Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #26 Skrevet 25. september 2013 Du høres utrolig ambivalent ut - du vil ha han i det ene øyeblikket og blir helt tullete og i neste øyeblikk skal du kutte han ut av livet ditt for godt? Ikke helt på nett det der... Du burde få deg litt is i magen, ta livet med ro, nyte at du har en du kan kose deg og ha det gøy med og selv sørge for at det ikke blir for intenst før du er klar for noe mer... Lykke til Anonymous poster hash: 25c7a...e33 Ja det har DU nok rett i. Har sendt sms om at jeg takker for hyggelige treff og koselig prat. En fin avsluttende melding. Har fått 3 sms i retur, men orker ikke svare. Tipper han prøver å "fange" meg inn igjen. Er faktisk IKKE intressert i han, men intressert i DET han gav meg, og det er en stor forskjell. Tror alle kan bli litt tullete i hodet etter 10 års langt forhold og man endelig blir singel. Det ordnet seg:)) Takk for alle seriøse svar, resten bryr jeg meg ikke om. HI Anonymous poster hash: 89a0f...bb7
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #27 Skrevet 25. september 2013 Har flere på lager, så klarer meg:P Skal forresten lære meg å få litt mer is i magen:))) HI Anonymous poster hash: 89a0f...bb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå