Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #26 Skrevet 11. september 2013 Oslo bør søke om OL fordi et OL vil gi et skikkelig løft i idrettsanlegg og infrastruktur, og et OL vil gi masse positive ringvirkninger på folkehelse, på kulturlivet og som et arrangement som mange kan samarbeide om. Anonymous poster hash: 0ecfb...924 Hvordan vil et OL gi ringvirkninger på folkehelsa? Sånn helt konkret??? Akkurat dette argumentet forstår jeg ikke. Du er antakeligvis for ung til å huske OL på Lillehammer. Men hadde du husket det, så hadde du visst at det både i forkant og etterkant av OL var massevis av arrangementer, både i trim- og konkurranseklasser for den jevne nordmann, det var masse opprustning av tursti-nett, skiløyper osv. I tillegg vil det jo som følge av OL komme nye idrettsanlegg, til glede for flere enn akkurat bare de "proffe" utøverne som skal bruke dem i løpet av konkurransedagene under OL. Anonymous poster hash: 0ecfb...924
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #27 Skrevet 11. september 2013 Vet ikke om jeg husker riktig men var ikke en av grunnene til at man ikke skulle søke ol i Tromsø fordi det ble for dyrt? Og nå blir ol i oslo dyrere? ??? Anonymous poster hash: 36d9f...c1c
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #28 Skrevet 11. september 2013 Vet ikke om jeg husker riktig men var ikke en av grunnene til at man ikke skulle søke ol i Tromsø fordi det ble for dyrt? Og nå blir ol i oslo dyrere? ??? Anonymous poster hash: 36d9f...c1c Hvor har du det fra at det blir dyrere? Dessuten, nok en gang: INGENTING er bestemt. De kommer sikkert ikke til å få støtte til det likevel. Anonymous poster hash: 3d297...41b
SagflisiHåret Skrevet 11. september 2013 #29 Skrevet 11. september 2013 Oslo bør søke om OL fordi et OL vil gi et skikkelig løft i idrettsanlegg og infrastruktur, og et OL vil gi masse positive ringvirkninger på folkehelse, på kulturlivet og som et arrangement som mange kan samarbeide om. Anonymous poster hash: 0ecfb...924 Hvordan vil et OL gi ringvirkninger på folkehelsa? Sånn helt konkret??? Akkurat dette argumentet forstår jeg ikke. Du er antakeligvis for ung til å huske OL på Lillehammer. Men hadde du husket det, så hadde du visst at det både i forkant og etterkant av OL var massevis av arrangementer, både i trim- og konkurranseklasser for den jevne nordmann, det var masse opprustning av tursti-nett, skiløyper osv. I tillegg vil det jo som følge av OL komme nye idrettsanlegg, til glede for flere enn akkurat bare de "proffe" utøverne som skal bruke dem i løpet av konkurransedagene under OL. Anonymous poster hash: 0ecfb...924 Hehe, nei, jeg er ikke for ung. Men bodde på en annen kant av landet. Eneste vi fikk med oss var at vi fikk se litt ol på tv i skoletida (videregående). Ergo kunne sendinga liksågodt vært fra andre siden av planeten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå