Gå til innhold

Juni 2014 babyer

Anbefalte innlegg

Det er en liten baby der inne!!!!!!!!!!!!!!

Med hjerteslag og alt. Måtte både gråte og klemme legen da jeg fikk beskjeden.

Er kortere på vei enn jeg trodde, 6+0 i dag, i stedet for 6+4. Får det ikke helt til å stemme med positiv eggløsningstest og positiv graviditetstest, men det er ikke så farlig.

Vet ikke helt hva jeg skal føle eller tenke nå!

Fortsetter under...

Annonse

Nimmelim: det er som sagt en veldig mager trøst, men det er jo kroppen som rydder opp i noe som ikke ville vært levedyktig. Jeg har selv vært gjennomen SA. Hadde prøvd i ett år før den endelig satt og så endte det i en SA etter 6 uker. Men det gikk heldig vis raskt å bli gravid igjen, og to måneder senere satt jeg med en positiv test i hånda med en spire som satt som den skulle. Jeg har troa på at du blir raskt gravid igjen!

Forferdelig trist å høre nimmelin:-( for en grusom bursdag..

Fikk angelsound i posten, slengte meg på badegulvet med aftersun som gel^^ hørte hjerte som slo:-) kan jo ikke ha vert noe annet helt der nede hehe..

Hvilken angelsound har du kjøpt? Fikk plutselig veldig lyst på en sånn jeg også...... :D

Annonse

Han rr desverre ikke hjemme før ikveld en gang

. Nå gjør det fysisk vondt også.. kramper :( vil at dette marerittet skal gå over :(

Så trasig, gikk igjennom det der i august. _Begynte å blø den 8. og det var storblødninger i en uke, med masse kramper og hormoner. Var veldig vondt. Første mens kom den 8. sept. og kom ikke denne mnd :-) Om du vil snakke, send en pm :-)

Nimmelim: jeg hadde en SA i november, begynte å blø på jobb og det ble bare værre og værre. Gikk over etter en ukes tid, og da begynte vi rett på prøving igjen. Men siden mannen min var syk ble det ikke optimale prøvrmåneder de 15 månedene vi var prøvere:) prøve 15 måneder tilsammen altså, ikke etter SA:)

Mammasklubbhus: Gratulerer så masse, noko så vidunderleg! Et herlig mirakel! <3

Nimmelim: Kjære deg så ufatteleg trist. Og så trasig at du har vore aleine i dag. Føler med deg. Ang vidare prøving: Ta rede på kva hcg ligg på no. Den skal halvvera seg kvara andre dag. Når den er sunke betrakteleg vil du få eggl. Følg med på eggl slimet også. Så kan du testa etter eggl. Etter å ha mista regnes abort dagen som 1. syklus dag. Vanlig er at mens kjem 4-6 veker etter, med eggl to veker før. Masse lykke til! god klem

Andre som er kvalme på natta også??? Har vært oppe og spist en gang og det hjalp litt.. Blir smågal av det her...! Får jo ikke sove....:( nå ligger et lager med colazero, kjeks, lakrisdrops og eple ved sengen. Tror aldri jeg vil like halslinser igjen etter dette......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...