Flutterby Skrevet 29. september 2013 #26 Skrevet 29. september 2013 Jeg synes personlig at pakkekalendere er gått helt over styr for tiden. En pakkekaalender til 250 kr er mer enn nok, folk gir jo gaver fine nok til å være vanlige julegaver. Hvordan skal en toppe det på julaften om et barn har fått spill og CD-er gjennom hele desember?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #27 Skrevet 29. september 2013 Her får alle pakke kalender (i år skal vist mannen lage til sine to, så blir spennende om det blir...) de andre er i rute. Mormor lager til alle barnebarna, meg og min søster har kjøpt noen når vi har kommet over noe. Men de får litt forskjellig. Hn eldste blir snart 11år og er endel å finne på til henne også. De er vant med at det ikke er leker i alle pakker. Sokker, votter og endel slikt har det vært i de. Hårting trenger vi alltid nye ladninger av. Sykker blir det endel av i år, hun har begynt å bruke det og det viktige er å ha mye å velge mellom. Så mye billig smykker som ikke er noen krise om mistes eller ødlegges, for selv om hun har blitt jålete klatrer hun enda i trær. Nye såper som hun kan med i dusjen er også stas. Underbukser har alltid falt i smak, selv om det er en kjedelig gave kanskje er det stas med fornyelse i klesskapet. Anonymous poster hash: dee6b...304
MrsMilla Skrevet 29. september 2013 #28 Skrevet 29. september 2013 Er det ok å kjøpe adventskalender bare til det ene barnet? Eldste er 11 (jente), har hatt pakkekalender de siste årene, men i fjor slo det ikke helt an. Jeg bruker ikke mer enn 250 kr, og hun får ikke godis i kalenderen, så det endte opp med at hun egentlig ikke var så interessert. Minste er 8, han ønsker seg legokalender, elsker lego. Er det ok å gjøre forskjell? Nei, det hørtes litt nitrist ut. hør heller med henne hva hun vil ha, kanskje hun vil ha en enkel kalender med sjokolade istedet? Om hun ikke vil ha er det vel greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå