Gå til innhold

Desembermagene i 3. trimester <3

Anbefalte innlegg

For å si det slik, så sitter jeg på en krakk i dusjen og får hjelp til å vaske med av mannen ja. og doturene er et mareritt på grunn av at det er så vondt å vri seg for å tørke seg. sier seg selv at jeg bare må i blandt da, men jeg går minimalt på do. Jordmor mente jeg måtte drikke mer fordi urinen min var så konsentrert, men jeg verken spiser eller drikker så mye nå så jeg slipper å gå på do så ofte. så ikke alt er bare glamour med slutten av et svangerskap nei gitt.

Jeg blir så glad når dere skriver fødehistoriene deres jenter, jeg elsker å lese slike nå på slutten :)

Gratulerer så mye Lessismore :) hørtes ut som en tøff fødsel du hadde. bra at alt gikk så bra tross at han satt fast! =)

Fortsetter under...

Gratulerer til alle som har født :) til dere andre som går å håper på at ting skal skje så vil jeg bare si at prøv å nyt dagene (vet at det er "lett" for meg å si som har fått mini! Vil bare si at jeg fødte 3 uker for tidlig min første fødte og når jeg sitter og tenker: gjør jeg dette riktig?? Han er jo såååå liten! Det som stresser meg mest er når jeg tenker: han skulle ikke vært her.... Han skulle vært i magen enda!! Og når disse tankene kommer så sitter tårene løst.... Men så prøver jeg å tenke at han er her fordi han ikke trivdes i magen....

Deler dette bare for å oppmuntre dere som fortsatt har en liten i magen og syntes dagene går sakte! :wub:

Annonse

Tror jeg er i verdens lengste latensfase :P På sjekk hos jordmor idag og nå var det 2-3 cm åpning. Maseriene gjør nå litt nytte for seg, men vill bare sette igang på ordentlig. Hvordan skal jeg komme meg videre da? Føler jeg er fanget i latensfasen :P

Var til jordmorvakt så dette var ikke JM jeg vanligvis går til. Hun sa bare vi skulle avvente, gi raskt beskjed om ting tok seg opp for da kunne jeg komme til å få det travelt. Har et stykke til sykehuset. Fikk ingen konkrete råd, kom vel egentlig ikke på å spørre heller. Derfor spør jeg her :)

Ja, det er så vondt å ubehagelig så vil bare at det skal bli værre nå også få det overstått :P Og jeg gleder meg sånn til å møte lillesøster også da :) Selv om det også hadde vært godt å få unnagjort fødsel, latt det gått et par dager så jeg kunne fått et par dager å komme meg på også få baby :P Men vet jo at man hente fram et overskudd man ikke visste man hadde når man får baby:) Og man vil jo ikke annet enn å holde å kose babien hele tiden :)

Annonse

I dag har jeg termin, men tviler på at noe er på gang i nærmeste fremtid. Har gått med murringer og maserier i ukesvis og tenkt at nå skjer det noe snart, men neida.... Jeg kjenner jeg er så misunnelig på de som allerede har født. Akkurat nå er jeg så sliten og har så mye vondter at tanken på å gå lenge over er helt forferdelig, men babyen har det som plommen i egget så da er igangsetting helt uaktuelt sa de på sykehuset. Ååå, gi meg styrke!!

Tror jeg er i verdens lengste latensfase :P På sjekk hos jordmor idag og nå var det 2-3 cm åpning. Maseriene gjør nå litt nytte for seg, men vill bare sette igang på ordentlig. Hvordan skal jeg komme meg videre da? Føler jeg er fanget i latensfasen :P

Ikke for å ta fra deg gleden, men når min venninne skulle ha sin første hadde hun 2-3 cm åpning i 14 dager før det ble fødsel  :sukk:

Her tar du ingen glede fra meg for dette er jeg fullstendig klar over :P Derfor jeg lurer på tips for å komme over denne fasen. Gikk med 2 cm åpning i en uke med førstemann og nå har jeg gått med åpning i over to uker. Den blir bare større og større da, riktignok i sneglefart. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...