Gå til innhold

Slette bruker. Hvordan?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg testet teorien din, og den holder ikke vann. Jeg får akkurat like mye respons som anonym.

 

Anonymous poster hash: d73c2...2a7

Vinglepetrine har helt rett. Det er jo bare å se på nick trådene det, så skjønner man hvordan det er her inne.

Det at du testet det og fikk like mye respons, betyr jo ikke at teorien ikke holder vann. Det er jo bare å se på flere av de andre svarene, det er tydeligvis flere enn Vinglepetrine som mener det samme som henne, inkludert meg 

 

Anonymous poster hash: 36c90...dad

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Uff det var trist, jeg likte nicket ditt så godt, Petrine gir meg positive vibber :)

 

Jeg likte meg heller ikke her første gangen jeg var her, men etter noen måneder ble jeg dratt tilbake og siden har jeg vært hekta :P

 

Håper du blir her likevel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...