Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Jeg er nylig blitt singel og har store planer om å være singel lenge. Av forskjellige årsaker kan jeg heller ikke gå inn i et nytt forhold nå. Det er umulig. Jeg har uansett en "venn" som jeg har kjent ca 1 år, bare perifært, men vi har snakket MYE sammen etter jeg ble singel om alt mellom himmel og jord og jeg føler allerede vi har delt mye. Vi har snakket sammen i mange timer enkelte ganger om alt mulig. Nå har da også delt seng, og jeg kjenner at jeg sliter med å slutte å tenke på han selv om jeg VIL...har liksom ikke tid å tenke på noe, vil jo bare være fri og singel. Så selv om jeg vil være singel så ønsker jeg at han skal like meg... he he..rart..? kanskje, men vi vil skal være "venner" og også vanlige venner da... Så lurer jeg på om han liker meg eller om han bare er interessert i kroppen min? ( han sier han ikke er det da men )hehe. Ikke alltid han svarer på sms, men vi ringes jo litt og han er alltid glad for å se meg. VIl jo ikke mase på han heller og trekker meg litt unna, men det er så vanskelig. VIl at han skal like meg, samtidig som jeg ikke vil...herregud så fjortis. Hva betyr dette da? Er så forvirret selv også. Vi er begge voksne. Jeg 30. Han 38. Anonymous poster hash: 89a0f...bb7
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 han høres ikke intr ut. Anonymous poster hash: 096be...eea
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Fordi han ikke alltid svarer på sms da? Eller hvorfor tror du det? Anonymous poster hash: 89a0f...bb7
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Jeg var faktisk litt redd for at han bare var ute etter 1 ting etter første gangen, men da en veldig lang mail tilbake som gjorde at jeg forsto han ikke var det? Hadde han sendt så lang mail hvis ikke? Blæh, usikker...får vel bare trekke meg unna å nyte singellivet:) Anonymous poster hash: 89a0f...bb7
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 pga sms og pga han har sagt han ikke kun er ute etter kroppen din.. Hvem sier sånt dersom de ikke er det? Jeg mener WOHOOO!!?? Altså det spiller ingen rolle om han har sagt det rett ut eller om du har spurt han. Det er svaret! Anonymous poster hash: 096be...eea
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 men du kan jo være litt mer kosbar, nyte singellivet mer, være "overlykkelig". Det får han sikkert intr. Alle liker ting som er litt vanskelig å få, akkurat som du liker han nå, for han er ikke helt oppnåelig Anonymous poster hash: 096be...eea
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #7 Skrevet 25. september 2013 men du kan jo være litt mer kosbar, nyte singellivet mer, være "overlykkelig". Det får han sikkert intr. Alle liker ting som er litt vanskelig å få, akkurat som du liker han nå, for han er ikke helt oppnåelig Anonymous poster hash: 096be...eea hehe..ja sant det... Usikker..har sagt til han jeg vil være singel, men når vi har snakket så mye sammen og hatt sex så blir det jo følelser.... HI Anonymous poster hash: 89a0f...bb7
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #8 Skrevet 25. september 2013 Hvordan spør jeg han rett ut da?? Slik at jeg får et ja eller nei svar. Jeg blir så usikker.... HI Anonymous poster hash: 89a0f...bb7
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #9 Skrevet 25. september 2013 Spør om hva? Om han er intr i deg eller kroppen? Du trenger ikke spør, hvis du ikke vet er det kroppen. Du vet garantert når han gjør en innsats fordi han liker deg Anonymous poster hash: 096be...eea
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #10 Skrevet 25. september 2013 Sist vi møttes for 2 dager siden sa han at jeg selv måtte føle på det hva jeg hadde lyst til og etter et 10 år langt forhold vil jeg være singel, men så sier han...at han ikke skal noen plass uansett. Hva mente han med det da?? HI Anonymous poster hash: 89a0f...bb7
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #11 Skrevet 25. september 2013 Ok. Tror bare jeg avslutter hele fyren å går videre. Anonymous poster hash: 89a0f...bb7
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #12 Skrevet 25. september 2013 Ok. Tror bare jeg avslutter hele fyren å går videre. Anonymous poster hash: 89a0f...bb7 Det vil i alle fall garantert gjøre han interessert. Seriøst. Anonymous poster hash: 734bb...626
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #13 Skrevet 25. september 2013 Ok. Tror bare jeg avslutter hele fyren å går videre. Anonymous poster hash: 89a0f...bb7 Det vil i alle fall garantert gjøre han interessert. Seriøst. Anonymous poster hash: 734bb...626 Da slipper jeg å plage meg selv mer. Enkelt og greit. Og kan gå videre:) Anonymous poster hash: 89a0f...bb7
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #14 Skrevet 25. september 2013 Sist vi møttes for 2 dager siden sa han at jeg selv måtte føle på det hva jeg hadde lyst til og etter et 10 år langt forhold vil jeg være singel, men så sier han...at han ikke skal noen plass uansett. Hva mente han med det da?? HI Anonymous poster hash: 89a0f...bb7 Har du litt tregt for det eller?? Han mener jo at han venter på deg...Mulig det er derfor du bare skal avslutte han da? Jeg har et annet innlegg her på siden nå om en mann,og han er langt fra slik du beskriver din..Så hva med heller slutte å tenke og analysere alt og bare kose deg? Anonymous poster hash: 86bf1...84a
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #15 Skrevet 25. september 2013 Sist vi møttes for 2 dager siden sa han at jeg selv måtte føle på det hva jeg hadde lyst til og etter et 10 år langt forhold vil jeg være singel, men så sier han...at han ikke skal noen plass uansett. Hva mente han med det da?? HI Anonymous poster hash: 89a0f...bb7 Har du litt tregt for det eller?? Han mener jo at han venter på deg...Mulig det er derfor du bare skal avslutte han da? Jeg har et annet innlegg her på siden nå om en mann,og han er langt fra slik du beskriver din..Så hva med heller slutte å tenke og analysere alt og bare kose deg? Anonymous poster hash: 86bf1...84a det er mulig det er slik mange menn er. bare sier slikt for å få seg "venner". nå tenner jeg på han så angrer ikke på sexen, men allikevel... Anonymous poster hash: 89a0f...bb7
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #16 Skrevet 25. september 2013 Sist vi møttes for 2 dager siden sa han at jeg selv måtte føle på det hva jeg hadde lyst til og etter et 10 år langt forhold vil jeg være singel, men så sier han...at han ikke skal noen plass uansett. Hva mente han med det da?? HI Anonymous poster hash: 89a0f...bb7 Har du litt tregt for det eller?? Han mener jo at han venter på deg...Mulig det er derfor du bare skal avslutte han da? Jeg har et annet innlegg her på siden nå om en mann,og han er langt fra slik du beskriver din..Så hva med heller slutte å tenke og analysere alt og bare kose deg? Anonymous poster hash: 86bf1...84a det er mulig det er slik mange menn er. bare sier slikt for å få seg "venner". nå tenner jeg på han så angrer ikke på sexen, men allikevel... Anonymous poster hash: 89a0f...bb7 Det er grenser for hvor mye en mann gidder å gjøre for et ligg om han ikke er ganske så desperat..Hvorfor tviler du sånn på dette? Anonymous poster hash: 86bf1...84a
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #17 Skrevet 25. september 2013 Har også skjelt han ut en gang han ikke svarte meg på 1 dag på sms, og sa han var en drittsekk etc, og til og med da fikk jeg langt svar tilbake og at han tenkte på meg...betyr det noe da? Eller ville han bare ha sex igjen? Ei venninne sa til meg at en mann ikke hadde brukt så lang tid og sendt en så lang sms etter jeg nærmest hadde skjelt han ut fordi jeg mente han utnyttet meg hvis han ikke likte meg for meg........... HI Anonymous poster hash: 89a0f...bb7
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #18 Skrevet 25. september 2013 Du vil jo tydeligvis bli sammen med ham. Så slutt å lyve, du har jo ikke lyst til å være singel. Han syns sikkert ikke du er særlig lett å forstå når du sier en ting men oppfører deg på en helt annen måte. Du hadde ikke sendt sms og skjelt ham ut for manglende oppmerksomhet f eks om du bare ville ha en fucking good friend. Anonymous poster hash: 2a105...1ff
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #19 Skrevet 25. september 2013 Du vil jo tydeligvis bli sammen med ham. Så slutt å lyve, du har jo ikke lyst til å være singel. Han syns sikkert ikke du er særlig lett å forstå når du sier en ting men oppfører deg på en helt annen måte. Du hadde ikke sendt sms og skjelt ham ut for manglende oppmerksomhet f eks om du bare ville ha en fucking good friend. Anonymous poster hash: 2a105...1ff Jeg kan ikke bli sammen med han..fordi jeg må være singel. Har jo vært i et forhold i 10 år! Ja, han har sagt jeg er veldig skiftende..en dag sier jeg hei (blunkefjes), neste dag er mer hallo?? svar... Han forstår sikker jeg er intressert, men da jeg pratet med han for 2 dager siden sa jeg at jeg likte han, men ville være singel og at jeg allrede hadde en annen elsker..haha. Han lo da, men sa til meg at han ikke helt kom over at jeg hadde hatt sex med enn annen, men vi ler av det altså. Faen dette gjør meg sprø. Sannheten er at han kjenner eksen min også, og er livredd for at han skal se at vi har kontakt, da eksen er mye hos meg pga barna etc. HI Anonymous poster hash: 89a0f...bb7
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #20 Skrevet 25. september 2013 Sanneheten er at jeg tenker på han hele tiden og jeg hater det. Tenk om han bare er inntressert i sex da. Søren altså. Han vet jeg tenker på han, men jeg har også sagt at siden jeg kun har vært singel i 5 uker så må vi ta det rolig, men han virker jo ikke så intressert. Eller kanskje han bare gjør det som jeg sier? HI Anonymous poster hash: 89a0f...bb7
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #21 Skrevet 25. september 2013 Du høres gal ut! Og desperat. Sånne ting du sier til denne mannen, sier ikke jeg til noen som helst! Jeg ville tatt noe slikt for å være dårlig sosiale antenner. Han er kun ute etter kroppen din, snuppa, ingen ønsker en gal kvinne. Anonymous poster hash: 83214...3ae
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #22 Skrevet 25. september 2013 haha! er ikke gal og heller ikke desperat soorry babe. Ikke min feil jeg får disse "falske følelsene"....er sikkert normalt når du har vært i et dårlig forhold lenge. Når det er sagt så har jeg fått sms av han i kveld faktisk, men har bestemt meg for å ikke svare. La han lide. Og faktisk bare slutte å tenke på han. Jeg er singel og skal leve livet:) Anonymous poster hash: 89a0f...bb7
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #23 Skrevet 25. september 2013 haha! er ikke gal og heller ikke desperat soorry babe. Ikke min feil jeg får disse "falske følelsene"....er sikkert normalt når du har vært i et dårlig forhold lenge. Når det er sagt så har jeg fått sms av han i kveld faktisk, men har bestemt meg for å ikke svare. La han lide. Og faktisk bare slutte å tenke på han. Jeg er singel og skal leve livet:) Anonymous poster hash: 89a0f...bb7 Første skritt videre er nok å få deg litt selvinnsikt. Anonymous poster hash: 83214...3ae
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #24 Skrevet 25. september 2013 Selvinnsikt har jeg:) Kanskje du bør få litt selv.? Er som sagt midt i et brudd nylig å tror det er helt normalt å få litt "tulle" følelser når man plutselig er blitt singel igjen. Mye følelser i sving. Har tenkt å kutte ut denne personen helt, for min del uavhengig hva han synes, siden jeg uansett ikke vil binde meg. HI Anonymous poster hash: 89a0f...bb7
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #25 Skrevet 25. september 2013 Du høres utrolig ambivalent ut - du vil ha han i det ene øyeblikket og blir helt tullete og i neste øyeblikk skal du kutte han ut av livet ditt for godt? Ikke helt på nett det der... Du burde få deg litt is i magen, ta livet med ro, nyte at du har en du kan kose deg og ha det gøy med og selv sørge for at det ikke blir for intenst før du er klar for noe mer... Lykke til Anonymous poster hash: 25c7a...e33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå