Gå til innhold

Å brette opp genseren på ei småbarnsmor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg fortelle noe komisk. Jeg var nede på et toalett og der sto det en mor som skulle til og stelle en liten baby. Også spurde hun meg plutselig om jeg kan brette opp armende hennes for hun greide det ikke selv. Jeg måtte selvfølgelig hjelpe henne med å brette opp armene på genseren hennes. Hun sa rusen takk.

Jeg lo meg ihjel etterpå. Sant at det var rart av henne?

Anonymous poster hash: b492c...c15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var ei heilt grei løysing eg. Det luraste når ein treng hjelp og det er nokon i nærleiken er å be om hjelp.

Skrevet

Er det blitt slik at nordmenn virkelig skal være så lite hjelpsomme, at man er "rar" hvis man spør sidemannen om hjelp? 

Uffeliuff.

Skrevet

Så fint at vi kan spørre hverandre om hjelp! :)

Litt dumt at en ikke kan spørre hverandre om hjelp, uten å bli lagt ut om på et nettforum, men det er vel en annen sak.

Jeg hadde gladelig hjelpt om det var meg som ble spurt! :)

Anonymous poster hash: a57ff...b66

Skrevet

Er det blitt slik at nordmenn virkelig skal være så lite hjelpsomme, at man er "rar" hvis man spør sidemannen om hjelp? 

Uffeliuff.

Men jeg hjalp jo henne. Det er bare det at noe sånt har jeg aldri opplevd før og da synest jeg det var litt rart. Men jeg synest det bare var hyggeligt å hjelpe henne:)

Skrevet

Det rare her er vel hvorfor hun ikke kunne brette opp ermene selv?

Skrevet

Eg tenkte kanskje dei var glidd ned att og ho hadde ei skitten hand og ei hand på babyen.
Skrevet

Eg tenkte kanskje dei var glidd ned att og ho hadde ei skitten hand og ei hand på babyen.

Tenkte det samme når jeg leste innlegget.

Skrevet

Uffeliuff.

Men jeg hjalp jo henne. Det er bare det at noe sånt har jeg aldri opplevd før og da synest jeg det var litt rart. Men jeg synest det bare var hyggeligt å hjelpe henne:)

Jada var ikke rettet direkte mot deg, hehe. Fint at du hjalp, og godt at noen også TØR å spørre om hjelp, for det er det virkelig ikke mange som gjør

Skrevet

Er du full?

Nå skal jeg fortelle noe komisk. Jeg var nede på et toalett og der sto det en mor som skulle til og stelle en liten baby. Også spurde hun meg plutselig om jeg kan brette opp armende hennes for hun greide det ikke selv. Jeg måtte selvfølgelig hjelpe henne med å brette opp armene på genseren hennes. Hun sa rusen takk.

Jeg lo meg ihjel etterpå. Sant at det var rart av henne?

Anonymous poster hash: 84454...309

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i småbarnsmoren med skitne hender som drister seg til å spørre noen om hjelp. Synes ikke det var noe rart, men modig :-)

Skrevet

Rusen takk. Er du ruset?

Anonymous poster hash: 0d784...d95

Skrevet

Uffeliuff.

Bra du hjalp da :) Og bra hun turte spørre!

Skrevet

Eey! Korka i flaska! Litt tidlig på dagen til fyll, er det ikke??

Anonymous poster hash: 2e675...0ed

Skrevet

Rusen takk. Er du ruset?

Anonymous poster hash: 0d784...d95

Jeg mente tusen takk, ikke rusen takk. Beklager det var bare en skrivefeil.

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Hun hørtes helt normal ut, du der i mot høres så rar ut jeg at nesten ler meg i hjel...  

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Lo deg ihjel, faktisk :o

Er det sjelden noen ber deg om litt hjelp?

Skrevet

Eneste som er rart, er at hun spurte om du kunne brette opp armene hennes.

Jeg hjelper ofte fremmede med småting, så for meg var dette ikke noe å le seg i hjel av.

Skrevet

Det mest rare er at noen skal brette opp armene, og ikke ermene. Det er ganske så stor forskjell å brette opp armene og ermene...

Og det er utrolig mange som sier at de skal brette opp armene!?!

Skrevet

Syntes ikke det var så veldig rart. Hvorfor er det rart å spørre om hjelp?

Skrevet

Jeg synes heller ikke det er rart! Liker at folk spør hverandre om hjelp, det er sånn det skal være...

Skrevet

Hahahahahaha, jo,det var sinnsykt rart. Herregud er det mulig liksom?? Loool, hadde dauet hvis det var keg som opplevde noe sånn. Hohohoho, folk er merkelige altså :) :) :)

Anonymous poster hash: 1412e...68b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...