Gå til innhold

Mann med kondomer i bagen på guttetur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som nevnt over her: noen menn runker i kondom, blant annet mannen min. At han furter KAN jo bety at han er sur fordi du mistenkte noe han IKKE hadde planlagt å gjøre, og at du ikke tror på ham. Jeg blir sur hvis noen beskylder meg for å lyve. Og han KAN jo faktisk ha glemt dem fra tidligere. Nå er jeg kanskje litt enkel og naiv, men jeg synes at noen krisemaksimerer når de går for strategien "skyt først og spør etterpå". Jeg tror at dersom han hadde planlagt å være utro, så hadde han vel gjemt kondomene enda bedre. Eller kjøpt dem der han skal. For det er jo ikke usannsynlig at du skulle oppdage dem i bagen hans.

Ikke lur deg selv: Den enkleste forklaringen er som regel den rette. Å finne kondomer i bagen en mann tar med på guttetur betyr som regel én ting, nemlig at han tenker å bruke de for å ha sex med en annen kvinne. Alle andre muliger forklaringer er farfetched.

Anonymous poster hash: 53c2a...481

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så han er sur og fornærma faktisk !!!! På tide og ta tak i dusten . Si at han får en enste sjangre til og forklare hvorfor han trengte kondomer på guttetur. Men få også med at du egentlig vil ha en pause i forholdet for du orker ikke og bo med en du ikke stoler på å så går du. Ta med deg barnet, pakk en bag og dra hjem til mor og far, en god venninne eller en søster....kanskje han da tar poenget og oppdager hva han er i ferd med og miste...

Skrevet

Som nevnt over her: noen menn runker i kondom, blant annet mannen min. At han furter KAN jo bety at han er sur fordi du mistenkte noe han IKKE hadde planlagt å gjøre, og at du ikke tror på ham. Jeg blir sur hvis noen beskylder meg for å lyve. Og han KAN jo faktisk ha glemt dem fra tidligere. Nå er jeg kanskje litt enkel og naiv, men jeg synes at noen krisemaksimerer når de går for strategien "skyt først og spør etterpå". Jeg tror at dersom han hadde planlagt å være utro, så hadde han vel gjemt kondomene enda bedre. Eller kjøpt dem der han skal. For det er jo ikke usannsynlig at du skulle oppdage dem i bagen hans.

Ikke lur deg selv: Den enkleste forklaringen er som regel den rette. Å finne kondomer i bagen en mann tar med på guttetur betyr som regel én ting, nemlig at han tenker å bruke de for å ha sex med en annen kvinne. Alle andre muliger forklaringer er farfetched.

Anonymous poster hash: 53c2a...481

Helt enig. Det at han blir sur er også en god pekepinn. Om dette var helt uskyldig kunne han jo bare sagt at han brukte dem til å runke i. Dessuten ville vel HI ha ant litt om det fra før av. Ingen normale mannfolk blir så forbanna og prøver å legge skylda på dama med mindre det er ugler i mosen.

Anonymous poster hash: f33b6...488

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...