Gå til innhold

7000 kr på guttetur!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det helt hinsidig mye penger på en 3 dagers guttetur??

Og ikke shoppet et plagg, kun mat, fest, uflukter, taxi og taxfree.....

Er ikke mye blid nei...

Dette var forrige helg, har ikke sjekket konto før nå, men fikk jo helt sjokk..............

Om jeg bruker så mye så har jeg shoppet masse i tillegg!

Anonymous poster hash: 4d9d4...ab7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det var helt hinsidig mye penger, men man er jo forskjellig.

Alt koster. Og hvis dette er bare en sjelden gang ville jeg ikke nevnt noe til han.

Skrevet

Han hadde spandert på vennene derfor så dyre beløp, men så hadde de spandert på han igjen osv. Synes det er helt sykt jeg!!

Kan fint bruke samme sum selv på en langhelg , MEN da shopper jeg MYE klær og spiser billig....

Gjest Julia1984
Skrevet

Stnes det er helt greit. Men selvfølgelig, spørs jo på familieøkonomien.

Skrevet

Stnes det er helt greit. Men selvfølgelig, spørs jo på familieøkonomien.

Jo da grei økonomi, men snakk om sløsing.... 

Skrevet

Ikke så mye det. Bruker det selv glatt på jentetur :)

Skrevet

Nei, det syns jeg ikke var mye for en hel helg. Litt over 2000 pr dag er ikke mye i vår tid. Bar en middag kan jo koste 1000. Nå syns jeg du er litt streng;-)

Anonymous poster hash: b43af...7ad

Skrevet

Og er det forresten greit at du selv bruker like mye, selv om du kjøper deg klær ?:-/

Nei da får du unne han det samme hvis dere her økonomi til det

Skrevet

Du shopper mye for det beløpet på en helg,pluss at du bor og spiser??? Jøss, hvor drar du da, og hvor shopper man mye for en slik sum?

Anonymous poster hash: b43af...7ad

Gjest Vinglepetrine
Skrevet

Er ikke det helt hinsidig mye penger på en 3 dagers guttetur??

Og ikke shoppet et plagg, kun mat, fest, uflukter, taxi og taxfree.....

Er ikke mye blid nei...

Dette var forrige helg, har ikke sjekket konto før nå, men fikk jo helt sjokk..............

Om jeg bruker så mye så har jeg shoppet masse i tillegg!

Stakkars mann! Hadde DU brukt samme beløp på det DU ønsket hadde det vært helt greit, det sier du jo selv, men da HAN har gjort det har han sløst.....

Du får gi han husarrest, da vet du og passe bedre på han neste gang. Kanskje begynne å gi han ukepenger!

Forresten så er 7000,- på en slik tur ikke akkurat all verden....

Skrevet

Jeg syntes ikke det var så ille egentlig. Men nå har vi økonomi som tåler slikt en gang i blandt. Jeg hadde ikke syntes det var ok om dette skjedde mer enn kanskje tre ganger i året.

Om jeg hadde dratt på en jentetur så ville jeg ikke spart på pengene, jeg ville åpnet lommeboken når jeg hadde lyst til det og ikke tenkt noe mer over det. Er man på tur, så er man på tur:) nå er jeg aldri på slike turer, men jeg vet likevel at pengene flyr fort og jeg synes derfor det hadde vært helt ok om mannen hadde brukt tilsvarende sum på en guttetur.

Skrevet

Det hadde hos oss ikke gått av fellesen, men av egne oppsparte penger.

Anonymous poster hash: 4bab8...aa8

Skrevet (endret)

Synes ikke det var så ille jeg da. Brukte vel 8- 10 000 min også på guttetur. Hotell, mat, drikke og reisa. Kjøpte ingenting utover det. Jeg heva ikke et øyenbryn. Men så bevilger jeg med feks spabehandling og shopping i by og ne selv.

Endret av Ugl@ er innom ;-)
Skrevet

Vet ikke om jeg syns det var så gale ?

Når mannen var på fotballtur til England, vil jeg tro han brukte såpass. Går endel i mat, reise ogsmåutgifter.

Aner ikke , vet de hadde en topp tur og kom hjem med suvenirer til ungene og en gave til mor ;)

Skrevet

Hva skal jeg si da, som var på jentetur i helgen og brukte ca. 18 000,-. 8000,- av dette var mat, shopping, drikkevarer og div. småtransport.

Anonymous poster hash: 93d51...56c
Skrevet

Så lenge det ikke raserer fellesøkonomien ser jeg null problem med det. Min kunne glatt brukt like mye

Skrevet

Ser ut som det kun er meg som synes dette er mye å bruke på 3 dager.

Det er ca det vi bruker av kosepenger som familie på 1 uke ferie. Men men folk er forskjellige.

Anonymous poster hash: 8bb84...238
Skrevet

Kan ikkje forstå at shopping skal vere "formildande omstende" ved pengebruk.

Skrevet

Hadde dere noen avtale før han reiste da? Eller at dere har stram økonomi (ev. for stram til denne turen)?

Jeg hadde nok ikke sagt noe om dere ikke har pratet om det på forhånd.

Skulle lett brukt så masse penger eller mer på ei helg jeg, men hadde nok shoppet noe også :)

Skrevet

Jøss, mye "rikfolk" her inne. 7000,- på en helg for en person er mye penger når overnatting allerede er betalt

Skrevet

Jøss, mye "rikfolk" her inne. 7000,- på en helg for en person er mye penger når overnatting allerede er betalt

Eg synes også det er veldig mykje.
Skrevet

Det kommer jo såklart an på økonomien. Du sier selv at den er god.
Du kan selv bruke så mye penger, men da på å  shoppe myyye, det er din prioritering. Tenk om mannen din har like mye igjen for å ha en fantastisk tur med kompiser, og bruker penger på minner? Han kommer hjem med minner han aldri vil glemme, du kommer hjem med minner og klær?
-Jeg mener at så lenge du sier at du bruker like mye selv, så må det neste være opp til dere hvordan dere bruker pengene deres på tur. Kanskje han synes shoppingen din er like meningsløs bruk av penger, som du synes hans er?

Jeg synes ikke det var mye. Men respekterer at du syns det.

Skrevet

Hadde tenkt mitt om dårlig prioritering, men bruker selv endel på slike turer, melda har jeg gjerne med med klær og taxfree varer ;) bruker feks lite på alkohol. Hadde ikke sagt noe til mannen om mine tanker, det er tross alt ikke så ofte man er på tur, og da må detvære lov å kose seg, selv om JEG ville kost meg på en annen måte.

Anonymous poster hash: 77b0b...a1b

Skrevet

Familie på 3 her, som brukte 5000 en hel uke i syden. Shoppet litt klær, og kosa oss med god mat hver dag, is og det som var.. Så 7000 var mye på en helg. Å vi har gooood råd :)

Anonymous poster hash: 07fee...281

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...