Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #26 Skrevet 19. august 2013 Jeg tenkte at om jeg tok hans navn som etteravn og han tok mitt som mellomnavn, så kunne hle familien hete det samme(barna har mitt som mellomnavn og hans som etternavn) men neida, det skulle han ABSOLUTT IKKE!!! Så da skulle jammen meg ikke jeg ta hans navn jeg heller nei!! Og nå er jeg glad for det,min identitet ligger i navnet mitt! Anonymous poster hash: 4369c...3ad
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #27 Skrevet 19. august 2013 Her har alle mannens etternavn. For ham var det viktig å beholde navnet sitt, og for meg var det viktig at hele familien har samme etternavn, så da ble det sånn. Anonymous poster hash: 6c1d4...0e6
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #28 Skrevet 19. august 2013 Jeg har beholdt mitt navn, og datteren vår har samme navn som meg. Anonymous poster hash: 1d6b6...6eb
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #29 Skrevet 19. august 2013 Vi er gift, og jeg tok ektemannens etternavn, med glede Jeg bestemte meg tidlig at jeg kom til å ta etternavnet på mannen jeg kom til å gifte meg med. Vi har 3 barn, og vi heter alle det samme Klem fra meg Anonymous poster hash: ac811...2bf
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #30 Skrevet 19. august 2013 Ikke byttet enda. Vært gift i 3 år Barna har mannen sitt. Hvorfor jeg ikke har byttet vet jeg ikke. Bare blitt sånn Anonymous poster hash: e8fcb...7a6
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. august 2013 #31 Skrevet 19. august 2013 Barna har mitt etternavn som mellomnavn og mannens sitt som etternavn. Så da tok jeg også hans etternavn og beholdt mitt som mellomnavn.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #32 Skrevet 19. august 2013 Jeg bytta. Navn er navn. Følte ikke at mitt etternavn definerte meg som person på noen måte, og ville heller at hele husholdningen skulle ha samme etternavn. Anonymous poster hash: f91e8...759
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå