H&M som lages av barnearbeidere i Afrika... Anonymous poster hash: 3095d...84c Javel? Hva vet du egentlig om det? Anonymous poster hash: 7c302...ae7 Ingenting tror jeg. Marginene på slike merkeprodukter er enorme. Bare se på apple; de presser sine leverandører til det ytterste, slik at arbeiderne både har tragiske forhold og en del av arbeidsstyrken er barn. Når det gjelder pris er det en litt blandet diskusjon. Forbrukere oppfatter pris som kvalitet og image. De prøvde å senke prisen på Jaguarbiler og etterspørselen gikk ned. Det samme har skjedd med Nike sko. Dior er et slik luksusmerke som sender signal om god råd og motbevissthet, Det har ikke nødvendigvis noe med kvaliteten på produktet å gjøre! Anonymous poster hash: 9851f...15b
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #35 Skrevet 4. oktober 2013 En Dior-smokk og en Chloè flaskeholder er hvertfall laget av voksne fagfolk som får timelønn. I motsetning til "kjøp tre for femti kroner"-smokker og "fire for hundre"-bodyer på H&M som lages av barnearbeidere i Afrika... Anonymous poster hash: 3095d...84c For å svare deg direkte tror jeg du ville fått sjokk om du tok et grunnkurs i markedsføring! Anonymous poster hash: 9851f...15b
beibilykke Skrevet 4. oktober 2013 #36 Skrevet 4. oktober 2013 Hadde faktisk trodd at smokken var enten bestilt på samme måte som de som du kan bestemme hva som skal stå på eller at det var noe billig, trashy juggel fra tyrkia.. hehe... Men men vær sin smak! Kanskje ikke ungen hennes tar smokk en gang
beibilykke Skrevet 4. oktober 2013 #37 Skrevet 4. oktober 2013 En Dior-smokk og en Chloè flaskeholder er hvertfall laget av voksne fagfolk som får timelønn. I motsetning til "kjøp tre for femti kroner"-smokker og "fire for hundre"-bodyer på H&M som lages av barnearbeidere i Afrika... Anonymous poster hash: 3095d...84c Eehh.. du er ikke veldig opplyst du.... hvor tror du mesteparten av varer blir laget? Så du tror den diorsmokken kommer fra en luxusfabrikk med høyt lønnet fagfolk i hjerte av f.eks LA?! Herrefred...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #38 Skrevet 4. oktober 2013 En dior smokk skaper mer blest, lesere og kommentarer enn en enkelt kjedelig avent smokk da... Så den har vel allerede betalt seg... Anonymous poster hash: 19506...d26
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #39 Skrevet 4. oktober 2013 La no ho få gjøre det ho vil. Har ho peng så ja vel. Tror jeg hadde gjort det samme om jeg hadde penge da. Anonymous poster hash: f15d7...55b
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #40 Skrevet 4. oktober 2013 Å fy jeg må være treig for jeg aner ikke hva LV er engang :-) Anonymous poster hash: 0d912...39f
direct Skrevet 4. oktober 2013 #42 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg registrerte meg kun for å poste et innlegg vedr denne saken. Ingenting er mer patetisk og lavmål enn å sitte bak en dataskjerm å henge ut en person. Uavhengig om personen er offentlig eller ei. Spør du meg er det ren og skjær mobbing! Skulle ønske jeg kunne si at det er mangel på dårlig oppdragelse som får "voksne" kvinner (mødre) til å oppføre seg sånn. Men på et eller annet tidspunkt i livet vet man selv forskjell på rett og galt. Norge er et land hvor det helt tydelig er greit å henge ut mennesker så lenge du er på "riktig" side. Skjerp dere! Å "ta" noen fordi de har dior smokk er like dumt som å henge ut de som har smokk kjøpt på Nille... Jeg vet ingenting om denne Fotballfrue, men det jeg vet er at hun har ikke dårligere verdier enn andre fordi hun har merkeklær. Jeg må si jeg bekymrer meg for mine barns fremtid om dette er slik dere lærer neste generasjon. Lenge leve janteloven!
skjotta Skrevet 4. oktober 2013 #43 Skrevet 4. oktober 2013 Dior smokker (og mange andre merker) fåes kjøpt for en slikk (pun intended) på ebay. Kjenner flere som har dem, ingen av dem rike eller rosabloggere. Smak og behag.
Edie Britt Skrevet 4. oktober 2013 #44 Skrevet 4. oktober 2013 Hvis jeg hadde hatt hennes lønn, så hadde jeg helt sikkert kjøpt det selv også. Nå har ikke jeg hennes lønn, så for min del er det uaktuelt å kjøpe disse tingene, men kan ikke dømme henne for det.. Ønsker man å prioritere Dior-smokk så hvorfor ikke?
MammantilNurket Skrevet 4. oktober 2013 #45 Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Men det er da ikke noen "big deal" med en smokk fra Dior? De koster omlag 40€ -noe som er i utgangspunktet er en overkommelig sum - selvom jeg personlig synes at det er helt bak mål å bruke over 300 NOK på en smokk. Det jeg lurer på er om smokken er funksjonell. Jeg setter spørsmålstegn ved smokkens kvalitet, sikkerhet og om den kan være ugunstig for barnets tannstilling. Jeg kan imidlertid si med sikkerhet at Kjæresten hadde bedt meg om å gå et sted å få hodet mitt undersøkt dersom jeg hadde kjøpt en slik smokk til Nurket Endret 4. oktober 2013 av MammantilNurket
Theaen Skrevet 4. oktober 2013 #46 Skrevet 4. oktober 2013 Det er jo bare å gå inn på navnesmokken.no og bestille en sutt med Dior, Reima, Chanel eller hva du måtte ønske!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #47 Skrevet 4. oktober 2013 Dior-smokk, LV-veske og andre merkevarer med godt synlig logo er kun blodharry/white trash i mine øyne. Jeg hadde vært flau over å gå rundt med noe slikt. (Og nei, jeg er ikke misunnelig, og ja, jeg hadde hatt råd til det selv, men gud bedre så kleint det hadde føltes å trekke en Dior-smokk opp av LV-stelleveska) Anonymous poster hash: aa116...862
monson Skrevet 4. oktober 2013 #48 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg vill se denne bloggen jeg også Noen som kan sende meg en link ?
Miamimom Skrevet 5. oktober 2013 #49 Skrevet 5. oktober 2013 Alle har vel råd til en smokk til 300 kr, så jeg kan virkelig ikke forstå at argumentet er at hun har råd til det ??
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #50 Skrevet 5. oktober 2013 En Dior-smokk og en Chloè flaskeholder er hvertfall laget av voksne fagfolk som får timelønn. I motsetning til "kjøp tre for femti kroner"-smokker og "fire for hundre"-bodyer på H&M som lages av barnearbeidere i Afrika... Anonymous poster hash: 3095d...84c Eehh.. du er ikke veldig opplyst du.... hvor tror du mesteparten av varer blir laget? Så du tror den diorsmokken kommer fra en luxusfabrikk med høyt lønnet fagfolk i hjerte av f.eks LA?! Herrefred... For ikke å snakke om hennes liksom anti-dyretesting politikk. Litt ironisk å pakke en smokk med digre Dior bokstaver i munnen på babyen. Men så var det jo dette med hvilke verier man egentlig har da.. Anonymous poster hash: de237...616
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå