Gå til innhold

Desembermagene i 3. trimester <3

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg på legevakten og skal bekrefte leie til baby siden jeg mest sannsynlig har hatt vannavgang. .spennende å se om hun kommer nå..termin 25.12

Oi, en hel måned for tidlig! Håper alt står bra til med deg og barnet :) Lykke til!

Ja ingen rier enda, fått beskjed om å komme på kontroll i morgen kl 12 :-) så det blir spennende å se hva som skjer :-)

Fortsetter under...

Her er jeg uten noen baby enda, selv om jordmor forespeilet at det ville skje forrige uke :P Jaja, det er forsåvidt greit ettersom termin ikke er før 13. Desember :) Men nå har jeg så vondt for tiden at vi vil bare ha det overstått. Maseriene kommer oftere, varer lengre er vondere og kommer oftere på maten også :( Jeg blir litt mer utslitt for hver dag :( Da har jeg fått lettet litt på trykket :P Koselig å høre om dere andre som har fått babyene deres da :) Gir meg litt håp om at det forhåpentligvis vil skje noe snart :)

1. desember:

2. desember: VenterpåFar (termin)

3. desember:

4. desember:

5. desember: ul termin 9desember (ble flyttet fra 9. desember (pl.lagt keisersnitt 28. nov.)

6. desember: mayflower (født:.....), Tjo hei<3 (født 16/11)

7. desember:

8. desember:

9. desember:

10. desember: cdc87 (født:...), Tilith (født:.....)

11. desember:

12. desember:

13. desember:

14. desember: flykræsj (termin)

15. desember:

16. desember:

17. desember:

18. desember:

19. desember:

20. desember: Myrsnipa (termin)

21. desember:

22. desember:

23. desember:

24. desember:

25. desember:

26. desember:

27. desember:

28. desember:

29. desember:

30. desember:

31. desember:

Endret av Tjo hei<3

1. desember:

2. desember: VenterpåFar (termin)

3. desember:

4. desember:

5. desember: ul termin 9desember (ble flyttet fra 9. desember (pl.lagt keisersnitt 28. nov.)

6. desember: mayflower (født:.....)

Tjo hei<3 født 16/11

7. desember:

8. desember:

9. desember:

10. desember: cdc87 (født:...), Tilith (født:.....)

11. desember:

12. desember:

13. desember:

14. desember: flykræsj (termin)

15. desember:

16. desember:

17. desember:

18. desember:

19. desember:

20. desember: Myrsnipa (termin)

21. desember:

22. desember:

23. desember:

24. desember:

25. desember:

26. desember:

27. desember:

28. desember: Frøken Tussi (Født:..)

29. desember:

30. desember:

31. desember:

Annonse

åååååh, gi meg styrke til å holde ut! kan dere ikke sende litt fødevibber hitover da! holder på å tørne her. tenker hver kveld når jeg legger meg at, nå kanskje skjer det i natt. men hver morgen når klokka ringer så er jeg like skuffet!

har gått med mye murringer, diare, harde kynnere og mye nedpress den siste uka, litt maserier også så det kan da ikke være så langt unna!

Er dere også utålmodige?

Ja, jeg er det:) Hadde nok ikke vært så utolmodig om jeg ikke hadde hatt så vondt, men nå vil jeg bare få det overstått. Også gleder jeg meg veldig til å se lillejenta vår<3 Jeg er også skuffet hver morgen når jeg våkner :P

Jeg har også vondt, så blir så lei meg av å ikke kunne gjøre noe. Må ha hjelp til att, dotur og dusjing :-( savner å hente barna i bhg og har dårlig samvittighet for at de får så lange dager i bhg. Oppdrar barna fra sofaen.

Å så gleder jeg meg sånn til å amme, kose og bysse. Så nysgjerrig på hvordan hun ser ut.

Annonse

Dårlig med action her å :/ ikke antydning til at lillegutt vil komme enda......All shopping er unnagjort, manglerkun et par julegaver...vondt bekken og utrolig lav mage gjør at jeg ikke kan være så mye i aktivitet. 12 dager til termin, kanskje lenger (hope not.........*kryssefingra*)... Dagene er uutholdelig lange! Får ikke sove på dagtid heller. Kroppen klarer seg utrolig nok med kun få timer søvn og er allikevel uthvilt... Venner seg til den nye hverdagen! Er snart vår tur også jenter :)

Endret av Tilith

omtrent alle julegaver er kjøpt nå og alt er klart for baby. eneste som står igjen er vask av bil og sette inn bilstolen =) har masse murringer og vonde kynnere og håper det tar seg opp. men jeg bare vet at min flaks ikke er på min side!

Her er det ikke antydning til fødsel, men det er helt greit. Vil ha desemberbarn jeg. Men syntes det er veldig mange av desembermagene som har fått allerede. 

Ellers har jeg nok å holde på med hver dag. De fleste julegavene er handlet inn, innpakking tar jeg nærmere jul. Ikke pakket fødebagen enda, men i morgen skal det skje  :) Har også planer om å bake sju slag med julekaker, og jeg får vel sette i gang snart. Litt sånn småpusling av babyfixing gjenstår også, og tar litt nå og da. Må strikke ferdig babyteppet jeg har startet på også. 

Nei, gutten i magen kan godt bli der inne i en uke til. Er forresten 39+1.

Alt av julegaver og ting til babyen er fiksa ! Mangler bare å montere bilstolen jeg og..

Blir ikke noe julebakst på meg i år :P er så sløv og lat om dagen, går bare apatisk rundt i stua ... Vil helst bare bli ferdig med det men vil gjerne ha desemberbarn selv, og alt tyder jo på at det blir det ;)

Litt murringer av og på er det eneste..

Er drit lei av å ligge våken hele natta da, håper det blir lettere å sove når magen blir "tom"....!

Gjest flykræsj

Føler med alle dere søvnløse. Arrrgh!! Tredje natt på rad med tilnærmet total søvnløshet pga halsbrann og urolige bein! Akkurat nå ble jeg utrolig lei hele svangerskapet. Har mye å ordne og pusle med før jul, men akkurat nå kjenner jeg at bevis kunne kommet idag. Ikke akkurat overbevisende tegn på at det kommer til å skje da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...