Gå til innhold

Mann med kondomer i bagen på guttetur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan håndterer man det når man finner kondomer i mannens bag når han skal på guttetur i helgen?

Har baby på 6 mnd og sexlivet har vært så som så etter hun ble født. Har et ellers godt forhold.

Han skal innom og hente bagen etter jobb, og så reiser han rett på helgetur med kompisene.

Så finner jeg i dag en pakke kondomer i bagen hans.

Lite lyst å sende ham på tur når jeg skjønner hva han tenker å gjøre på tur.

Lurer på å ta kondomene ut av bagen, legge de oppå bagen og dra ut før han kommer hjemmom for å hente bagen.

Eller ringer jeg ham med en gang?

Anonymous poster hash: 4f7dc...d2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud for en mann!

Jeg hadde klikka og bedt han pelle seg hjem på flekken!

Guttetur burde han se langt etter, dere burde heller bruke helga til å snakke sammen.

Anonymous poster hash: 3ad8f...42c

Skrevet

Jeg hadde enten ringt, eller ventet til han kom, og spurt hvorfor han har de i bagen, enkelt og greit.

Skrevet

Jeg hadde enten ringt, eller ventet til han kom, og spurt hvorfor han har de i bagen, enkelt og greit.

Signerer!!

Skrevet

Eh, veldig spesielt! Jeg ville ringt hvis det er mulighet for at det kan være en glipp. Altså hvis dere bruker kondom til vanlig og det kan ha blitt liggende fra en tur dere har vært på? Da kan han få sjansen til å forklare. Men hvis det er tydelig med overlegg så ville jeg gått for den andre varianten din: skremt ham litt.

Skrevet

Da kunne han glemt å komme hjem igjen! De hadde faktisk vært verre enn lm han hadde hatt en onenight i fylla..

Anonymous poster hash: 497ed...9e2

Skrevet

Legg de oppå bagen og vent til han kommer hjem..

Anonymous poster hash: c3473...e98

Skrevet

Jeg og,rett og slett.

Når man finner slikt i sin egen manns bag,så har man rett til å vite faktisk.

man venter ikke med slike samtaler,man tar de med en gang. Kanskje er det en misforståelse? kanskje bærer han de istedet for en flau kompis?hva vet vel jeg...

men du må få svar før han drar.

Anonymous poster hash: c360b...e9a

Skrevet

Oi oi oi... Den der er vanskelig!! Du vet jo faktisk ikke om det er en pakke han kanskje la der for 5 år siden, eller mens dere var sammen (brukte dere kondom før?). Kanskje han har kjøpt de for en kompis (tviilsomt)... Men sannsynligvis har han tenkt å bruke de selv i helga... Uuuuufff... Hold oss oppdatert!! Hadde IKKE ringt, ta det når han kommer hjem. vanskeligere å lyve face to face.

Anonymous poster hash: fcdf5...067
Skrevet

Trur dere kommer lengre med en vanlig samtale... ikke starte med beskyldninger og være hissig.

Da kan ting bli så utrolig feil og galt. Spørr han helt vanlig hvorfor han har pakket de ned...

Kanskje det er en helt annen grunn enn at han har planer om å være utro... Kjenner du mannen din ser du fort om han lyver eller ikke....?

Lykke til og håper det er en uskyldig forklaring.

Håper dere begge får en fin helg med happy ending :)

Skrevet

Hadde tatt ut kondomene, og ikke sagt noe, latt han dra.. Om han hadde planer om noe så ville han skjønt at det var jeg som hadde tatt de ut når han står der å leiter.. Og forhåpentligvis skjønt han var fersket.. Eller gjøre det som faktisk er normalt her : Snakke med han før han (eventuelt) drar..

Anonymous poster hash: 93fff...b95
Skrevet

Sjekk Best før dato.... Da kan du få en pekepinn på om de er nye eller gamle...

Skrevet

Jeg ville lagt kondomene oppå baggen, og venta til han kom hjem. Når han går for å hente baggen der den står, ville jeg fulgt etter han, lent meg inntil veggen og sagt "nå kan du forklare de der ...."

Da vil du se han reaksjon, og han får ikke tid til å finne på noe unnskyldning...

Anonymous poster hash: b8ccc...615
Skrevet

Jeg hadde lagt de oppå bagen, fulgt etter ham inn for å hente den og spurt hva i h**** de skulle bety.... Gutteturen hadde han fint måtte bli hjemme fra for her hadde det blitt snakking denne helga.

Nå har vi vært sammen i 13år da så de hadde uansett ikke vært fra før i tiden eller etter oss.

Anonymous poster hash: a363a...687

Skrevet

Uff, får helt vondt i magen, vet ikke hva jeg hadde gjort om det var meg... :( Masse lykke til, i hvert fall. <3

Anonymous poster hash: 89ae2...519

Skrevet

Snakker av erfaring siden jeg har mann som nettopp har vært utro på fest, planlagt i forkant. Forklaringen om "bærer dem for en kompis" er kun bullshit siden de fleste som er gamle nok for gutteturer med alkohol (18+) vet hva kondomer brukes til og er fullt kapabel til å oppbevare slike ting selv. Sjekk dato, hvis de ikke er gått ut og dere ikke bruker kondomer til vanlig så er de nok kjøpt for å bli brukt i helga. Min mann brukte forresten ingen beskyttelse da han var utro, så her frykter man både sykdommer og graviditet på si :S

Anonymous poster hash: 8207b...ef8
Skrevet (endret)

Hm. Hvor skal de dra? Er det på en hytte langt oppe i gokk, og det kun er gutter, så er vel sannsynligheten stor for at det er en glipp av noe slag. Er det storbytur ville mistanken vært større for at det var noe snusk ved det hele. 

Uansett. Hvordan du skal håndtere det? Kan bare skrive det som jeg ville gjort:

Sjekk utløpsdatoen aller først, så du er sikker på at det ikke er noe som ligger igjen fra et tidligere liv, eller noe dere kan ha brukt tidligere. Så, snakk med mannen, ansikt til ansikt. Spør hvorfor han har kondomer i bagen, og forklar han at dette er alvorlig for deg, og dersom han lyver vil du ta det som et sterkt brudd på tilliten dere imellom og respekten han har til deg, noe du ikke kan leve med i et forhold (sånn at han kanskje skjønner at det ikke er noen vei å komme med løgn, og at du antakeligvis vil gjennomskue han dersom han prøver, siden du allerede er på vakt). 

Til slutt, er du ikke tilfreds med svaret, så be han bli hjemme. Si at du trenger det nå, fordi du er usikker på om han faktisk forteller sannheten, og ønsker å ha han hjemme så dere kan snakke ut. Vær hele tiden ærlig på hva du føler, og si at du forventer at han gjør det samme. 

Det er det jeg ville gjort i alle fall. Håper det viser seg å være en uskyldig forklaring på det! Lykke til!

Endret av mama foodie
Skrevet

Dette var veldig spesielt! Hadde ringdt ham og bedt ham komme hjem for å forklare seg, og deretter vist ham hva jeg hadde funnet i baggen hans!

Lykke til HI :)

Anonymous poster hash: 2eb3c...070
Skrevet

Hadde faktisk venta til han kom hjem og holdt opp pakken og spurt hva han trenger kondomer til.

Skrevet

Kan det være en pakke som har ligget igjen etter en tur dere har hatt sammen? Om ikke; hadde vert rimelig forbanna når han kom hjem. Hadde fått valget mellom meg og guttetur for å si det sånn.

Skrevet

Hvor gamle er kondomene?

Har dere brukt kondomer i det siste?

Har dere vært på en tur sammen hvor den bagen ble brukt, samtidig som dere brukte kondomer?

Er pakken åpnet eller ny?

Hvor i bagen fant du dem?

Hva gjorde du i bagen?

Hvor skal han på tur?

Alt dette er ting som har innvirkning på hvordan jeg hadde reagert.

Og ja, dette må dere selvfølgelig snakke om face to face!

Lykke til! :)

Skrevet

Hadde det vært en pakke som lå igjen fra en tur dere har hatt, hvorfor skulle han da fortsatt ha den i bagen??

Ville tatt det opp med han!

Skrevet

Om mannen din har tenkt å bruke de i helga, tar han i alle fall ansvar for å ikke føre sykdommer videre til deg. Om han tenker å være utro, har han sikkert vært det før og. bare svelg skammen og lev videre. Prøv å se lykkelig ut.<br />Fake it till you make it!

Anonymous poster hash: dea31...2b5

Skrevet

Jeg hadde sjekket dato først og fremst. Om de har god utgangsdato hadde jeg lagt de på bagen og spurt når han kom hjem. Ville ikke gitt han tid til å tenke ut et godt svar med å ringe på forhånd. Hvis det ikke er noen god forklaring her så hadde jeg sagt at guttertur er uaktuelt hvis han fortsatt er interessert i et forhold med deg. Men hvis han planlegger å være utro så kan det hende han har vært det før. Og selv om han bare har tenkt at det er greit, ikke gjort det så er han kanskje ikke noe å samle på uansett?

Anonymous poster hash: f5660...e33

Skrevet

HI svarer jo ikke på noe av det vi spør om...

Anonymous poster hash: 85202...37b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...