Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #26 Skrevet 26. august 2013 Brukte 10000- på jentetur, men da handlet jeg mye. Hvis dere har råd så ser jeg ikke problemet. Han har nok kost seg med gutta. Anonymous poster hash: 36d79...153
Mia_73 Skrevet 26. august 2013 #27 Skrevet 26. august 2013 Dere burde da avtale en grense hvor mye som er ok å bruke på slike turer? Selv syns jeg det uproblematisk så lenge begge kan gå på tur og uten at økonomien lider.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #28 Skrevet 26. august 2013 Er ikke det helt hinsidig mye penger på en 3 dagers guttetur?? Og ikke shoppet et plagg, kun mat, fest, uflukter, taxi og taxfree..... Er ikke mye blid nei... Dette var forrige helg, har ikke sjekket konto før nå, men fikk jo helt sjokk.............. Om jeg bruker så mye så har jeg shoppet masse i tillegg! Anonymous poster hash: 4d9d4...ab7 Da hadde vi ikke hatt til mat og vann resten av måneden, så JA; jeg syns det er mye. For vår økonomi hadde det vært kritisk! Ikke gjort noe snusk...? Strippebar osv? Anonymous poster hash: c3be7...fc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå