Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #26 Skrevet 20. september 2013 Trolleri og trollerei Anonymous poster hash: bb55f...700
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #27 Skrevet 20. september 2013 Ja, begynner å lure. Det er jo litt vesentlig hvis hun vil ha råd, at hun forklarer og svarer på det vi spør om i denne saken. Men det er tydeligvis folk som kjeder seg på dagene og har glede av å lage slike tråder. Merkelig måte å få dagene til å gå på syns nå jeg.. Anonymous poster hash: 85202...37b
Bananahammock Skrevet 20. september 2013 #29 Skrevet 20. september 2013 Regner med HI ringte mannen sin, og nå er i full gang med oppvasken. Jeg ble virkelig helt dårlig av å lese dette, jeg er fysisk kvalm. Håper alt går bra, HI.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #30 Skrevet 20. september 2013 Jeg opplevde det samme med min x for flere år siden. Han " bar" dem for en venn... Vist seg å ikke stemme. Men jeg slutta å røyke i våres, og i sommer fant sønnen min en røykpakke i en bag på ferie. Han ble skikkelig skuffa og trodde jeg løy. Ble skikkelig fortvila fordi den røykpakka jo har ligget der fra sist gang vi brukte bagen. Når jeg tenker meg om så ligger den nok der enda... :/ Anonymous poster hash: bb39c...353
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #31 Skrevet 20. september 2013 Lei meg på dine vegne VELDIG synd og NAIVT om noen og du tror at han ikke har planlagt å være utro.. HI, det kan godt hende du velger å tro på historier han kanskje vil servere deg- men det er fordi du er for redd til å se sannheten og har håp om at han snakker sant. Men når han skal på guttetur og har pakket kondomer så er det desverre kun en mulighet, og det er at han har tenkt å være utro mot deg.. Lykke til. Anonymous poster hash: 509ea...134
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #32 Skrevet 20. september 2013 La de ligge, også skjekker du om noen er brukt når han kommer hjem igjen. Anonymous poster hash: 178a4...0b0
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #33 Skrevet 20. september 2013 Jeg regner vel med at det var en grunn til at du sjekket bagen? Du hadde kanskje mistanker på forhånd? Siden det har skrantet litt i det siste? Anonymous poster hash: 3ad8f...42c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #34 Skrevet 20. september 2013 Om mannen din har tenkt å bruke de i helga, tar han i alle fall ansvar for å ikke føre sykdommer videre til deg. Om han tenker å være utro, har han sikkert vært det før og. bare svelg skammen og lev videre. Prøv å se lykkelig ut.<br />Fake it till you make it! Anonymous poster hash: dea31...2b5 Du er seriøs nu, ikke sant? :O Anonymous poster hash: 8207b...ef8
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #35 Skrevet 20. september 2013 Jeg hadde nok avslørt at jeg visste det med et pang. Hadde tatt de ut av bagen og lagt de i lommen min. I det han tok bagen hadde jeg spurt om han hadde alt han trenger? Sokker? Deo? Skift? .....Kondomer?? (Mens jeg dro de opp av lommen) Anonymous poster hash: 4ea0c...32e
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #36 Skrevet 20. september 2013 Om mannen din har tenkt å bruke de i helga, tar han i alle fall ansvar for å ikke føre sykdommer videre til deg. Om han tenker å være utro, har han sikkert vært det før og. bare svelg skammen og lev videre. Prøv å se lykkelig ut.<br />Fake it till you make it! Anonymous poster hash: dea31...2b5 Du er seriøs nu, ikke sant? :O Anonymous poster hash: 8207b...ef8 Håper da inderlig ikke hun er seriøs. Ingen er vel så dørmatte som dette?? Hi; Jeg hadde nok valgt en av to. 1. Enten hadde jeg lagt dem oppå bagen og ventet til han hadde kommet hjem. Men de ville ligget ferdig oppblåst oppå bagen. 2. Eller så hadde jeg talt dem og ikke sagt noe. Så hadde jeg sjekket antallet når han kom hjem. Er noen borte så hadde jeg kortfestet ham (og ikke tro på at kompisen lånte noen). Hadde alle vært der hadde jeg spurt; Jasså gitt, ble det ikke noe på deg i helga? Men jeg heller mot nr 1... Anonymous poster hash: 83692...005
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #37 Skrevet 20. september 2013 Hvis det er jakttur de skal på er sjansen stor for at det hele har en naturlig forklaring. Kondomer er kjempefin å tre over løpet på våpenet for å unngå å fylle det med vann. Anonymous poster hash: 49dae...b0b
♥Nemi♥ Skrevet 20. september 2013 #38 Skrevet 20. september 2013 Jeg ville også ha lagt pakken oppå bagen og ventet på reaksjon :-)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #39 Skrevet 20. september 2013 Hvordan gikk det HI? Anonymous poster hash: 53c2a...481
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #40 Skrevet 20. september 2013 Vanskelig å bortforklare dette, synes jeg! Du vet jo best om det finnes noen troverdig grunn... Hvordan har dette gått, HI? Likte ideen om å pakke ut alle og plassere dem oppblåst på bagen.. Anonymous poster hash: fef56...66f
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #41 Skrevet 20. september 2013 Hvordan går det? Anonymous poster hash: 6541d...694
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #42 Skrevet 20. september 2013 Hei dere, HI her. Vel, hva kan jeg si... Jeg ringte han på jobb og knakk sammen. Han prøvde først å si at han ikke kjente til noen kondomer. Og så ble han sur for at jeg hadde vært i hans bag. Enden på visa er at han droppa å dra. Nå sitter han og ser på TV og er sur. Når jeg prøver å si noe om dette sier han bare surt "du kan tro hva du vil". Og det er det. Jeg får ikke noe mer ut av ham. Mest lyst til å be ham ta med seg de jævla kondomene, reise etter kompisene som dro istad, og gjøre hva pokker han vil. For dette er nesten værre! ( Hi Anonymous poster hash: 4f7dc...d2a
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #43 Skrevet 20. september 2013 oi da...Ingen bra reaksjon - men typisk!!! Nå skal han få deg til å føle seg som skurken selv om det er han som har driti seg ut!! Ikke gå med på det - du får kreve at han kommer med en forklaring. Han er bare et barn som har blitt tatt på fersken med planer om å robbe godteskapet...Furter er det han gjør. Idiot. Anonymous poster hash: 08044...3a9
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #44 Skrevet 20. september 2013 Hvorfor rota du gjennom bagen hans egentlig? Anonymous poster hash: fcdf5...067
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #45 Skrevet 20. september 2013 han prøver vel egentlig bare å skyve skylda over på deg....for at du til slutt skal unnskylde deg eller noe. Egentlig litt hersketeknikk....hold stand og ikke kryp for han i alle fall, du har absolutt grunn til å ta han for deg i en situasjon som denne. Anonymous poster hash: d276f...475
Snuppa09 Skrevet 20. september 2013 #46 Skrevet 20. september 2013 For en jævla drittsekk!! Sier seg vel selv hva han hadde tenkt til med den holdningen etterpå (hvis du mot formodning hadde noen som helst tvil tidligere idag...) Ved å oppføre seg sånn han gjør nå prøver han jo å gi deg dårlig samvittighet. Hvis han hvor skapet skal stå, og gjør det du må gjøre. Dette er ikke noe å samle på, tro meg!
Snuppa09 Skrevet 20. september 2013 #47 Skrevet 20. september 2013 han prøver vel egentlig bare å skyve skylda over på deg....for at du til slutt skal unnskylde deg eller noe. Egentlig litt hersketeknikk....hold stand og ikke kryp for han i alle fall, du har absolutt grunn til å ta han for deg i en situasjon som denne. Anonymous poster hash: d276f...475 Litt hersketeknikk er det ikke, værre kan det egentlig ikke bli!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #48 Skrevet 20. september 2013 han prøver vel egentlig bare å skyve skylda over på deg....for at du til slutt skal unnskylde deg eller noe. Egentlig litt hersketeknikk....hold stand og ikke kryp for han i alle fall, du har absolutt grunn til å ta han for deg i en situasjon som denne. Anonymous poster hash: d276f...475 Min utro eksmann ga MEG skylda for utroskap - JEG ha blitt uapetittelig etter fødsel nr 1, slutta å stivsminke meg hver dag og ville ikke gi ham analsex. Derfor skjøv jeg ham i armene på andre damer, mer blide, villige og stylet. Hersketeknikk som er vanlig for utro drittsekker, dessverre. Anonymous poster hash: 8207b...ef8
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #49 Skrevet 20. september 2013 Sender deg en god klem! Prøv og vær sterk, og ikke gi deg før du har fått de svarene du ønsker!! Anonymous poster hash: 3c0cb...65d
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #50 Skrevet 20. september 2013 Hei dere, HI her. Vel, hva kan jeg si... Jeg ringte han på jobb og knakk sammen. Han prøvde først å si at han ikke kjente til noen kondomer. Og så ble han sur for at jeg hadde vært i hans bag. Enden på visa er at han droppa å dra. Nå sitter han og ser på TV og er sur. Når jeg prøver å si noe om dette sier han bare surt "du kan tro hva du vil". Og det er det. Jeg får ikke noe mer ut av ham. Mest lyst til å be ham ta med seg de jævla kondomene, reise etter kompisene som dro istad, og gjøre hva pokker han vil. For dette er nesten værre! ( Hi Anonymous poster hash: 4f7dc...d2a For en drittsekk! Spark han ut og nesten TVING han til å legge seg flat og ha dårlig samvittighet. HAN vet han har driti seg ut og derfor vil han legge skylden over på deg. Dette er den værste reaksjonen en feig mann kan komme med. Han hadde tenkt å være utro. Det er derfor han ikke dro. OM han hadde hatt et god forklaring på kondomene så hadde han fortlt grunnen og reist på guttetur. Nå vet han at han har driti seg ut og drar ikke på grunn av det. Han er egoistisk og fryktelig slem med deg nå, kjære deg. Han SKAL legge seg flat, trygle om tilgivelse og innrømme hva han hadde tenkt å gjøre. Å tenke å være utro er like ille som å være utro. Så mannen din har vært utro.. Kjære hi, lov meg at du ikke lar han slippe unna med dette. Jeg syntes så synd i deg. Ikke la han lure deg til å tilgi han på den måten der. Han oppfører seg feigt og urettferdig. Forferdelig at han ikke legger seg flat og reagerer med å legge skylden over på deg. Anonymous poster hash: 509ea...134
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå