Gå til innhold

Hjelp jeg er livredd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

At det var sa du?

Det er noen usynlige onde onder her i hjemmet vårt. Så nå ligger jeg på badet og jeg får håpe at jeg sovner så fort som muligt. Det er noen rett utforbi døren her altså. Jeg hører hviskelyder enda.

 

Anonymous poster hash: 3fe55...63b

 

Og du vil ha barna hjem igjen til det samme huset? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt beste råd: Slutt å røyke sokkene dine når mannen er borte!  Lenge siden jeg har lest sånn vissvass, men fikk meg jo en god latter, da.  Anonymous poster hash: 8cb8e...6df [

 

Ja du kan bare le så mye du vil du. Men det var en forferdelig opplevelse jeg hadde inne på toalettet. Hadde du bare visst hvordan det føltes og være meg, så hadde du nok vært mer forståelsefull.

 

Anonymous poster hash: 3fe55...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du så ingen med sebratruse, eller honkle da?

 

 

Nei jeg såg ingen med hverken sebratruse eller håndkle hjemme hos meg, men jeg såg jo to svarte bein og menn med svarte frakker.

 

Anonymous poster hash: 3fe55...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide du går og legger deg...

 

 

Å så kaldt det ble her inne på forumet nå. Mange som ikke forstår andres problem her. Og det er ikke jeg den første som sier. Kanskje du skal gå og legge deg istendenfor.

 

Anonymous poster hash: 3fe55...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger nok ikke det jeg, men utifra det du skriver så virker det som det er noe riv ruskende galt! Enten lest for mye spøkelseshistorier, eller at du ser syner. Det du skriver virker jo bare fjernt.

Jeg er ei av de som kan tro på gjenferd ++ men ikke i form av det du skriver. Kanskje måten du skriver på, men når mannen din også syns det er helt fjernt så.. burde du kanskje søke hjelp. Håper ikke barna ser deg slik, eller hører om det du har sett?

 

Og jeg er generelt ei hyggelig jente altså, men det er liksom noe som ikke henger på greip. Bare ikke dra barna inn i dette så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var bare en spøk og dere gikk fem på :)

Ikke mange her ble lurt trill rundt, men ey... Hvordan føles det å være en så stor plage for folk? Å være så skadet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var bare en spøk og dere gikk fem på :)

Hvem gikk fem på??

Du vet, you can't make sense out of nonsense, og det var jo ingen som virkelig trodde på det du skrev. Mange svarte med ironi ;)

 

 

Anonymous poster hash: 8714f...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette var bare en spøk og dere gikk fem på :)

Ikke mange her ble lurt trill rundt, men ey... Hvordan føles det å være en så stor plage for folk? Å være så skadet ?

Jeg liker deg ikke nimmelim.

 

Anonymous poster hash: 3fe55...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva du enn har røykt så vil jeg ha det! Fy flate da, tenk så gøyt vi kunne hatt det sammen der vi lå livredde på badet.

 

Anonymous poster hash: c164d...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Dette var bare en spøk og dere gikk fem på :)

Ikke mange her ble lurt trill rundt, men ey... Hvordan føles det å være en så stor plage for folk? Å være så skadet ?
Jeg liker deg ikke nimmelim.

 

Anonymous poster hash: 3fe55...63b

det var.. rett og slett trist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bare en mulighet, eksorsisme. Finn frem noen kors og litt vievann, så er du klar til det meste. Sørg for å ha bibelen tilgjengelig i tilfelle det passer seg med noen velvalgte ord derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 5 år senere...
På 19.9.2013 den 22.51, Anonym bruker skrev:

Det er noen usynlige onde onder her i hjemmet vårt. Så nå ligger jeg på badet og jeg får håpe at jeg sovner så fort som muligt. Det er noen rett utforbi døren her altså. Jeg hører hviskelyder enda.

 

Anonymous poster hash: 3fe55...63b

Jeg tror det finnes mer mellom himmel og jord enn det vi kan se med det blotte øye, men dette høres mer ut som starten på en påskekrim, eller at du har inntatt noe du ikke burde. 

Anonymkode: 70a7b...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2013 den 12.01, Anonym bruker skrev:

Hva om HI opplevde dette? Vet dere hva som finnes mellom himmel og jord?

 


Anonymous poster hash: 6a2cf...64d

 

Jeg tro det finne mye mellom himmel og jord og bor selv i et hus som voksne folk ikke tør være alene i. Men lysende øyne i mørke hus er vel mer sjelden , da må jo huset være godt hjemsøkt og det er enda mer merkelig at ikke ungene hennes (som som vanlig er mer åpen for slikt) , har merket dette tidligere. 

Anonymkode: 70a7b...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tråden er 7 år gammel... 

Anonymkode: 977b6...515

Haha, fikk det ikke med meg😂

Anonymkode: 70a7b...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvordan i huleste dukket den opp her som en vanlig tråd fra 2020? 

Anonymkode: 70a7b...ba4

Noen har letet den opp og svart på den. Da havnet den på førstesiden igjen. 

Anonymkode: 977b6...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...