Gå til innhold

Slette bruker. Hvordan?

Anbefalte innlegg

Gjest Vinglepetrine
Skrevet

Hvordan sletter man egentlig brukerkontoen sin her inne? 

Gikk ikke ved å gå på endre profil...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send melding til Elin eller Anne Victoria.

Anonymous poster hash: eab87...4a1
Skrevet

Ikke dra da, jeg har sansen for deg :(

Anonymous poster hash: b58da...345
Skrevet

jo, bare stikk

Anonymous poster hash: b216e...42e

Gjest Vinglepetrine
Skrevet

Hehe, det var jo koselig at anonym bruker har sansen for meg :-)

Har funnet et annet sted. Her inne må man nok være en i "klikken" for å få noen tilbakemeldinger ol, holder ikke å ha vært her ett par måneder, liksom.

Blir nesten som å sitte og skrive i et office-dokument, får like mye feedback da :-)

Sier ikke dette for å være uhyggelig eller noe, det bare er slik. Jeg er kanskje for gammel :-) mange tråder blir for..... ja....vet ikke hva jeg skal si...

Hej då :-)

Skrevet

Har funnet et annet sted. Her inne må man nok være en i "klikken" for å få noen tilbakemeldinger ol, holder ikke å ha vært her ett par måneder, liksom.

Blir nesten som å sitte og skrive i et office-dokument, får like mye feedback da :-)

Sier ikke dette for å være uhyggelig eller noe, det bare er slik. Jeg er kanskje for gammel :-) mange tråder blir for..... ja....vet ikke hva jeg skal si...

Er temmelig ny her jeg også, huff, nå ble jeg lei meg :( Håper du skifter mening.

Anonymous poster hash: cdbf4...fec

Gjest Vinglepetrine
Skrevet

Er temmelig ny her jeg også, huff, nå ble jeg lei meg :( Håper du skifter mening.

Det er litt for internt her. Man kan svare i en tråd og få null tilbakemelding, så kommer en av "gjengen" og svarer AKKURAT det samme som deg og de får da 10 liker og masse kommentarer fra "fansen". Blir for ungdomsskole liksom.

Men det finnes andre forum med mer voksne folk :-) som ikke bryr seg om du er poppis eller dritkuul og har vært her i fem år, og de svarer og kommuniserer med alle :-)

Skrevet

Det er litt for internt her. Man kan svare i en tråd og få null tilbakemelding, så kommer en av "gjengen" og svarer AKKURAT det samme som deg og de får da 10 liker og masse kommentarer fra "fansen". Blir for ungdomsskole liksom.

Men det finnes andre forum med mer voksne folk :-) som ikke bryr seg om du er poppis eller dritkuul og har vært her i fem år, og de svarer og kommuniserer med alle :-)

Ja, du har helt rett i det. Blir litt klamt her til tider.

Tips gjerne om et bedre forum :D

Skrevet

Det som virkelig er ungdomsskolementalitet er vel å sutre fordi man ikke får flest kommentarer og likes.

I hvilken tråd(er) er det du ikke får respons da?

Jeg har et av de såkalt kjente nickene, men jeg får da like stor/liten respons på innleggene enten jeg signerer med nick eller ikke. Det er emnet det kommer an på, ikke personen som skriver det.

Ærlig talt.

Anonymous poster hash: fdae6...162

Gjest Vinglepetrine
Skrevet

Det som virkelig er ungdomsskolementalitet er vel å sutre fordi man ikke får flest kommentarer og likes.

Jeg har et av de såkalt kjente nickene, men jeg får da like stor/liten respons på innleggene enten jeg signerer med nick eller ikke. Det er emnet det kommer an på, ikke personen som skriver det.

Ærlig talt.

Det du skriver nå er bullshit! Man kan si noe også sier en av de faste akkurat det samme og får masse respons!

Herregud, jeg er 40, jeg er ikke ute etter "likes" på et forum! Respons er noe helt annet, og her er det bare dritt, stort sett. Mye hyggeligere med et forum som er litt mer inkluderende, også for nye. Trives du, så flott for deg, men hvorfor slenge dritt fordi jeg ikke gjør det?

Gjest Vinglepetrine
Skrevet (endret)

Glemte å gi et eksempel. Kan ta denne:

Ei som har en unge på 5 år som drar bleia til side og tisser i senga da hun ikke får lov å være oppe lenger.

Har selv utdannelse i adferdsvitenskap og gir råd jeg tror vil hjelpe.... NULL respons.

Så kommet et geni opp med følgende råd: gi ungen klistremerker!!! Da tenker jeg bare "hva faen gjør jeg her?" Det er jo absurd! Hvor tar folk ting fra?

Er ikke slik at jeg fisket etter likes for det innlegget men da man gir råd man har sett funker og det bare blir " borte" blir det ganske bortkastet tid. Jeg mener seriøst: klistremerker! En belønning! Det var det som gjorde at jeg forstod at jeg var i feil forum :-) ikke for det, klistremerker funker i andre situasjoner, men her blir det bare helt feil og jeg får en følelse av at jeg har ramlet inn i en episode av "unge mødre gir tips om barneoppdragelse".

For all del, sikkert hyggelig her for noen, men bare det å få kritikk fordi man velger å slette seg, enda personen som kritiserer tydeligvis ikke liker meg er jo noe spesielt!

Endret av Vinglepetrine
Gjest Vinglepetrine
Skrevet

Sier ikke over her at klistremerker ikke kan funke, for det kan det, men det vil ikke gjøre noe med adferdsmønstret til barnet. Snarere tvert imot! Klistremerker er gøy, å legge uttissa tøy i vaskemaskin er ikke gøy.

I en senere situasjon kan barnet finne på noe annet enn å tisse seg ut på trass og hun vet da at belønningen er klistremerker.

Skrevet

Sier ikke over her at klistremerker ikke kan funke, for det kan det, men det vil ikke gjøre noe med adferdsmønstret til barnet. Snarere tvert imot! Klistremerker er gøy, å legge uttissa tøy i vaskemaskin er ikke gøy.

I en senere situasjon kan barnet finne på noe annet enn å tisse seg ut på trass og hun vet da at belønningen er klistremerker.

Men du, hvilke andre forum har du funnet, som er litt mer "voksne" og trivelige? Vil gjerne ha tips! :)

Mange umodne "smartheads" her inne, som virker som om de lever av sin fanskare her inne... 

Anonymous poster hash: f1c8d...7c0

Skrevet

Hvordan sletter man egentlig brukerkontoen sin her inne? 

Gikk ikke ved å gå på endre profil...

Nei, ikke slett deg! :-)

Anonymous poster hash: f1c8d...7c0

Skrevet

Ja, hvilket forum? Vil gjerne bytte jeg og. Særlig etter at de åpnet for anonym over alt. 2. tri er helt ødelagt av drittslenging og netthets. Ref barberingsinnlegget...

Anonymous poster hash: 6a4d2...a63

Skrevet

Men VinglePetrine - du får jo masse respons akkurat her akkurat nå! :)

Anonymous poster hash: eab87...4a1
Skrevet

Ærlig talt.

Med dette svaret tror jeg du understreket hi's poeng, annie...

Anonymous poster hash: efcdb...42b

Gjest sug lut
Skrevet

Tro meg, det er ikke all respons du vil ha, HI.

Skrevet

Jeg er enig med HI.

Prøvde i begynnelsen å lage nye innlegg der jeg ber om hjelp eller råd om noe. Fikk kanskje et svar som ikke var det jeg spurte om engang.

Prøvde noen dager senere med et identisk innlegg som anonym og fikk da større respons.

Ser noen uker senere at en annen gammel traver hadde samme problemet. Der var det 3 sider med svar og velmenende råd.

Synes nesten det er frekt jeg. Man melder seg inn i et forum for å snakke med andre om ting og tang rundt det å være småbarnsmor. Spesielt som førstegangsfødende er man ute etter råd og hjelp. Men om man ikke har et kjent nick blir posten bare ignorert. Da føler man seg ikke særlig velkommen her. Og det er egentlig veldig synd.

Men for all del. Ingen som kan tvinge dere å være åpne mot nye brukere.

Anonymous poster hash: 9de5e...165

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Jeg tror dere overvurderer hvor mye de gamle traverene svarer hverandre.

Jeg kan for egen del si med hånden på hjertet at det ikke har noe å si hvem som starter innlegget, kan jeg komme med et noenlunde fornuftig svar, gjør jeg det uavhengig av hva som står øverst på innlegget.

Men selvsagt, om noen jeg kjenner nicket til forteller noe fra livet sitt, enten det er positivt eller negativt, så har jeg nok lettere for å respondere på det enn om det er en anonym eller et ukjent nick.

Problemet løses jo enkelt ved å være aktiv og delta i debattene da. Da blir man jo fort et av de kjente nickene :)

Skrevet

Synes det er leit at dere føler det slik. Noen er mer kjent her inne enn andre, men det er ikke nødvendigvis positivt.

Jeg kan jo kun svare for meg selv, men jeg ser aldri på hvem brukeren er før jeg leser et innlegg. Jeg ser på overskriften, og om den gjør meg nysgjerrig åpner jeg innlegget. Om overskriften er noe a la "Hva mener dere om..." eller "HASTER", går jeg stort sett raskt forbi. At du har fått mer respons på et identisk innlegg skyldes sannsynligvis tidspunktet du poster på, alle er ikke her til enhver tid, og du har truffet de rette brukerne med det nye innlegget.

Nå bad du jo ikke om forklaring eller råd, men jeg klarer ikke å forstå at det kan være reelt det du sier. Eksemplet du nevner er sikkert bare et eksempel, men om du klarer å bli støtt fordi du er uenig i et råd en fremmed gir en annen fremmed er du lett å fornærme. Jeg kan også synes at mange meninger her inne er helt på trynet, men jeg velger da selv om jeg vil følge dem?

Skrevet

Jeg lurer også på hva slags forum du bytter til? Anonymforumet er nok ikke for alle. Det blir mye fjas når man ikke må signere med nicket sitt, men noen av oss liker det.

Ellers tror jeg det er mye avhengig av når man poster noe. Har laget tråder som har forsvunnet helt og andre som har gått helt bananas med svar. Samtidig er det helt klart en "klikk" som backer hverandre mye. Så feks. et innlegg fra en litt ung og umoden dame, for en stund siden et som SugLut vanligvis ville høvlet ned, men dette var en i hennes klikk så da ble det støtte og back-up i stedet. For såvidt helt greit, men det blir litt dumt å nekte for at de som henger her inne MYE blir bedre kjent og dermed har en annen tone når de svarer på hverandre sine innlegg.

Anonymous poster hash: b5816...2ec
Skrevet

Jeg lurer også på hva slags forum du bytter til? Anonymforumet er nok ikke for alle. Det blir mye fjas når man ikke må signere med nicket sitt, men noen av oss liker det.

Ellers tror jeg det er mye avhengig av når man poster noe. Har laget tråder som har forsvunnet helt og andre som har gått helt bananas med svar. Samtidig er det helt klart en "klikk" som backer hverandre mye. Så feks. et innlegg fra en litt ung og umoden dame, for en stund siden et som SugLut vanligvis ville høvlet ned, men dette var en i hennes klikk så da ble det støtte og back-up i stedet. For såvidt helt greit, men det blir litt dumt å nekte for at de som henger her inne MYE blir bedre kjent og dermed har en annen tone når de svarer på hverandre sine innlegg.

Anonymous poster hash: b5816...2ec

Sånn er det nå i virkeligheten også. Er man med i samtalene og gir seg til kjenne, vil jo folk kjenne en igjen, og like en/ikke like en. Man henger jo rundt med folk man føler man "kjenner" litt også i det virkelige liv.

Een annen ting, det å signere med nick og være en av "gjengen"/"de kjente" er aldeles ikke bare positivt. Mange av de vanlige nickene her får stadig dritt slengt etter seg, har fått stalkere på nakken og folk som hele tiden skal inn i alle tråder de skriver og skrive dritt. Dvs at straks noen ser at X eller Y har skrevet en tråd, hopper de inn bare for å kverulere og komme med piss.

Anonymous poster hash: c2c4f...4de

Skrevet

Nå har jeg testet teorien din, og den holder ikke vann. Jeg får akkurat like mye respons som anonym.

Anonymous poster hash: d73c2...2a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...