Gå til innhold

Hjelp jeg er livredd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen min overnatter hos en kamerat og barna mine er på overnattingsturer. Nå er jeg helt alene her. Det er mørkt ute. Vi bor langt fra andre folk og det er bare skog rundt huset her. Nå ser jeg flere sinte øyne i veggen som stirrer sint på meg. Også er det noen som kitler meg. Jeg hører en grusom orgesang en plass i huset, men jeg finner ikke ut hvor det er. Trærne er mørke og skumle utenfor. Det er mørkt i romma her i huset. Vi sparer på lyset. Noen banker ekkelt på utgangsdøra. Hjelp der ser jeg to skumle vesener i stuen. Det er ikke mennesker, det er to vesener med skumle grønne øyner på to menn og de er svartkledde.

 

Nå springer jeg i fra dem og ned i kjelleren og her er det bekmørkt. En hand tar i meg og kitler meg. Jeg springer ut huset og der er det flere skume vesener ute. Jeg springer inn og nå sitter jeg på toalettet. Noen banker på, men jeg åpner ikke opp. Jeg er livredd nå. Hva skal jeg gjøre?

 

Anonymous poster hash: 3fe55...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring psykiatrisk sykehus, så blir du nok lagt inn. Det høres ut som du kan trenge det.

 

Alternativt kontakter du et forlag som vi gi ut eventyrene dine.



Anonymous poster hash: 569cc...29a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører du på Kaizers?? De kan sette i gang noen heller ekle fantasier..

Bortsett fra Janove da.. Da er de ikke ekle ;)

 

Anonymous poster hash: cea34...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hører du på Kaizers?? De kan sette i gang noen heller ekle fantasier..

Bortsett fra Janove da.. Da er de ikke ekle ;)Anonymous poster hash: cea34...68e

Nei jeg hører ikke på det. Men jeg hører hviskelyder inni stuen selv om det ikke er noen der. Jeg bestemmer meg for og overnatte på badet i kveld til i morgen. Da er mannen og barna mine hjemme så da kan jeg puste lettet ut.

 

Anonymous poster hash: 3fe55...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det var sa du?

Det er noen usynlige onde onder her i hjemmet vårt. Så nå ligger jeg på badet og jeg får håpe at jeg sovner så fort som muligt. Det er noen rett utforbi døren her altså. Jeg hører hviskelyder enda.

 

Anonymous poster hash: 3fe55...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3

Og den eneste gangen de "går løs" på deg, er når du er alene, og de gir full styrke?

 

Alternativer:

 

1: sjekk ut hvilke medisiner du tok før i dag (da spesielt bivirkninger)

2: Sjekk ut hva du egentlig røyka

3: hvor mye alkohol er det igjen på den flaska?

4: Kontakt psykiatrisk sykehus å få deg selv innlagt

5: Skriv en hel historie om det, og få det publisert

6: løp for livet og hold deg unna huset til de andre kommer hjem, og selg det fortere enn svint, vel vitende at hodet ditt og høstmørket har spilt deg et puss

7: sjekk opp eldre historier om overtro ol der dere bor, og skaff deg en husrenser som ordner opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godtatt, holder på og sovne nå. Jeg hører en grusom sang oppe i andre etasje. Så er det viskelyden utenfor huset. Jeg skjelver og er livred. Men i morgon blir alt bra igjen.

 

Anonymous poster hash: 3fe55...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

At det var sa du?

Det er noen usynlige onde onder her i hjemmet vårt. Så nå ligger jeg på badet og jeg får håpe at jeg sovner så fort som muligt. Det er noen rett utforbi døren her altså. Jeg hører hviskelyder enda.

 

Anonymous poster hash: 3fe55...63b

Håper ikke du blir mer redd nå, dette er faktisk betryggende sagt..

Men hadde det vært onde ånder så betyr det ingenting at du har låst deg inne på badet. Hadde de villet inn og ta deg så går de bare igjennom døra. Da hadde de gjort det for lengst

 

Så slapp av, de er ikke ute etter deg ;)

 

Men hi, du burde skrive et manus, du kunne ha skrevet en helveted skrekkfilm :D

 

Anonymous poster hash: 8714f...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du ikke har godt av å være alene?

 

Nå har jeg hatt en grufull natt. Jeg har vaknet flere ganger inne på toalettet og jeg har vaknet av hyl og skrik, men så var det mitt eget skrik jeg hørde. For jeg skrek i søvne. Ellers har jeg og hørt den orgel-sangen i hele natt også har jeg hørt en liggende sang som Alice Cooper dada i huset. Jeg hørde en mann som hvisket utforbi døra mens sangen kommet i huset. Jeg har og sett to svarte bein som låg atte med meg. En stemme hvisket at det var dødens bein. Også beyngte jeg nesten å gråte pågrunn av redsel.

 

Nå er mannen min hjemme og barna mine er på skolen. Jeg har fortalt mannen min om dette og han kaller meg for pysete og at jeg er en voksen kvinne som burde lære meg og ikke være så redd og engstelig.

 

Anonymous poster hash: 3fe55...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Neste episode av Åndenes makt?

 

Anonymous poster hash: 5469b...4e8

Jeg tror ikke det blir Åndesnes Makt, mannen min sier at jeg bør ta meg i sammen og ikke være sånn reddhare.

 

Anonymous poster hash: 3fe55...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ta kontakt med fastlegen din. Dette er ikke normalt og du bør få hjelp til å takle dette.



Anonymous poster hash: 92a66...ed7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste råd: Slutt å røyke sokkene dine når mannen er borte! 

 

Lenge siden jeg har lest sånn vissvass, men fikk meg jo en god latter, da. 



Anonymous poster hash: 8cb8e...6df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...