Gå til innhold

Hva tenker dere om de som har bugaboo og annet eklusivt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utstyr til barna sine?

Anonymous poster hash: 87958...b0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At de har fine ting. Bugaboo'en er ihvertfall fin

Skrevet

Hører så mange sier at det er tull å ha så dyrt utstyr til barna, men jeg tenker heller t de har vel råd til det i og med at de hàr det :)

Anonymous poster hash: 87958...b0f

Skrevet

Tenker at de har funnet ut hvilket utstyr som funker for dem..?

Vi skulle ha bugaboo fordi den tar så liten plass, og vi trengte plass til hundebur og vogn i bilen, og det var den som  best oppfylte våre kriterier til vogn. Fire hjul, svingbare forhjul, liten og nett, liten plass sammenlagt, lett +++ Prisen var det som trakk ned. Nå ble det av ulike årsaker ikke den, og vi har bedre plass i bilen, siden vi har kjøpt ny.

Har lyst på stokke sleepi seng til ungen fordi jeg synes den er fin. Den selges heldigvis billig på finn, om man bare tar seg tid til å tråle litt.

Smak og behag tenker jeg. Kjøp det som funker for familien. Masse flott som kan arves og ;)

Skrevet

Jeg tenker at de vognene er utrolig stygge jeg da. Jeg kjøpte ny Emmaljunga for over 10 000 og noen syns sikkert den er stygg og. Så bryr meg lite om hvilket utstyr andre har. Er selv ganske merkebevisst, men det er når det gjelder utstyr og ytterklær. Vanlige klær trenger ikke være noen merker...

Anonymous poster hash: 5b186...cc6
Skrevet

Er det spesielt eksklusivt?

Skrevet

Vi har bugaboo vogn, mn vi kjøpte den brukt og sparte masse penger på dt. Kunne ikke hatt bedre vogn :D men folk er forskjellig ;)

Skrevet

Synes bugaboo er ufattelig stygg. 

Anonymous poster hash: d4a45...07f
Skrevet

Jeg syntes Bugaboo er stygge, men ikke like stygge som Emmaljunga. Emmaljunga ser ut som noe østeuropeisk rallamikk. Utrolig stgge stoffer og dill de bruker som får vognene til å se ut som østeuropeiske vogner fra 80-tallet..Har aldri tenkt på at det er noe eksklusivt over Bugaboo i det heletatt og aner faktisk ikke hva hverken de eller Emmaljunga koster. 

Jeg skal ha Simo kombivogn, ferdig med den saken. Aner ikke om de er dyre eller billige heller....

Hvor mye koster Bugaboo da? Og Simo? Skal ikke ha barn før i desember så har ikke sjekka vogn enda...

Anonymous poster hash: d386a...c8c
Skrevet

Kom veldig dårlig ut i svensk test i siste foreldre og barn meiner eg.

Skrevet

Vet ikke hva det er en gang...det viser at jeg følger ikke med på merker

Skrevet

Jeg syntes Bugaboo er stygge, men ikke like stygge som Emmaljunga. Emmaljunga ser ut som noe østeuropeisk rallamikk. Utrolig stgge stoffer og dill de bruker som får vognene til å se ut som østeuropeiske vogner fra 80-tallet..Har aldri tenkt på at det er noe eksklusivt over Bugaboo i det heletatt og aner faktisk ikke hva hverken de eller Emmaljunga koster. 

Jeg skal ha Simo kombivogn, ferdig med den saken. Aner ikke om de er dyre eller billige heller....

Hvor mye koster Bugaboo da? Og Simo? Skal ikke ha barn før i desember så har ikke sjekka vogn enda...

Simovogna er jo den styggeste! Svær, klumpete og ser ut som om den er fra 1960 tallet. Den er kjempetung og ugrei å manøvre. Men ditt valg!;) 

Anonymous poster hash: b1367...277

Skrevet

Jeg synes buggaboo vognene er fine :-) og de har mange spreke farger! Jeg trives best med "standar" vogner som simo og emmaljunga, de som er helt vanlige.

Smaken er forskjellig fra folk til folk, men det virker ikke som alle har skjønnt dette enda...?

Jeg tenker aldri over hvilken vogn folk har, om det er status eller ikke. Er glad jeg har ei vogn.

Anonymous poster hash: 4afab...810

Skrevet

Jeg synes buggaboo vognene er fine :-) og de har mange spreke farger! Jeg trives best med "standar" vogner som simo og emmaljunga, de som er helt vanlige.

Smaken er forskjellig fra folk til folk, men det virker ikke som alle har skjønnt dette enda...?

Jeg tenker aldri over hvilken vogn folk har, om det er status eller ikke. Er glad jeg har ei vogn.

Hade.... Her var det mange skrivefeil.....

Skrevet

Simovogna er jo den styggeste! Svær, klumpete og ser ut som om den er fra 1960 tallet. Den er kjempetung og ugrei å manøvre. Men ditt valg! ;)

Emmaljunga er tyngre og mer klumpete enn Simo... Just saying..... Da snakker jeg om kombivogner altså, som jeg skal ha. 

Simo er jo enkel uten all dilldallen de "klistrer" på Emmaljungaen. Emmaljunga veier faktisk mange kilo MER enn Simo  ;)

Klarer liksom ikke helt å se hvor disse "klumpene" du snakker om er henn...

http://www.simo.no/nn-NO/Prams/Models/Combi.aspx

Her, derimot, sankker vi back to the 80´  :P

http://www.emmaljunga.com/no/Barnevogner/Velg_din_vogn/Mondial_Duo_Combi-563.html

Skrevet

Visste ikke at jeg hadde en eksklusiv vogn :P jaja, beste vognen jeg har hatt og prøvd hvertfall :)

Skrevet

Jeg har ikke peiling på vogner og utstyr, og vet i hvert fall ikke hva de forskjellige koster. Tenker uansett ikke noe om folk basert på hvilke merker de har av barneutstyr.

Skrevet

Jeg tenker nok at det er skremmende hvor lett det er å bli revet med i utstyrskjøpefesten når man har små barn. Og at mange kanskje sitter om ti år og tenker på alt annet de kunne brukt de x-antall titusen kronene på enn en kul vogn, den beste senga, den mest prisbelønte babycallinga etc. 

Skrevet

Da tenker jeg at de har en livstil og et årslig værforhold som egner seg for bogaboo, for her jeg bor var den vogna noe dritt og byttet den ut med en emmaljunga i steden. myyyye bedre.

Greit at bogaboo er stilig i design, men den må jo være brukbar også.

Anonymous poster hash: 486f0...72e
Skrevet

Da tenker jeg på hvorfor.de gidder å betale så mye for noe så lite pent. Bugaboo og Stokke feks, ser ut som et babystativ- ikke en vogn. En del av det dyre er jo pent, men så klart- man velger selv, og godt er det!

Anonymous poster hash: 65bde...b22

Skrevet

Hvor eksklusiv er jeg da som har hatt hele 5 ulike bugaboo vogner, WOW!!

Skrevet

Simovogna er jo den styggeste! Svær, klumpete og ser ut som om den er fra 1960 tallet. Den er kjempetung og ugrei å manøvre. Men ditt valg! ;)

Emmaljunga er tyngre og mer klumpete enn Simo... Just saying..... Da snakker jeg om kombivogner altså, som jeg skal ha. 

Simo er jo enkel uten all dilldallen de "klistrer" på Emmaljungaen. Emmaljunga veier faktisk mange kilo MER enn Simo  ;)

Klarer liksom ikke helt å se hvor disse "klumpene" du snakker om er henn...

http://www.simo.no/nn-NO/Prams/Models/Combi.aspx

Her, derimot, sankker vi back to the 80´  :P

http://www.emmaljunga.com/no/Barnevogner/Velg_din_vogn/Mondial_Duo_Combi-563.html

Jobber i barnehage. Og simovognene er desidert de værste vognene. Det eneste positive med dem er at det er stor bag som passer som sovevogn i bhg. Og de èr tyngre! 

Skrevet

Jeg liker bogaboo kjempegodt! Vi har donkey til twinsa og er kjempefornøyde :)

Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg kjøpte Bugaboo Buffalo pga den oppfylte mine krav til en vogn.

Vurderte Emmaljunga, men synes denne er så fæl, og alle i denne byen har den, så jeg er på en måte lei vognen uten å ha hatt den selv:p

Synes forsåvidt ikke at Bugaboo er så eksklusivt jeg da. Betalte litt under 10000

kr. De fleste vognene lå på 8-9000 kr.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Det eneste jeg tenker om Bugaboo- og Stokke-vogner, er at de er ufattelig stygge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...