Musemorbr / Skrevet 23. august 2013 #26 Skrevet 23. august 2013 Jeg synes det er fint at han har funnet kjærligheten. Alle fortjener jo det, enten man er enig i deres livssyn, eller ikke.
Elsker livet Skrevet 23. august 2013 #27 Skrevet 23. august 2013 Jeg ser argumentet med at det virker å kreve mye å ønske seg noe en ikke kan gi tilbake. Men jeg mener allikevel ikke at det er å være dobbelmoralsk. Hadde han derimot drevet med sex utenfor ekteskap nå, og ikke godtatt det fra den andre, så er det å være dobbelmoralsk.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #28 Skrevet 13. oktober 2013 http://www.ta.no/pulsen/article6916947.ece Gud, så ekkel han er. For et kvinnesyn. Anonymous poster hash: ed80e...f84
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #29 Skrevet 13. oktober 2013 Stakkars trulta. Får håpe han behandler henne bra. Anonymous poster hash: 38b06...9ee
LivetErEnLek Skrevet 13. oktober 2013 #30 Skrevet 13. oktober 2013 Synes det er utrolig trist hvis han angrer på at han har fått en sønn jeg da. Utover det ser ikke jeg problemet..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #31 Skrevet 13. oktober 2013 Hvorfor dra frem denne igjen to måneder etter at diskusjonen døde hen sist? Anonymous poster hash: 84165...8a7
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #32 Skrevet 13. oktober 2013 Hvorfor dra frem denne igjen to måneder etter at diskusjonen døde hen sist? Anonymous poster hash: 84165...8a7 Kanskje fordi han "giftet" seg i dag.... Anonymous poster hash: 5ed06...e65
skjotta Skrevet 13. oktober 2013 #33 Skrevet 13. oktober 2013 Det er synet hans på kvinner og på homofili som gjør ham ekkel i mine øyne. En mann som mener det er hans rett og plikt å "tukte" sin kvinne, gjerne gjennom fysiske avstraffelser, er ikke en mann i min verden. Mer en slimete og ekkel liten ting som av og til sitter fast under skoen etter en gåtur i regnvåt skog...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #34 Skrevet 13. oktober 2013 De er ikke offisielt gift, kun proforma aka samboere. Anonymous poster hash: 8cc9d...4d8
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #35 Skrevet 13. oktober 2013 Synes det er utrolig trist hvis han angrer på at han har fått en sønn jeg da. Utover det ser ikke jeg problemet.. Litt sykt å sammenligne mennesker med biler da... Han må også være rimelig dum om han tror ei jente med den bakgrunnen er jomfru. Anonymous poster hash: 38b06...9ee
LivetErEnLek Skrevet 13. oktober 2013 #36 Skrevet 13. oktober 2013 Synes det er utrolig trist hvis han angrer på at han har fått en sønn jeg da. Utover det ser ikke jeg problemet.. Litt sykt å sammenligne mennesker med biler da... Han må også være rimelig dum om han tror ei jente med den bakgrunnen er jomfru. Anonymous poster hash: 38b06...9ee Jeg er ikke enig i hans syn på verden og på kvinner, men han har like mye rett på sitt syn på deg som kvinne som du har på ditt syn på han som syk ;-) Har ærlig talt hverken fulgt med på farmen eller engasjert meg stort i hans personlige fanesaker. Men hvis han sier, som noen her hevder, at han angrer på at han har fått en sønn, så synes jeg det er fryktelig trist.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #37 Skrevet 13. oktober 2013 Synes det er utrolig trist hvis han angrer på at han har fått en sønn jeg da. Utover det ser ikke jeg problemet.. Litt sykt å sammenligne mennesker med biler da... Han må også være rimelig dum om han tror ei jente med den bakgrunnen er jomfru. Anonymous poster hash: 38b06...9ee Jeg er ikke enig i hans syn på verden og på kvinner, men han har like mye rett på sitt syn på deg som kvinne som du har på ditt syn på han som syk ;-) Har ærlig talt hverken fulgt med på farmen eller engasjert meg stort i hans personlige fanesaker. Men hvis han sier, som noen her hevder, at han angrer på at han har fått en sønn, så synes jeg det er fryktelig trist. Sa ikke at han var syk, sa det er sykt å sammenligne mennesker og biler. Det er to helt forskjellige ting. Anonymous poster hash: 38b06...9ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå