Gå til innhold

Dior smokk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

den fruen tar virkelig kaka, dior smokk, lv stelleveske, burberry dress, chole flaske og sikker mer enn jeg kommer på. Og hun mener at hun ikke er overfladisk?

hele babyen kommer snart til å være sponset nå og...

HUn er nyrik og liker å vise det

Anonymous poster hash: f7a21...5a1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva så? Folk må få bruke penger på hva de vil.

Anonymous poster hash: 94bb8...bd8

Skrevet

Så lenge hun har råd til det og synes det hun kjøper er fint, hva er problemet? Ganske mange kjøper det de liker såframt de har råd til det. Ja, hun har penger og liker å bruke de, hva så, hun har da tross alt tjent de selv. Og ja, hun har fått sponset utstyr mot at hun reklamerer og skriver omtale om det, også en jobb selv om den er enkel. Forøvrig er det greit å vite at bloggen er jobben hennes, ikke hele livet hennes. Hun forteller, viser frem og skriver slik de fleste ønsker å lese den, det betyr ikke at hun er overfladisk.

Skrevet

Er det noe galt i å være sponset da? Jeg hadde mer enn gjerne spart inn alt det koster å få baby hvis jeg hadde sjansen til det. Hadde omså trillet rundt med sponsormerker sydd på jakkeryggen. Ikke så elegant metode som disse bloggerene bruker, men likevel... Hvorfor ikke benytte sjansen hvis hun likevel skal drive og poste ut bilder på bloggen sin?

Skrevet

Vel, selv om jeg driter i merkevesker og merkeklær og merkesmokker, og ikke kunne brydd meg mindre om slikt, så hadde nå jeg også gladelig takket ja til både smokk, klær og flasker fra Dior, Chanel, LV og fandens oldemor om jeg fikk dem gratis og dermed sparte tusenvis av kroner på babyutstyr.

Skrevet

Hehe, akkurat som ikke en haug av mammaene her inne også er opptatt av merkevare, alle Reima-damene er inne f.eks ;)

Synes fruen har gjort en kjempejobb jeg, det er fader meg ikke alle bloggere som blir sponset med både Stokke vugge og seng, vogner, smokker, klær og allverdens altså. Huset deres er jo proppfullt med fantastisk flott barneutstyr og hun har bare betalt for en brøkdel av det. Godt jobba, sier jeg, dama er flink.

Javel da, så liker dama rosa og bling, merker og luksus, hun trenger ikke være overfladisk for det. Da er det i tilfelle mange overfladiske mennesker rundt omkring.

Anonymous poster hash: acb11...df7
Skrevet

Så når babyen er født og blir en levende reklame plakat så mener dere det er helt greit? For hun er jo ikke overfladisk?

Den babyen kommer garantert til å bli melket for det den er verdt i forhold til klær og utstyr, og en rosa mote baby (kvalmt) og dere som ikke tror det er veldig naive. Hun sier at hun ikke vet om hun vil legge ut bilder av jenten, men det er bare for å leke kostbar! Hun kommer til å miste mange lesere om hun ikke legger henne ut og det vet hun, det vil hun ikke. Og hun må jo vise sponse antrekkene på babyen eller så blir det ikke bra nok...

Gjest Skofantomet
Skrevet

Noen barn sulter til døde, mens noen har dior SMOKK!! Ja jeg vet det ikke er hennes feil, men jeg blir kvalm, sorry!

Skrevet

Bryr meg lite om merker og slikt, men smiler litt for meg selv når jeg ser hva hun handler/får før jenta (?) engang er født.

Dior-smokken er en avent-smokk. Slett ikke alle babyer tar alle typer smokk, hverken vanlig eller på flaske.

Så jeg tipper lille fotballfrøkna ender opp med man eller Nuk som alle andre babyer:-)

Anonymous poster hash: 8cefd...721

Skrevet

Bryr meg lite om merker og slikt, men smiler litt for meg selv når jeg ser hva hun handler/får før jenta (?) engang er født.

Dior-smokken er en avent-smokk. Slett ikke alle babyer tar alle typer smokk, hverken vanlig eller på flaske.

Så jeg tipper lille fotballfrøkna ender opp med man eller Nuk som alle andre babyer:-)

Man=MAM

Skrevet

Stakkars barn, sier jeg bare.

Anonymous poster hash: 63d43...b6f

Skrevet

Noen barn sulter til døde, mens noen har dior SMOKK!! Ja jeg vet det ikke er hennes feil, men jeg blir kvalm, sorry!

Sånn kan man faktisk ikke tenke. Du gjør fra deg i rent ferskvann du som oss andre. Det er mye som burde vært annerledes, men det er nå faktisk sånn at vi kommer heldig ut sv det på rikdomsskalaen. Nytter ikke å peike på de som har enda litt mer forbruk da. Vi forbruker unødvendig alle sammen.

Skrevet

Men LV vesken har hun strengt talt ikke fått sponset? Var vel en gave fra LK?

Skrevet

Men LV vesken har hun strengt talt ikke fått sponset? Var vel en gave fra LK?

Neida og tror ikke smokken er det heller. Er uansett helt hinsides

Skrevet

Ser ikke noe galt i det, ei heller å være sponset med diverse.. Det eneste som jeg reagerer er måten de begge fremstiller seg på. 

Anonymous poster hash: dc6b2...2fa
Skrevet

Tamt om ungen ikke vil ta verken smokken eller flaska, og stelleveska blir full av gulp og annet som kommer ut av små babyer, men pyttsann, ikke mitt problem :)

Gjest Skofantomet
Skrevet

Sånn kan man faktisk ikke tenke. Du gjør fra deg i rent ferskvann du som oss andre. Det er mye som burde vært annerledes, men det er nå faktisk sånn at vi kommer heldig ut sv det på rikdomsskalaen. Nytter ikke å peike på de som har enda litt mer forbruk da. Vi forbruker unødvendig alle sammen.

Jeg kan tenke som jeg vil takk. Ja selvfølgelig, de som prøver å forbruke minst mulig har ikke lov å kommentere overforbruket enkelte har?

Skrevet

Jeg er helt enig med skofantomet, og forbeholder meg retten til å kommentere og tenke mitt om meningsløst overforbruk. Hvis ikke merkevaresmokker er et tegn på at man er overfladisk, så vet ikke jeg! Får nesten håpe at jenta blir ei slik som i pur tenåringstrass tar avstand fra alt mora synes er kult! Så kan det faktisk hende hun vokser opp til å bli et normalt, ansvarlig menneske med en meningsfull jobb.

Forresten: Sponsing og sponing, fru blom! Dere er så naive! Hvem tror dere det er som betaler for disse gratis-varene i det lange løp? Jo, det er dere kunder det! For når omtale og bloggreklame gjør varer populære, så er gjerne også folk plutselig villige til å betale mer for å få tak i dem. Synes DU fortsatt det er greit at bloggere vasser i vareprøver når du vet at det er DU som må betale for dette?

Anonymous poster hash: 968a4...6d2
Skrevet

Jeg måtte inn å se på bloggen hennes nå. Hvis jeg hadde sett en unge med den smokken, tror jeg faktisk jeg hadde trodd at ungen het Dior. Etter alle disse navnedebattene over rare navn her inne tror jeg ikke jeg hadde stusset en gang ;)

Anonymous poster hash: dfb67...528
Skrevet

I alle dager ... En tråd som handler om smokken (!!!) til en rosabloggers ufødte barn???

Med all respekt å melde, med du STORE min så SPEKTAKULÆRT lite spennende :o

Her går det forøvrig i Nuk-smokker.

Skrevet

La dama få vise seg frem! Noen syns det er fantastisk med merkeklær og sminker, andre har andre verdier! La hun få føle seg rik og berømt med med merkene sine.. *gjeeesp* Ps: jeg bruker mannen som smokk.. Kanskje jeg skulle blogget om det?! :)

Anonymous poster hash: 8fb1b...868

Skrevet

Jeg driter i hva dama bruker pengene sine på, men det er jo bare så utrolig harry med Diorsmokk og LV stelleveske! (Og nei, jeg er ikke misunnelig)

Anonymous poster hash: f76ca...5b2

Skrevet

Jeg kan tenke som jeg vil takk. Ja selvfølgelig, de som prøver å forbruke minst mulig har ikke lov å kommentere overforbruket enkelte har?

Heldigvis finnes det damer som tenker som Skofantomet.

Hvis alle gjør noe har det faktisk en betydning.

Dior smokk er et utmerket symbol på totalt unødvendig forbruk og gjør også meg kvalm.

Skrevet

Hvorfor gidder dere virkelig å blande dere i hva andre kjøper? Har selv dior smokk og lv veske. Når jeg har råd til dette, og har mye penger så er det jo gøy å unde seg selv noe fint?

Dere hadde nok ikke sagt nei om dere kunne fått gratis dior smokk og lv veske :)

Anonymous poster hash: 0afd2...342

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...