Gå til innhold

Det er slutt mellom meg og samboer, men allikevel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

så må vi bo sammen til vi selger her og det går passe greit, men hvorfor i huleste prøver han seg på meg av og til ??

Hvordan skal jeg tolk det?? Han er sikkert bare kåt, men det er slutt jo!!

Anonymous poster hash: 39a03...4e4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det til han at det ikke er greit!

Anonymous poster hash: 45dd3...f74
Skrevet

Avvis han. Han vil kun ha seg noe.

Sover dere på samme rom?

Skrevet

Ja vi sover på samme rom. Har planer om å legge meg på et annet rom i kveld. Han er ikke intens da, men prøver seg av og til når vi ligger i sengen.

Synes ikke det er greit at han vil utnytte meg!!

Skrevet

Å dette høres respektløst ut fra hans side, hadde ikke godtatt det. Hvem har gjort det slutt forresten?

Anonymous poster hash: 7eae9...d33

Skrevet

Å dette høres respektløst ut fra hans side, hadde ikke godtatt det. Hvem har gjort det slutt forresten?

Jeg, men vi er forsåvidt begge enige siden det ikke funker lengre. 

Skrevet

Har sagt i fra til han tydelig i kveld. Han er så respektløs. 

Skrevet

Å dette høres respektløst ut fra hans side, hadde ikke godtatt det. Hvem har gjort det slutt forresten?Anonymous poster hash: 7eae9...d33

Jeg, men vi er forsåvidt begge enige siden det ikke funker lengre.  Anonymous poster hash: 39a03...4e4

Ok, skjønner. Dersom du opplever dette ubehagelig og respektløst, gi ham klar beskjed om det:)

Skrevet

Å dette høres respektløst ut fra hans side, hadde ikke godtatt det. Hvem har gjort det slutt forresten?Anonymous poster hash: 7eae9...d33

Jeg, men vi er forsåvidt begge enige siden det ikke funker lengre.  Anonymous poster hash: 39a03...4e4

Ok, skjønner. Dersom du opplever dette ubehagelig og respektløst, gi ham klar beskjed om det:)

Har sagt det til han nå. Han sier han ikke prøver seg på den "måten". Så latterlig. Han tør ikke prøve seg igjen vet jeg:)

HI

Skrevet

Sorry, men her er det du som er bitchen. Hvorfor sover du i samme seng som en mann du har dumpet, som enda ikke har kommet over deg? Kjøp feltseng og sov på den!

Anonymous poster hash: b1eaf...ed3

Skrevet

Sorry, men her er det du som er bitchen. Hvorfor sover du i samme seng som en mann du har dumpet, som enda ikke har kommet over deg? Kjøp feltseng og sov på den!

???

Vi har hatt det dårlig lenge så om ikke jeg hadde tatt valget om å gjøre det slutt så tror jeg han hadde gjort det, eller at det hadde blitt slutt.

Kommet over meg? Vel, ikke vet jeg, men jeg vet at mannfolk tenker med den der nede og han vil bare ha seg noe. Jeg ble faktisk irritert og sa at jeg ikke var noen prostituert så da fikk han heller kjøpe seg ei hore!

Helt ærlig så er det ikke lett for meg heller, det er 9 år sammen og mange minner og jeg vil ikke ha sex med han.

Men takk for tipset. Kjører litt mer luksus jeg da og tar gjesterommet:))))

HI

Skrevet

Ja, ok.  :blink:

Anonymous poster hash: 49450...c97
Skrevet

???

Vi har hatt det dårlig lenge så om ikke jeg hadde tatt valget om å gjøre det slutt så tror jeg han hadde gjort det, eller at det hadde blitt slutt.

Kommet over meg? Vel, ikke vet jeg, men jeg vet at mannfolk tenker med den der nede og han vil bare ha seg noe. Jeg ble faktisk irritert og sa at jeg ikke var noen prostituert så da fikk han heller kjøpe seg ei hore!

Helt ærlig så er det ikke lett for meg heller, det er 9 år sammen og mange minner og jeg vil ikke ha sex med han.

Men takk for tipset. Kjører litt mer luksus jeg da og tar gjesterommet:))))

HI

Forstår fortsatt ikke damer som sover i samme seng med en mann som de verken vil kose eller ha sex med.

Skrevet

Merkelig at dere deler rom fortsatt da...

Anonymous poster hash: 19516...f1c
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Men.....men.....hvorfor har du ikke flyttet på gjesterommet for lenge siden :o

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Etter min mening burde du flyttet til gjesterommet for lengst (samme dag som du slo opp) eller bedt han bytte rom.. Om man stiller seg i "manns hjernen", så kan jo det å dele seng etter brudd like fremt bety at man fortsatt kan ha sex.. Slik er det jo for noen kvinner også. Så om man først slår opp, så bør soverommet bli forlatt av ene parten samme dag som bruddet hender.

Skrevet

Etter min mening burde du flyttet til gjesterommet for lengst (samme dag som du slo opp) eller bedt han bytte rom.. Om man stiller seg i "manns hjernen", så kan jo det å dele seng etter brudd like fremt bety at man fortsatt kan ha sex.. Slik er det jo for noen kvinner også. Så om man først slår opp, så bør soverommet bli forlatt av ene parten samme dag som bruddet hender

Kan innrømme at jeg har bedt han holde rundt meg, fordi jeg er ensom, men ikke SEKSUELT. Bare som en venn, holde rundt meg...på lik måte som en venninne hadde holdt rundt meg. Så har han misforstått.

Men jeg er enig med dere. Jeg skulle ha flyttet direkte inn på gjesterommet.

Allikevel rart at han prøver seg på meg, når jeg bare ber om en vennskaplig klem. Hvis han er så kåt så får han gå andre plasser.

HI

Skrevet

Skjedde her og, knulla som kaniner når vi egentlig hadde gjort det slutt vi. Det er en del år siden nå, vi klarte ikke å bo fra hverandre mer enn fire uker :) Har det veldig fint i dag.

Anonymous poster hash: ae636...f8f

Skrevet

Men.....men.....hvorfor har du ikke flyttet på gjesterommet for lenge siden :o

Fordi jeg har vært litt ensom på den måten at jeg fint vil ha en klem. Kunne like så godt delt sengen med en venninne. Men han klarer tydeligvis ikke se meg i undertøy før han vil ha seg noe:(((

HI

Skrevet

Stakkars mann. 

Hvorfor?

Han virker som han tar bruddet fint han og vi levde i et dårlig forhold. Så da er jeg en ond dame fordi jeg nekter han sex. Ok.

HI

Skrevet

Tror dere begge liker tanken på å friste hverandre litt og at dere egentlig ikke vil fra hverandre. Du kunne helt sikkert funnet et annet midlertidig sted å bo dersom du ønsket det. Hvis ikke så kunne du om ikke annet flyttet på gjeste rommet. Jeg tror du digger at han prøver seg og liker å spille hard to get. Fjernt og barnslig, men om dere begge liker det så kjør på.

Anonymous poster hash: b2588...649
Skrevet

Etter min mening burde du flyttet til gjesterommet for lengst (samme dag som du slo opp) eller bedt han bytte rom.. Om man stiller seg i "manns hjernen", så kan jo det å dele seng etter brudd like fremt bety at man fortsatt kan ha sex.. Slik er det jo for noen kvinner også. Så om man først slår opp, så bør soverommet bli forlatt av ene parten samme dag som bruddet hender

Kan innrømme at jeg har bedt han holde rundt meg, fordi jeg er ensom, men ikke SEKSUELT. Bare som en venn, holde rundt meg...på lik måte som en venninne hadde holdt rundt meg. Så har han misforstått.

Allikevel rart at han prøver seg på meg, når jeg bare ber om en vennskaplig klem. Hvis han er så kåt så får han gå andre plasser.

HI

Ikke rart han misforstår når du fortsetter å sove i samme seng som han og BER HAM OM Å HOLDE RUNDT DEG.

Anonymous poster hash: 93291...76a

Skrevet

HI

Ikke rart han misforstår når du fortsetter å sove i samme seng som han og BER HAM OM Å HOLDE RUNDT DEG.

Anonymous poster hash: 93291...76a

Vel etter mange år sammen og siden vi skilles som venner ser jeg ikke problemet med en klem og litt holde rundt hverandre. Alle trenger vel det. 

HI

Skrevet

har du tenkt over at når du ber ham om å klemme deg, gi deg trøst og nærhet.. hjelpe deg gjennom ensomheten, så gjør du egentlig akkurat det samme som han gjør med deg. 

siden du kaller det han gjør å prøve å utnytte deg på en seksuell måte, så utnytter du faktisk mannen emosjonelt. 

jeg tror kanskje ikke at det er bare at han er kåt. menn finner mer trøst og nærhet i sex en det vi jenter ofte tror. 

flytt på gjesterommet du. Hold passe avstand. men ikke se på samboeren din som en slem kåt gris. han er sikkert bare ensom redd og lei seg han også, og søker trøst på den måten han kan. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...