Gå til innhold

Bilder av barnet på FB.Vi er ikke helt enige...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svare du JA eller NEI på dette spørsmålet?

Det er helt greit at bilder av mitt barn er klistret utenpå alle bussene som kjører rundt og på alle reklameplakater i byen

Ved å legge ut bilder på nettet, enten det er facebook eller blogger, så er det faktisk det samme som å henge opp bildet på en offentlig plass.

Du må gjerne tro du er beskyttet på facebook, men du er ikke det. Bildene du legger ut er til offentlig beskuelse i all overskuelig fremtid for HELE VERDEN.

Gjør som du vil, men jeg tror det er best å være enige om slike ting. Om den ene ikke vil, ja da gjør man det bare ikke.

Anonymous poster hash: d4ed5...23c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror vår generasjon vi som er blitt foreldre nå er de eneste som kommer til å ha dette dilemma. Sosiale medier er kommet for å bli og de aller fleste vil være på nettet med bilder uansett snart. Jeg er helt enig at man skal tenke litt på hva man legger ut.

Anonymous poster hash: 3d554...da6

Skrevet

Me har det slik her i huset og, mannen er i mot bilete av barna på facebook.  Han har godkjendt nokon få bilete av dei som eg har delt med ikkje så mange, og så har eg sletta dei frå veggen ganske raskt etterpå. 

Men det som først er lagt på nettet kan ein aldri ta attende.  Det er mange på mi facebookliste som sjelden og aldri deler bilete av barna sine.  Eg vel å respektere mannen min sitt syn i denne saka.

Skrevet

Du får begynne å faktisk møte folk og vise han frem på den måten da vet du :)

Jeg synes man burde være enige om dette, og kommer man ikke til enighet bør den som ikke vil ha bilder av barnet på nettet ha siste ord.

Anonymous poster hash: c4e6a...6f2

Skrevet

Det er jo flere som har trodd det har vært noe galt,at han er stygg eller noe.

Anonymous poster hash: f51ea...72c

Hvis folk tror det bare fordi du ikke legger ut bilder av han, må jeg si du har veldig rare folk på vennelisten din. Mange av mine FB venner legger ikke ut bilder av barna sine, hvorfor har jeg aldri tenkt et sekund over. Hadde aldri tenkt at barnet var stygt eller at det var noe galt

Anonymous poster hash: 3ba54...ede

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...