Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 (endret) Anonymous poster hash: 4adea...fa5 Endret 14. oktober 2013 av Moderator-IS personhets
Elsker livet Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 Jeg ønsker dem lykke til At han har "horet rundt" betyr ikke at han er stolt av det. Alle kan gjøre feil i livet.
Snuppa09 Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Jeg ønsker dem lykke til At han har "horet rundt" betyr ikke at han er stolt av det. Alle kan gjøre feil i livet."Problemet" her er vel at han godtar at han selv har gjort ting han mener er feil her i livet men ikke kan godta det samme fra en evt partner. Det er jo ganske sykt spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #4 Skrevet 23. august 2013 Jeg ønsker dem lykke til At han har "horet rundt" betyr ikke at han er stolt av det. Alle kan gjøre feil i livet."Problemet" her er vel at han godtar at han selv har gjort ting han mener er feil her i livet men ikke kan godta det samme fra en evt partner. Det er jo ganske sykt spør du meg. Enig! Han er en dobbeltmoralsk ekling, noe han bare beviser ved å gifte seg med en tenåring. Æsj! Anonymous poster hash: 38b06...9ee
Elsker livet Skrevet 23. august 2013 #5 Skrevet 23. august 2013 Jeg ønsker dem lykke til At han har "horet rundt" betyr ikke at han er stolt av det. Alle kan gjøre feil i livet."Problemet" her er vel at han godtar at han selv har gjort ting han mener er feil her i livet men ikke kan godta det samme fra en evt partner. Det er jo ganske sykt spør du meg. Når det gjelder seg selv har han jo ikke noe valg, han må leve med de feilene han har gjort. Men til en kommende partner kan man stille krav. Hadde jeg levd et utsvevende liv som tenåring hadde jeg allikevel ønsket at min kommende mann ikke hadde samme ballast.
Tabitha Skrevet 23. august 2013 #6 Skrevet 23. august 2013 Virker som det bryllupet er litt svevende... De har ikke satt noen dato. De har kunngjort forlovelsen, og det betyr garantert mye for en som Andreas med en kunngjort forlovelse. Men det kan godt være det drar litt ut med bryllupet, ser det ut som. Jeg kunne godt ha giftet meg med en som Andreas. Men kanskje litt stressende med et barn fra før.
Elsker livet Skrevet 23. august 2013 #7 Skrevet 23. august 2013 Han sier at bryllupet er rimelig snart. Tipper de ikke offentliggjør datoen før rett før slik at de slipper så mye ståhei fra pressen.
Bananen Skrevet 23. august 2013 #8 Skrevet 23. august 2013 Jeg ønsker dem lykke til At han har "horet rundt" betyr ikke at han er stolt av det. Alle kan gjøre feil i livet."Problemet" her er vel at han godtar at han selv har gjort ting han mener er feil her i livet men ikke kan godta det samme fra en evt partner. Det er jo ganske sykt spør du meg.Hvis du leser artikkelen på vg så ser du at han har kommet dit at han skjønner folk er annerledes enn hva man kan få inntrykk av. Som han selv sa; han har måttet nullstille seg i forhold til nye mennesker, og ikke skue hunden på hårene. Så det du sier er direkte feil i forhold til hva han mener/har forstått den dag idag!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #9 Skrevet 23. august 2013 Jeg ønsker dem lykke til At han har "horet rundt" betyr ikke at han er stolt av det. Alle kan gjøre feil i livet."Problemet" her er vel at han godtar at han selv har gjort ting han mener er feil her i livet men ikke kan godta det samme fra en evt partner. Det er jo ganske sykt spør du meg.Hvis du leser artikkelen på vg så ser du at han har kommet dit at han skjønner folk er annerledes enn hva man kan få inntrykk av. Som han selv sa; han har måttet nullstille seg i forhold til nye mennesker, og ikke skue hunden på hårene.Så det du sier er direkte feil i forhold til hva han mener/har forstått den dag idag! Tydeligvis har han ikke omstilt seg så voldsomt siden han mest sannsynlig går etter tenåring pga større sjans for jomfrulighet. Ekkel type! Anonymous poster hash: 38b06...9ee
Elsker livet Skrevet 23. august 2013 #10 Skrevet 23. august 2013 Min største bekymring for denne dama er at de mest sannsynlig skal leve på den gamle måten, og det betyr uten strøm og moderne hjelpemidler. Det hadde jeg sett mørkt på.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #11 Skrevet 23. august 2013 Virker som det bryllupet er litt svevende... De har ikke satt noen dato. De har kunngjort forlovelsen, og det betyr garantert mye for en som Andreas med en kunngjort forlovelse. Men det kan godt være det drar litt ut med bryllupet, ser det ut som. Jeg kunne godt ha giftet meg med en som Andreas. Men kanskje litt stressende med et barn fra før. Han har en gutt fra før selv han, så det går sikkert fint, kjør på Anonymous poster hash: 1a96b...e5c
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #12 Skrevet 23. august 2013 Jeg ønsker dem lykke til At han har "horet rundt" betyr ikke at han er stolt av det. Alle kan gjøre feil i livet."Problemet" her er vel at han godtar at han selv har gjort ting han mener er feil her i livet men ikke kan godta det samme fra en evt partner. Det er jo ganske sykt spør du meg.Hvis du leser artikkelen på vg så ser du at han har kommet dit at han skjønner folk er annerledes enn hva man kan få inntrykk av. Som han selv sa; han har måttet nullstille seg i forhold til nye mennesker, og ikke skue hunden på hårene.Så det du sier er direkte feil i forhold til hva han mener/har forstått den dag idag! Tydeligvis har han ikke omstilt seg så voldsomt siden han mest sannsynlig går etter tenåring pga større sjans for jomfrulighet. Ekkel type! Anonymous poster hash: 38b06...9ee Det er opp til enhver å bestemme hvilke kriterier man ønsker en partner skal oppfylle. At han ønsker å gifte seg med ei jomfru er hans valg akkurat som det er mitt valg å ikke inngå et forhold til en som røyker. Det at du mener han er ekkel basert på det grunnlaget sier mer om deg enn han! Anonymous poster hash: a4cf8...73c
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #13 Skrevet 23. august 2013 Jeg ønsker dem lykke til At han har "horet rundt" betyr ikke at han er stolt av det. Alle kan gjøre feil i livet."Problemet" her er vel at han godtar at han selv har gjort ting han mener er feil her i livet men ikke kan godta det samme fra en evt partner. Det er jo ganske sykt spør du meg.Hvis du leser artikkelen på vg så ser du at han har kommet dit at han skjønner folk er annerledes enn hva man kan få inntrykk av. Som han selv sa; han har måttet nullstille seg i forhold til nye mennesker, og ikke skue hunden på hårene.Så det du sier er direkte feil i forhold til hva han mener/har forstått den dag idag! Tydeligvis har han ikke omstilt seg så voldsomt siden han mest sannsynlig går etter tenåring pga større sjans for jomfrulighet. Ekkel type! Anonymous poster hash: 38b06...9ee Det er opp til enhver å bestemme hvilke kriterier man ønsker en partner skal oppfylle. At han ønsker å gifte seg med ei jomfru er hans valg akkurat som det er mitt valg å ikke inngå et forhold til en som røyker. Det at du mener han er ekkel basert på det grunnlaget sier mer om deg enn han! Anonymous poster hash: a4cf8...73c Det er ikke det som gjør han ekkel. Det er hele fyren. Jeg ville selv ha en mann som ikke hadde vært på all verdens kvinnfolk, så forstår den godt, men jeg gikk ikke etter tenåringer av den grunn eller dømte dem som lever annerledes enn meg og min mann. Anonymous poster hash: 38b06...9ee
Bananen Skrevet 23. august 2013 #14 Skrevet 23. august 2013 Jeg ønsker dem lykke til At han har "horet rundt" betyr ikke at han er stolt av det. Alle kan gjøre feil i livet."Problemet" her er vel at han godtar at han selv har gjort ting han mener er feil her i livet men ikke kan godta det samme fra en evt partner. Det er jo ganske sykt spør du meg.Hvis du leser artikkelen på vg så ser du at han har kommet dit at han skjønner folk er annerledes enn hva man kan få inntrykk av. Som han selv sa; han har måttet nullstille seg i forhold til nye mennesker, og ikke skue hunden på hårene.Så det du sier er direkte feil i forhold til hva han mener/har forstått den dag idag! Tydeligvis har han ikke omstilt seg så voldsomt siden han mest sannsynlig går etter tenåring pga større sjans for jomfrulighet. Ekkel type! Anonymous poster hash: 38b06...9ee Lenge leve fordommene!!
Bananen Skrevet 23. august 2013 #15 Skrevet 23. august 2013 Jeg ønsker dem lykke til At han har "horet rundt" betyr ikke at han er stolt av det. Alle kan gjøre feil i livet."Problemet" her er vel at han godtar at han selv har gjort ting han mener er feil her i livet men ikke kan godta det samme fra en evt partner. Det er jo ganske sykt spør du meg.Hvis du leser artikkelen på vg så ser du at han har kommet dit at han skjønner folk er annerledes enn hva man kan få inntrykk av. Som han selv sa; han har måttet nullstille seg i forhold til nye mennesker, og ikke skue hunden på hårene.Så det du sier er direkte feil i forhold til hva han mener/har forstått den dag idag! Tydeligvis har han ikke omstilt seg så voldsomt siden han mest sannsynlig går etter tenåring pga større sjans for jomfrulighet. Ekkel type! Anonymous poster hash: 38b06...9ee Det er opp til enhver å bestemme hvilke kriterier man ønsker en partner skal oppfylle. At han ønsker å gifte seg med ei jomfru er hans valg akkurat som det er mitt valg å ikke inngå et forhold til en som røyker. Det at du mener han er ekkel basert på det grunnlaget sier mer om deg enn han! Anonymous poster hash: a4cf8...73c Det er ikke det som gjør han ekkel. Det er hele fyren. Jeg ville selv ha en mann som ikke hadde vært på all verdens kvinnfolk, så forstår den godt, men jeg gikk ikke etter tenåringer av den grunn eller dømte dem som lever annerledes enn meg og min mann. Anonymous poster hash: 38b06...9ee Åja, så du dømmer ikke han for at han lever på en annen måte enn deg selv? Har andre krav og verdier i livet enn deg? Les gjennom hva du skriver en gang til, og se om du fortsatt kan stå for den kommentaren der a?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #16 Skrevet 23. august 2013 Jeg ønsker dem lykke til At han har "horet rundt" betyr ikke at han er stolt av det. Alle kan gjøre feil i livet."Problemet" her er vel at han godtar at han selv har gjort ting han mener er feil her i livet men ikke kan godta det samme fra en evt partner. Det er jo ganske sykt spør du meg.Hvis du leser artikkelen på vg så ser du at han har kommet dit at han skjønner folk er annerledes enn hva man kan få inntrykk av. Som han selv sa; han har måttet nullstille seg i forhold til nye mennesker, og ikke skue hunden på hårene.Så det du sier er direkte feil i forhold til hva han mener/har forstått den dag idag! Tydeligvis har han ikke omstilt seg så voldsomt siden han mest sannsynlig går etter tenåring pga større sjans for jomfrulighet. Ekkel type! Anonymous poster hash: 38b06...9ee Det er opp til enhver å bestemme hvilke kriterier man ønsker en partner skal oppfylle. At han ønsker å gifte seg med ei jomfru er hans valg akkurat som det er mitt valg å ikke inngå et forhold til en som røyker. Det at du mener han er ekkel basert på det grunnlaget sier mer om deg enn han! Anonymous poster hash: a4cf8...73c Det er ikke det som gjør han ekkel. Det er hele fyren. Jeg ville selv ha en mann som ikke hadde vært på all verdens kvinnfolk, så forstår den godt, men jeg gikk ikke etter tenåringer av den grunn eller dømte dem som lever annerledes enn meg og min mann. Anonymous poster hash: 38b06...9ee Åja, så du dømmer ikke han for at han lever på en annen måte enn deg selv? Har andre krav og verdier i livet enn deg? Les gjennom hva du skriver en gang til, og se om du fortsatt kan stå for den kommentaren der a? Jeg dømmer ingen som velger å leve annerledes, men jeg dømmer dem som føler de har rett til å dømme andre basert på enkle ting, som f.eks sove i samme rom med en av det motsatte kjønn. Spesielt når de er dobbeltmoralske. Det står jeg for. Anonymous poster hash: 38b06...9ee
Elsker livet Skrevet 23. august 2013 #17 Skrevet 23. august 2013 Hvorfor mener du han er dobbeltmoralsk? Han mener selv han har gjort noe galt, angrer og skulle ønske det var ugjort. Jeg gjør gjerne ting jeg vet ikke bra, angrer på, og sier samtidig at det er feil å gjøre av både meg og andre. Er det å være dobbelmoralsk? Jeg vil si det er å være menneskelig.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #18 Skrevet 23. august 2013 Hvorfor mener du han er dobbeltmoralsk? Han mener selv han har gjort noe galt, angrer og skulle ønske det var ugjort. Jeg gjør gjerne ting jeg vet ikke bra, angrer på, og sier samtidig at det er feil å gjøre av både meg og andre. Er det å være dobbelmoralsk? Jeg vil si det er å være menneskelig. Det er dobbeltmoralsk å gjøre ting man dømmer andre for. Anonymous poster hash: 38b06...9ee
Elsker livet Skrevet 23. august 2013 #19 Skrevet 23. august 2013 Hvorfor mener du han er dobbeltmoralsk? Han mener selv han har gjort noe galt, angrer og skulle ønske det var ugjort. Jeg gjør gjerne ting jeg vet ikke bra, angrer på, og sier samtidig at det er feil å gjøre av både meg og andre. Er det å være dobbelmoralsk? Jeg vil si det er å være menneskelig. Det er dobbeltmoralsk å gjøre ting man dømmer andre for. Anonymous poster hash: 38b06...9ee Men gjør han noe han dømmer andre for?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #20 Skrevet 23. august 2013 Hvorfor mener du han er dobbeltmoralsk? Han mener selv han har gjort noe galt, angrer og skulle ønske det var ugjort. Jeg gjør gjerne ting jeg vet ikke bra, angrer på, og sier samtidig at det er feil å gjøre av både meg og andre. Er det å være dobbelmoralsk? Jeg vil si det er å være menneskelig. Det er dobbeltmoralsk å gjøre ting man dømmer andre for. Anonymous poster hash: 38b06...9ee Men gjør han noe han dømmer andre for? Sex utenfor ekteskap, barn utenfor ekteskap, etc. Anonymous poster hash: 38b06...9ee
Elsker livet Skrevet 23. august 2013 #21 Skrevet 23. august 2013 Hvorfor mener du han er dobbeltmoralsk? Han mener selv han har gjort noe galt, angrer og skulle ønske det var ugjort. Jeg gjør gjerne ting jeg vet ikke bra, angrer på, og sier samtidig at det er feil å gjøre av både meg og andre. Er det å være dobbelmoralsk? Jeg vil si det er å være menneskelig. Det er dobbeltmoralsk å gjøre ting man dømmer andre for. Anonymous poster hash: 38b06...9ee Men gjør han noe han dømmer andre for? Sex utenfor ekteskap, barn utenfor ekteskap, etc. Anonymous poster hash: 38b06...9ee Det er noe han har gjort og angrer på. Vil tro han dømmer seg selv mer enn han dømmer andre. At man har gjort feil selv betyr ikke at man har lov å prøve å forhindre andre i å gjøre det samme.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #22 Skrevet 23. august 2013 Jada, han angrer, vel og bra det. Problemet er at hvis ei jente har gjort det samme som han og angrer like mye, så er ikke det bra nok for han. HAN skal tilgis, men ikke andre. Anonymous poster hash: 20e66...4c8
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #23 Skrevet 23. august 2013 Jada, han angrer, vel og bra det. Problemet er at hvis ei jente har gjort det samme som han og angrer like mye, så er ikke det bra nok for han. HAN skal tilgis, men ikke andre. Anonymous poster hash: 20e66...4c8 Og det er DET som er dobbeltmoralen. Anonymous poster hash: 38b06...9ee
Tabitha Skrevet 23. august 2013 #24 Skrevet 23. august 2013 Javel. Men det er jo ikke 100% sikkert at denne jenta er jomfru. Og det kan vi ikke spekulere i heller.
Elsker livet Skrevet 23. august 2013 #25 Skrevet 23. august 2013 Jada, han angrer, vel og bra det. Problemet er at hvis ei jente har gjort det samme som han og angrer like mye, så er ikke det bra nok for han. HAN skal tilgis, men ikke andre. Anonymous poster hash: 20e66...4c8 Alle som angrer sine synder og ber om det får tilgivelse. Men at han ønsker seg en jomfru har med ønsker å gjøre. Da er det opp til denne jenta å avgjøre om hun syns han er bra nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå