Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #26 Skrevet 25. januar 2014 Det er vel ingenting å le seg ihjel av. Det var vel helt greit at hun spurde om hjelp. Anonymous poster hash: 06274...773
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #28 Skrevet 25. januar 2014 En helt normal ting å hjelpe folk med. Jeg har opplevd værre ting en det. Hva skjer med verden om man ikke kan hjelpe med småting. I går feks var jeg på Jysk en tur. Utenfor sto et par i 60 åra med en diger eske de forsøkte å balansere på en tralle. Masse snø, esken var stor og jeg så de sleit. Jeg tilbød meg å kjøre de og esken hjem og de sa takknemlig ja. Det er hyggelig å kunne hjelpe med små og store ting. Verden blir ett bedre sted av det. :-) Anonymous poster hash: 45909...848
*Miss Marple* Skrevet 25. januar 2014 #29 Skrevet 25. januar 2014 Hva er greia med å leite frem eldgamle tråder? Skjer det så lite på forumet i dag?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #30 Skrevet 25. januar 2014 Hva er greia med å leite frem eldgamle tråder? Skjer det så lite på forumet i dag? Oisann, jeg visste ikke at det brøt med forumreglene å svare på gamle tråder. Jeg beklager. Anonymous poster hash: 06274...773
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #31 Skrevet 25. januar 2014 Hva er greia med å leite frem eldgamle tråder? Skjer det så lite på forumet i dag? Tenkte det samme. Anonymous poster hash: e8e6a...46d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #32 Skrevet 25. januar 2014 Hva er greia med å leite frem eldgamle tråder? Skjer det så lite på forumet i dag? Oisann, jeg visste ikke at det brøt med forumreglene å svare på gamle tråder. Jeg beklager. Anonymous poster hash: 06274...773 Det er mange uskrevne regler her og lete frem gamle tråder er nei nei. Kniiiiis. Forstår ikke alle reglene det faste inventaret har her og jeg gidder ikke forstå de heller. Anonymous poster hash: 45909...848
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #33 Skrevet 25. januar 2014 Hva er greia med å leite frem eldgamle tråder? Skjer det så lite på forumet i dag? Oisann, jeg visste ikke at det brøt med forumreglene å svare på gamle tråder. Jeg beklager. Anonymous poster hash: 06274...773 Det er mange uskrevne regler her og lete frem gamle tråder er nei nei. Kniiiiis. Forstår ikke alle reglene det faste inventaret har her og jeg gidder ikke forstå de heller. Anonymous poster hash: 45909...848 Dette er ikke en uskreven regel som gjelder kun for dette forumet. Det er en uskreven, universell forumregel som gjelder å ALLE nettforum. Man trekker ikke frem gamle tråder, spesielt ikke uten at det har en spesiell relevans av noe slag, noe det definitivt ikke var denne gangen. De siste dagene har folk trukket frem dustete trolletråder fra 2007, 2009 osv. Jævlig irriterende, og absolutt uten poeng i det hele tatt. Anonymous poster hash: e8e6a...46d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #34 Skrevet 25. januar 2014 Hva er greia med å leite frem eldgamle tråder? Skjer det så lite på forumet i dag? Oisann, jeg visste ikke at det brøt med forumreglene å svare på gamle tråder. Jeg beklager. Anonymous poster hash: 06274...773 Det er mange uskrevne regler her og lete frem gamle tråder er nei nei.Kniiiiis. Forstår ikke alle reglene det faste inventaret har her og jeg gidder ikke forstå de heller. Anonymous poster hash: 45909...848 Dette er ikke en uskreven regel som gjelder kun for dette forumet. Det er en uskreven, universell forumregel som gjelder å ALLE nettforum. Man trekker ikke frem gamle tråder, spesielt ikke uten at det har en spesiell relevans av noe slag, noe det definitivt ikke var denne gangen. De siste dagene har folk trukket frem dustete trolletråder fra 2007, 2009 osv. Jævlig irriterende, og absolutt uten poeng i det hele tatt. Anonymous poster hash: e8e6a...46d Seriøst?? Leeeeer og leeeeer. Dette er et forum der vi kan møtes og diskutere. Universell forumregel?? Hvem bestemmer hva som har relevans?? Du? Moderator? Eller er det demokrati? Må man søke om lov før man svarer? Hvor sendes den! Et godt råd til deg. Om det er så jævelig irriterende for deg så finnes det medisiner for slikt. ;-) God lørdag surpump. ;-D Anonymous poster hash: 45909...848
*Miss Marple* Skrevet 25. januar 2014 #35 Skrevet 25. januar 2014 Hva er greia med å leite frem eldgamle tråder? Skjer det så lite på forumet i dag? Oisann, jeg visste ikke at det brøt med forumreglene å svare på gamle tråder. Jeg beklager. Anonymous poster hash: 06274...773 Slapp helt av! Ingen grunn til å fortvile, det var bare en kommentar. Men jeg skjønner ikke vitsen med å trekke frem tråder som ikke lenger har noen relevans og som hi kanskje ikke engang er her lenger for å svare på. Men for all del, let opp gamle tråder, det blir bare litt kjedelig å gå inn i en diskusjon som er gammel og ganske utdebattert. Men jeg holder meg bare unna, det er ikke verre enn det
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #36 Skrevet 25. januar 2014 Hva er greia med å leite frem eldgamle tråder? Skjer det så lite på forumet i dag? Oisann, jeg visste ikke at det brøt med forumreglene å svare på gamle tråder. Jeg beklager. Anonymous poster hash: 06274...773 Det er mange uskrevne regler her og lete frem gamle tråder er nei nei.Kniiiiis. Forstår ikke alle reglene det faste inventaret har her og jeg gidder ikke forstå de heller. Anonymous poster hash: 45909...848 Dette er ikke en uskreven regel som gjelder kun for dette forumet. Det er en uskreven, universell forumregel som gjelder å ALLE nettforum. Man trekker ikke frem gamle tråder, spesielt ikke uten at det har en spesiell relevans av noe slag, noe det definitivt ikke var denne gangen. De siste dagene har folk trukket frem dustete trolletråder fra 2007, 2009 osv. Jævlig irriterende, og absolutt uten poeng i det hele tatt. Anonymous poster hash: e8e6a...46d Seriøst?? Leeeeer og leeeeer. Dette er et forum der vi kan møtes og diskutere. Universell forumregel?? Hvem bestemmer hva som har relevans?? Du? Moderator? Eller er det demokrati? Må man søke om lov før man svarer? Hvor sendes den! Et godt råd til deg. Om det er så jævelig irriterende for deg så finnes det medisiner for slikt. ;-) God lørdag surpump. ;-D Anonymous poster hash: 45909...848 Det er helt tydelig at du overhodet ikke forstår betydningen av ordet "uskreven". Det er verken jeg, forumledelsen, moderator eller andre "navngitte" personer som bestemmer. Det er også helt tydelig at du ikke er særlig vant til å være på forumer siden du ikke vet om dette. Det at en slik regel er uskreven og gjelder på alle seriøse (eller Wannabe-seriøse) forumer kommer av at det er slik hovedtyngden av forumbrukere verden over ønsker at det skal være slik. Altså så kan man godt si at det kommer som følge av demokrati. Og ikke minst etikette. Hadde dette faktisk vært en tråd hvor det var en diskusjon om noe så kunne det faktisk vært relevant å trekke den frem. Denne trådens hensikt var bare tull... Men for all del, oppfør dere som forumtroll for min del. Anonymous poster hash: e8e6a...46d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #37 Skrevet 25. januar 2014 Hva er greia med å leite frem eldgamle tråder? Skjer det så lite på forumet i dag? Oisann, jeg visste ikke at det brøt med forumreglene å svare på gamle tråder. Jeg beklager. Anonymous poster hash: 06274...773 Det er mange uskrevne regler her og lete frem gamle tråder er nei nei.Kniiiiis. Forstår ikke alle reglene det faste inventaret har her og jeg gidder ikke forstå de heller. Anonymous poster hash: 45909...848 Dette er ikke en uskreven regel som gjelder kun for dette forumet. Det er en uskreven, universell forumregel som gjelder å ALLE nettforum. Man trekker ikke frem gamle tråder, spesielt ikke uten at det har en spesiell relevans av noe slag, noe det definitivt ikke var denne gangen. De siste dagene har folk trukket frem dustete trolletråder fra 2007, 2009 osv. Jævlig irriterende, og absolutt uten poeng i det hele tatt. Anonymous poster hash: e8e6a...46d Seriøst??Leeeeer og leeeeer. Dette er et forum der vi kan møtes og diskutere. Universell forumregel?? Hvem bestemmer hva som har relevans?? Du? Moderator? Eller er det demokrati? Må man søke om lov før man svarer? Hvor sendes den! Et godt råd til deg. Om det er så jævelig irriterende for deg så finnes det medisiner for slikt. ;-) God lørdag surpump. ;-D Anonymous poster hash: 45909...848 Det er helt tydelig at du overhodet ikke forstår betydningen av ordet "uskreven". Det er verken jeg, forumledelsen, moderator eller andre "navngitte" personer som bestemmer. Det er også helt tydelig at du ikke er særlig vant til å være på forumer siden du ikke vet om dette. Det at en slik regel er uskreven og gjelder på alle seriøse (eller Wannabe-seriøse) forumer kommer av at det er slik hovedtyngden av forumbrukere verden over ønsker at det skal være slik. Altså så kan man godt si at det kommer som følge av demokrati. Og ikke minst etikette. Hadde dette faktisk vært en tråd hvor det var en diskusjon om noe så kunne det faktisk vært relevant å trekke den frem. Denne trådens hensikt var bare tull... Men for all del, oppfør dere som forumtroll for min del. Anonymous poster hash: e8e6a...46d Enda mer SERIØST?? Hadde det ikke vært lov hadde trådene blitt inaktive. Tror kanskje du skal revurdere ditt eget kunnskapsnivå. En SKREVEN regel er å opptre høflig. Du har kanskje ikke lest de reglene? Anbefaler deg å pugge de. ;-) Anonymous poster hash: 45909...848
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #38 Skrevet 25. januar 2014 Hva er greia med å leite frem eldgamle tråder? Skjer det så lite på forumet i dag? Oisann, jeg visste ikke at det brøt med forumreglene å svare på gamle tråder. Jeg beklager. Anonymous poster hash: 06274...773 Det er mange uskrevne regler her og lete frem gamle tråder er nei nei.Kniiiiis. Forstår ikke alle reglene det faste inventaret har her og jeg gidder ikke forstå de heller. Anonymous poster hash: 45909...848 Dette er ikke en uskreven regel som gjelder kun for dette forumet. Det er en uskreven, universell forumregel som gjelder å ALLE nettforum. Man trekker ikke frem gamle tråder, spesielt ikke uten at det har en spesiell relevans av noe slag, noe det definitivt ikke var denne gangen. De siste dagene har folk trukket frem dustete trolletråder fra 2007, 2009 osv. Jævlig irriterende, og absolutt uten poeng i det hele tatt. Anonymous poster hash: e8e6a...46d Seriøst??Leeeeer og leeeeer. Dette er et forum der vi kan møtes og diskutere. Universell forumregel?? Hvem bestemmer hva som har relevans?? Du? Moderator? Eller er det demokrati? Må man søke om lov før man svarer? Hvor sendes den! Et godt råd til deg. Om det er så jævelig irriterende for deg så finnes det medisiner for slikt. ;-) God lørdag surpump. ;-D Anonymous poster hash: 45909...848 Det er helt tydelig at du overhodet ikke forstår betydningen av ordet "uskreven". Det er verken jeg, forumledelsen, moderator eller andre "navngitte" personer som bestemmer. Det er også helt tydelig at du ikke er særlig vant til å være på forumer siden du ikke vet om dette. Det at en slik regel er uskreven og gjelder på alle seriøse (eller Wannabe-seriøse) forumer kommer av at det er slik hovedtyngden av forumbrukere verden over ønsker at det skal være slik. Altså så kan man godt si at det kommer som følge av demokrati. Og ikke minst etikette. Hadde dette faktisk vært en tråd hvor det var en diskusjon om noe så kunne det faktisk vært relevant å trekke den frem. Denne trådens hensikt var bare tull... Men for all del, oppfør dere som forumtroll for min del. Anonymous poster hash: e8e6a...46d Enda mer SERIØST?? Hadde det ikke vært lov hadde trådene blitt inaktive. Tror kanskje du skal revurdere ditt eget kunnskapsnivå. En SKREVEN regel er å opptre høflig. Du har kanskje ikke lest de reglene? Anbefaler deg å pugge de. ;-) Anonymous poster hash: 45909...848 Du har fremdeles ikke skjønt forskjellen på uskreven og skreven. Det er ingen skreven regel som forbyr noen å hente frem gamle tråder. Det er det heller ingen uskreven regel som gjør. Den uskrevne regelen handler om ETIKETTE, noe du helt tydelig mangler kunnskaper om. Ha en fin helg da, søte du. Nå er jeg ferdig med BIM for i dag. Anonymous poster hash: e8e6a...46d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #39 Skrevet 25. januar 2014 Hva er greia med å leite frem eldgamle tråder? Skjer det så lite på forumet i dag?Oisann, jeg visste ikke at det brøt med forumreglene å svare på gamle tråder. Jeg beklager. Anonymous poster hash: 06274...773 Det er mange uskrevne regler her og lete frem gamle tråder er nei nei.Kniiiiis. Forstår ikke alle reglene det faste inventaret har her og jeg gidder ikke forstå de heller. Anonymous poster hash: 45909...848 Dette er ikke en uskreven regel som gjelder kun for dette forumet. Det er en uskreven, universell forumregel som gjelder å ALLE nettforum. Man trekker ikke frem gamle tråder, spesielt ikke uten at det har en spesiell relevans av noe slag, noe det definitivt ikke var denne gangen. De siste dagene har folk trukket frem dustete trolletråder fra 2007, 2009 osv. Jævlig irriterende, og absolutt uten poeng i det hele tatt. Anonymous poster hash: e8e6a...46d Seriøst??Leeeeer og leeeeer. Dette er et forum der vi kan møtes og diskutere. Universell forumregel?? Hvem bestemmer hva som har relevans?? Du? Moderator? Eller er det demokrati? Må man søke om lov før man svarer? Hvor sendes den! Et godt råd til deg. Om det er så jævelig irriterende for deg så finnes det medisiner for slikt. ;-) God lørdag surpump. ;-D Anonymous poster hash: 45909...848 Det er helt tydelig at du overhodet ikke forstår betydningen av ordet "uskreven". Det er verken jeg, forumledelsen, moderator eller andre "navngitte" personer som bestemmer. Det er også helt tydelig at du ikke er særlig vant til å være på forumer siden du ikke vet om dette. Det at en slik regel er uskreven og gjelder på alle seriøse (eller Wannabe-seriøse) forumer kommer av at det er slik hovedtyngden av forumbrukere verden over ønsker at det skal være slik. Altså så kan man godt si at det kommer som følge av demokrati. Og ikke minst etikette. Hadde dette faktisk vært en tråd hvor det var en diskusjon om noe så kunne det faktisk vært relevant å trekke den frem. Denne trådens hensikt var bare tull... Men for all del, oppfør dere som forumtroll for min del. Anonymous poster hash: e8e6a...46d Enda mer SERIØST??Hadde det ikke vært lov hadde trådene blitt inaktive. Tror kanskje du skal revurdere ditt eget kunnskapsnivå. En SKREVEN regel er å opptre høflig. Du har kanskje ikke lest de reglene? Anbefaler deg å pugge de. ;-) Anonymous poster hash: 45909...848 Du har fremdeles ikke skjønt forskjellen på uskreven og skreven. Det er ingen skreven regel som forbyr noen å hente frem gamle tråder. Det er det heller ingen uskreven regel som gjør. Den uskrevne regelen handler om ETIKETTE, noe du helt tydelig mangler kunnskaper om. Ha en fin helg da, søte du. Nå er jeg ferdig med BIM for i dag. Anonymous poster hash: e8e6a...46d Bare elsker når folk drar hersketeknikk på meg. Det forteller meg at vedkommende ikke mestrer diskusjonen. Og når det i tillegg blir uttrykt at vedkommende nå skal gå og ikke kommer til å svare mer forsterker det faktum at vedkommende ikke behersker å diskutere. Du prater mot deg selv. Du sier nå det er lov å svare på gamle tråder. Nå må du bestemme deg lille venn (kaster meg på hersketeknikk metoden siden det er lov) Det er nå lov å svare på gamle tråder men bare de DU synes er relevante da eller?? Nettikette handler om å opptre høflig og ikke komme med ytringer som går på person som et eksempel. Uskrevne regler er regler som er dannet av mobben. Jeg bryr meg som sagt ikke om disse. Fin dag til deg ute i den virkelige verden søtnos (oi, der hersket jeg litt igjen) Anonymous poster hash: 45909...848
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #40 Skrevet 25. januar 2014 Hva er greia med å leite frem eldgamle tråder? Skjer det så lite på forumet i dag?Oisann, jeg visste ikke at det brøt med forumreglene å svare på gamle tråder. Jeg beklager. Anonymous poster hash: 06274...773 Det er mange uskrevne regler her og lete frem gamle tråder er nei nei.Kniiiiis. Forstår ikke alle reglene det faste inventaret har her og jeg gidder ikke forstå de heller. Anonymous poster hash: 45909...848 Dette er ikke en uskreven regel som gjelder kun for dette forumet. Det er en uskreven, universell forumregel som gjelder å ALLE nettforum. Man trekker ikke frem gamle tråder, spesielt ikke uten at det har en spesiell relevans av noe slag, noe det definitivt ikke var denne gangen. De siste dagene har folk trukket frem dustete trolletråder fra 2007, 2009 osv. Jævlig irriterende, og absolutt uten poeng i det hele tatt. Anonymous poster hash: e8e6a...46d Seriøst??Leeeeer og leeeeer. Dette er et forum der vi kan møtes og diskutere. Universell forumregel?? Hvem bestemmer hva som har relevans?? Du? Moderator? Eller er det demokrati? Må man søke om lov før man svarer? Hvor sendes den! Et godt råd til deg. Om det er så jævelig irriterende for deg så finnes det medisiner for slikt. ;-) God lørdag surpump. ;-D Anonymous poster hash: 45909...848 Det er helt tydelig at du overhodet ikke forstår betydningen av ordet "uskreven". Det er verken jeg, forumledelsen, moderator eller andre "navngitte" personer som bestemmer. Det er også helt tydelig at du ikke er særlig vant til å være på forumer siden du ikke vet om dette. Det at en slik regel er uskreven og gjelder på alle seriøse (eller Wannabe-seriøse) forumer kommer av at det er slik hovedtyngden av forumbrukere verden over ønsker at det skal være slik. Altså så kan man godt si at det kommer som følge av demokrati. Og ikke minst etikette. Hadde dette faktisk vært en tråd hvor det var en diskusjon om noe så kunne det faktisk vært relevant å trekke den frem. Denne trådens hensikt var bare tull... Men for all del, oppfør dere som forumtroll for min del. Anonymous poster hash: e8e6a...46d Enda mer SERIØST??Hadde det ikke vært lov hadde trådene blitt inaktive. Tror kanskje du skal revurdere ditt eget kunnskapsnivå. En SKREVEN regel er å opptre høflig. Du har kanskje ikke lest de reglene? Anbefaler deg å pugge de. ;-) Anonymous poster hash: 45909...848 Skjønner du virkelig ikke forskjellen, eller gjør du deg bare vanskelig for underholdningens skyld? En uskreven regel betyr at det ikke er forbudt (dermed blir ikke trådene inaktive), men det er ikke ønskelig. Den forskjellen skjønner du kanskje? Om man stadig får gamle tråder uten noen relevans igjen og igjen blir forumet kjedelig og uinteressant. Det skjønner du sikkert også? Så for å oppsummere så er det ikke ulovlig, men ikke ønskelig å stadig trekke frem gamle tulletråder. Skjønner du nå? Anonymous poster hash: 2e879...1b5
Soon to be mum Skrevet 25. januar 2014 #41 Skrevet 25. januar 2014 Hva er greia med å leite frem eldgamle tråder? Skjer det så lite på forumet i dag?Oisann, jeg visste ikke at det brøt med forumreglene å svare på gamle tråder. Jeg beklager. Anonymous poster hash: 06274...773 Det er mange uskrevne regler her og lete frem gamle tråder er nei nei.Kniiiiis. Forstår ikke alle reglene det faste inventaret har her og jeg gidder ikke forstå de heller. Anonymous poster hash: 45909...848 Dette er ikke en uskreven regel som gjelder kun for dette forumet. Det er en uskreven, universell forumregel som gjelder å ALLE nettforum. Man trekker ikke frem gamle tråder, spesielt ikke uten at det har en spesiell relevans av noe slag, noe det definitivt ikke var denne gangen. De siste dagene har folk trukket frem dustete trolletråder fra 2007, 2009 osv. Jævlig irriterende, og absolutt uten poeng i det hele tatt. Anonymous poster hash: e8e6a...46d Seriøst??Leeeeer og leeeeer. Dette er et forum der vi kan møtes og diskutere. Universell forumregel?? Hvem bestemmer hva som har relevans?? Du? Moderator? Eller er det demokrati? Må man søke om lov før man svarer? Hvor sendes den! Et godt råd til deg. Om det er så jævelig irriterende for deg så finnes det medisiner for slikt. ;-) God lørdag surpump. ;-D Anonymous poster hash: 45909...848 Det er helt tydelig at du overhodet ikke forstår betydningen av ordet "uskreven". Det er verken jeg, forumledelsen, moderator eller andre "navngitte" personer som bestemmer. Det er også helt tydelig at du ikke er særlig vant til å være på forumer siden du ikke vet om dette. Det at en slik regel er uskreven og gjelder på alle seriøse (eller Wannabe-seriøse) forumer kommer av at det er slik hovedtyngden av forumbrukere verden over ønsker at det skal være slik. Altså så kan man godt si at det kommer som følge av demokrati. Og ikke minst etikette. Hadde dette faktisk vært en tråd hvor det var en diskusjon om noe så kunne det faktisk vært relevant å trekke den frem. Denne trådens hensikt var bare tull... Men for all del, oppfør dere som forumtroll for min del. Anonymous poster hash: e8e6a...46d Enda mer SERIØST??Hadde det ikke vært lov hadde trådene blitt inaktive. Tror kanskje du skal revurdere ditt eget kunnskapsnivå. En SKREVEN regel er å opptre høflig. Du har kanskje ikke lest de reglene? Anbefaler deg å pugge de. ;-) Anonymous poster hash: 45909...848 Du har fremdeles ikke skjønt forskjellen på uskreven og skreven. Det er ingen skreven regel som forbyr noen å hente frem gamle tråder. Det er det heller ingen uskreven regel som gjør. Den uskrevne regelen handler om ETIKETTE, noe du helt tydelig mangler kunnskaper om. Ha en fin helg da, søte du. Nå er jeg ferdig med BIM for i dag. Anonymous poster hash: e8e6a...46d Bare elsker når folk drar hersketeknikk på meg. Det forteller meg at vedkommende ikke mestrer diskusjonen. Og når det i tillegg blir uttrykt at vedkommende nå skal gå og ikke kommer til å svare mer forsterker det faktum at vedkommende ikke behersker å diskutere. Du prater mot deg selv. Du sier nå det er lov å svare på gamle tråder. Nå må du bestemme deg lille venn (kaster meg på hersketeknikk metoden siden det er lov) Det er nå lov å svare på gamle tråder men bare de DU synes er relevante da eller?? Nettikette handler om å opptre høflig og ikke komme med ytringer som går på person som et eksempel. Uskrevne regler er regler som er dannet av mobben. Jeg bryr meg som sagt ikke om disse. Fin dag til deg ute i den virkelige verden søtnos (oi, der hersket jeg litt igjen) Anonymous poster hash: 45909...848 Vet du, jeg synes ikke du er så verst til å bruke hersketeknikker tidlig i denne tråden selv, anonym ...1b5. Så det er ikke så rart at vedkommende svare tilbake "med samme mynt". Ikke snakker hun mot seg selv heller, du bare leser det hun skriver med vrangbrillene på. Jeg er for øvrig også enig i noe av det den andre anonym sier. En annen årsak til at man melder seg ut av en diskusjon kan være at man ikke ser vitsen i å diskutere når det er tydelig at man ikke vil komme til enighet... Det trenger ikke bare fordi man "taper diskusjonen" slik du så selvsikkert påstår.
*Miss Marple* Skrevet 25. januar 2014 #42 Skrevet 25. januar 2014 Bare elsker når folk drar hersketeknikk på meg. Det forteller meg at vedkommende ikke mestrer diskusjonen. Og når det i tillegg blir uttrykt at vedkommende nå skal gå og ikke kommer til å svare mer forsterker det faktum at vedkommende ikke behersker å diskutere. Du prater mot deg selv. Du sier nå det er lov å svare på gamle tråder. Nå må du bestemme deg lille venn (kaster meg på hersketeknikk metoden siden det er lov) Det er nå lov å svare på gamle tråder men bare de DU synes er relevante da eller?? Nettikette handler om å opptre høflig og ikke komme med ytringer som går på person som et eksempel. Uskrevne regler er regler som er dannet av mobben. Jeg bryr meg som sagt ikke om disse. Fin dag til deg ute i den virkelige verden søtnos (oi, der hersket jeg litt igjen)Anonymous poster hash: 45909...848 Du har virkelig ikke helt kontroll på det med skrevne og uskrevne regler? Uskrevne regler har ikke noe med mobb å gjøre, hele samfunnet et bygget opp rundt det. Det er f.eks en uskreven regel at man bør takke for en gave, at man bør reise seg for gamle og gravide på bussen, at man slipper barnefamilier foran seg i køen osv. Det er normer og "regler" som gjør samfunnet til en bedre plass å være, men det får ingen konsekvenser om man bryter disse uskrevne reglene - bortsett fra en litt dårligere stemning enn nødvendig. Skrevne regler er jo f.eks at man ikke skal hetse andre på forumet, man skal betale for seg på bussen og man må ha pass og billett når man skal reise utenlands osv. Dette er regler som gir konsekvenser om man bryter.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #43 Skrevet 25. januar 2014 Ikke ønskelig i følge hvem? Jeg ser det dere skriver men forstår for det første ikke problemet eller hvorfor det ikke er ønskelig. Hvilken skade gjør det? Dere som er mye her inne er ferdig med temaet og ønsker bare nye "friske" tråder? Jeg synes virkelig dere som er her så mye at dere definerer en tråd for ferdig debattert heller burde finne på noe annet enn å henge seg opp i en slik bagatell. Og jeg synes det er ufint å "drite ut" folk som kommenterer en gammel tråd. Nå skal det sies at jeg ikke er her allverdens mye så jeg har ikke noe forhold til hva som er ut og inn men det må kunne være mulig å vise såpass storsinn at om et menneske kommenterer saklig på en gammel tråd så kan de få lov til det uten å bli irettesatt. Det er alt for mange som eier forumet her inne og det er en uting. Les det du vil, kommenter det du vil og la andre få gjøre som de vil så lenge de ikke er ufine. Vi kan da enes om det? Eller? Anonymous poster hash: 45909...848
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #44 Skrevet 25. januar 2014 Bare elsker når folk drar hersketeknikk på meg. Det forteller meg at vedkommende ikke mestrer diskusjonen. Og når det i tillegg blir uttrykt at vedkommende nå skal gå og ikke kommer til å svare mer forsterker det faktum at vedkommende ikke behersker å diskutere. Du prater mot deg selv. Du sier nå det er lov å svare på gamle tråder. Nå må du bestemme deg lille venn (kaster meg på hersketeknikk metoden siden det er lov) Det er nå lov å svare på gamle tråder men bare de DU synes er relevante da eller?? Nettikette handler om å opptre høflig og ikke komme med ytringer som går på person som et eksempel. Uskrevne regler er regler som er dannet av mobben. Jeg bryr meg som sagt ikke om disse. Fin dag til deg ute i den virkelige verden søtnos (oi, der hersket jeg litt igjen)Anonymous poster hash: 45909...848 Du har virkelig ikke helt kontroll på det med skrevne og uskrevne regler? Uskrevne regler har ikke noe med mobb å gjøre, hele samfunnet et bygget opp rundt det. Det er f.eks en uskreven regel at man bør takke for en gave, at man bør reise seg for gamle og gravide på bussen, at man slipper barnefamilier foran seg i køen osv. Det er normer og "regler" som gjør samfunnet til en bedre plass å være, men det får ingen konsekvenser om man bryter disse uskrevne reglene - bortsett fra en litt dårligere stemning enn nødvendig. Skrevne regler er jo f.eks at man ikke skal hetse andre på forumet, man skal betale for seg på bussen og man må ha pass og billett når man skal reise utenlands osv. Dette er regler som gir konsekvenser om man bryter. La meg si det med færre ord: normer = uskrevne regler. Forventninger fra samfunnet, en kan forvente reaksjoner dersom normene blir brutt, men kan ikke bli straffet. Regler: vedtatte leveregler, kan få strafferettslige konsekvenser. Ellers er 'eldgammel' litt komisk å si når det er snakk om en tråd som ble opprettet for 4 mnd siden. Anonymous poster hash: 82aa3...982
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #45 Skrevet 13. juni 2014 Det er vel ingenting å le av?. Jeg hadde med gledelig hjulpet henne jeg. Anonymous poster hash: db44a...63d
Himmel og hav Skrevet 24. desember 2014 #46 Skrevet 24. desember 2014 Spam slettet Himmel og hav Brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå