Gå til innhold

Hva menes egentlig med kraftig benbygging

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har såkalt tynn benbygning, og selvom jeg er 180 høy kan jeg ikke veie mer enn 62 kilo for å se fin ut. Alt over det legger seg KUN feil steder!

Min venninne er like høy, men med kraftig benbygning og tåler fint sikkert 20 kilo mer enn meg uten å se tykk ut.

Jeg er misunnelig!!!! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 168 cm høy har kraftig beinbygning. Veier ca 75 kg. Kommer jeg ned i 68-70 kg har jeg sixpack og er helt slank. Hadde jeg veid 60 kg hadde jeg rett og slett sett syk ut.

Anonymous poster hash: 849f1...cde
Skrevet

Artikkelen snakker om tung beinbygning... Kraftig beinbygning er noe annet...:) Så jo, man kan fint ha kraftig beinbygning, men usedvanlig tung? Nope.

Anonymous poster hash: f0076...125

Nei, den snakker om tung og kraftig som det samme. De bruker de ordene om hverandre...

Anonymous poster hash: 12c45...74a

Se under bildet:)

Anonymous poster hash: 12c45...74a

Artikkelen snakker om vekt av skjelettet. Ingen her som hevder at det er beinbygningen som veier mye, bare at noen har bredere bygning og siden bein ikke kan slankes bort må vi bare leve med at vi ikke kommer inn i bukser str 34.

Når jeg var 18 hadde jeg en tynn-tynn periode der jeg presset meg selv ned i vekt. Jeg ville så gjerne inn i bukser str 36. Jeg sultet og trent til jeg så helt sykelig ut og selv om jeg kunne dra opp buksene i str 36, både bein , rumpe og mage var så tynne som bare det, så kunne jeg ikke kneppe dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...