Hjerteskatten<3 Skrevet 15. august 2013 #26 Skrevet 15. august 2013 Kjempe lekkert ! Hvor har du kjøpt sengegavlen og lampene? Er lampene fra VillaPaprika kanskje?
Mikkemafian Skrevet 15. august 2013 #27 Skrevet 15. august 2013 Jeg likte det kjempegodt! Tenker det er stas å legge seg når soverommet er så fint:)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #28 Skrevet 15. august 2013 Kjempe lekkert ! Hvor har du kjøpt sengegavlen og lampene? Er lampene fra VillaPaprika kanskje? Sengegavlen er det pappa som har laget til meg og lampene kjøpte jeg på Annen etage. Anonymous poster hash: c4e9c...f2d
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #29 Skrevet 15. august 2013 Hvor er de største putene kjøpt? Å, så utrolig flott det var!! Inspirasjon!!!:-) Anonymous poster hash: 2f673...47f
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #30 Skrevet 15. august 2013 Hvor er de største putene kjøpt? Å, så utrolig flott det var!! Inspirasjon!!!:-) Anonymous poster hash: 2f673...47f Takk for det :-) Putene ble kjøpt på Home&Cottage. Anonymous poster hash: c4e9c...f2d
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #31 Skrevet 15. august 2013 Klart det var fint, men fryktelig kjedelig desverre..! Så ut som et hotellrom.Ikke min stil i det hele tatt. og hva gjør du med alle putene på natta?hele gulvet må jo bli fullt av puter...og rer du opp senga hver eneste dag som dette her ? Anonymous poster hash: 39c9b...770
Hjerteskatten<3 Skrevet 15. august 2013 #32 Skrevet 15. august 2013 Klart det var fint, men fryktelig kjedelig desverre..! Så ut som et hotellrom.Ikke min stil i det hele tatt. og hva gjør du med alle putene på natta?hele gulvet må jo bli fullt av puter...og rer du opp senga hver eneste dag som dette her ? Anonymous poster hash: 39c9b...770 Skjønner ikke problemet med å legge putene på gulvet på natta? Er heller ikke store jobben å re opp senga ordentlig hver dag. Det er ganske deilig å ha en fint og innbydende soverom..
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #33 Skrevet 15. august 2013 Klart det var fint, men fryktelig kjedelig desverre..! Så ut som et hotellrom.Ikke min stil i det hele tatt. og hva gjør du med alle putene på natta?hele gulvet må jo bli fullt av puter...og rer du opp senga hver eneste dag som dette her ? Anonymous poster hash: 39c9b...770 Meningen var å ha det som hotellrom og jeg elsker det. Og når det gjelder puter, så har jeg dem i den store poffen foran sengen (som ikke syns på bildet). Og ja jeg ordner det slik hver dag, tar 2 minutter. Anonymous poster hash: c4e9c...f2d
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #34 Skrevet 15. august 2013 Fint, og kult at din far har laget sengegavlen! Ikke min stil i det hele tatt, men gratulerer med nytt soverom til deg:-) Anonymous poster hash: 1118e...51c
Hobbiten Skrevet 15. august 2013 #35 Skrevet 15. august 2013 Veldig stilrent og koselig, akkurat sånn vil jeg også ha det Et lite minus er at lampene skulle vært litt lavere, de blir litt for dominerende - men de var kjempefin
Dini Skrevet 15. august 2013 #36 Skrevet 15. august 2013 Sikkert helt ok, men får fnatt av så mange puter i senga !
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #37 Skrevet 15. august 2013 Er ikke senga veldig smal? Jeg liker godt hotellstilen, men syns dette soverommet er mer rosablogg. Ikke nin smak. Upraktisk. Anonymous poster hash: cc6af...0e5
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #38 Skrevet 15. august 2013 Det er pent, ingen ting å sette fingeren på. Men for meg blir det upersonlig og kjedelig. Dette er ikke negativt ment, for jeg har en veldig spesiell smak - så jeg tviler på at dere hadde likt vårt soverom, for å si det sånn... Det viktige her er jo at dette er et rom der du finner roen og koser deg! Jeg liker å lage møbler og pynt selv. Brenner også for gjenbruk. Antikviteter i herlige farger kan du også finne hos oss - krydret med noen designgodbiter og tunge materialer. Nå må du nyte det nye soverommet ditt Bra jobba! Anonymous poster hash: 4e31d...239
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #39 Skrevet 15. august 2013 Det er pent, ingen ting å sette fingeren på. Men for meg blir det upersonlig og kjedelig. Dette er ikke negativt ment, for jeg har en veldig spesiell smak - så jeg tviler på at dere hadde likt vårt soverom, for å si det sånn... Det viktige her er jo at dette er et rom der du finner roen og koser deg! Jeg liker å lage møbler og pynt selv. Brenner også for gjenbruk. Antikviteter i herlige farger kan du også finne hos oss - krydret med noen designgodbiter og tunge materialer. Nå må du nyte det nye soverommet ditt Bra jobba! Anonymous poster hash: 4e31d...239 Leste nå at pappan din har laget senegavlen. Da får du et stort pluss i margen fra meg Anonymous poster hash: 4e31d...239
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #40 Skrevet 15. august 2013 Altfor mange puter. Synes ikke det er pent med puter som er til pynt i senga.... Ellers var det fint. Synes sengegavlen var veldig fin (Hodegjerdet, som vi sier her). Synes kanskje det ser ut som et lite rom?, men det kan bare være en illusjon på grunn av at lampene er høye, og at putene er høye. Skaper en følelse av at rommet er smalt og høyt Anonymous poster hash: 24834...74a
mammsien Skrevet 15. august 2013 #42 Skrevet 15. august 2013 Jeg synes det var pent, men kjedelig. Sett det før 100 ganger både i magasiner og blogger. Den stilen du har lagt deg på er 100% gjennomført så du har nailet den.
MinteMorKine Skrevet 15. august 2013 #43 Skrevet 15. august 2013 Wæææ... Der vil jeg sove =) det så utrolig deilig og behagelig ut!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #44 Skrevet 15. august 2013 Veldig fint :-) likte spesielt sengegavlen Anonymous poster hash: 2753c...57d
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #45 Skrevet 15. august 2013 Klart det var fint, men fryktelig kjedelig desverre..! Så ut som et hotellrom.Ikke min stil i det hele tatt. og hva gjør du med alle putene på natta?hele gulvet må jo bli fullt av puter...og rer du opp senga hver eneste dag som dette her ? Anonymous poster hash: 39c9b...770 Skjønner ikke problemet med å legge putene på gulvet på natta? Er heller ikke store jobben å re opp senga ordentlig hver dag. Det er ganske deilig å ha en fint og innbydende soverom.. Rer man opp senga så trives disse små middene enda bedre, bare så du vet det... Og pute på gulvet blir støvete,ergo støvete seng. Jaaaa da,ser bra ut på bilder men ah så forferdelig upraktisk!! Og kommer ungen inn da og bikker lampa over seg så er barnet nesten halvdau... Anonymous poster hash: 39c9b...770
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #46 Skrevet 15. august 2013 Det er jo ikke så vanskelig å få til et sånt soverom da, det er jo bare å klippe ut i et hvilkets som helst interiørblad og ta det med til nærmeste butikk... Hvor er det personlige? Prikken over i´en? Blikkfanget? Anonymous poster hash: 39c9b...770
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 15. august 2013 #47 Skrevet 15. august 2013 Klart det var fint, men fryktelig kjedelig desverre..! Så ut som et hotellrom.Ikke min stil i det hele tatt. og hva gjør du med alle putene på natta?hele gulvet må jo bli fullt av puter...og rer du opp senga hver eneste dag som dette her ? Anonymous poster hash: 39c9b...770 Skjønner ikke problemet med å legge putene på gulvet på natta? Er heller ikke store jobben å re opp senga ordentlig hver dag. Det er ganske deilig å ha en fint og innbydende soverom.. Rer man opp senga så trives disse små middene enda bedre, bare så du vet det...Og pute på gulvet blir støvete,ergo støvete seng. Jaaaa da,ser bra ut på bilder men ah så forferdelig upraktisk!! Og kommer ungen inn da og bikker lampa over seg så er barnet nesten halvdau... Anonymous poster hash: 39c9b...770 Eh..hehe..hæ? Er ungen nesten halvdau hvis hn får en sånn lampe over seg? Det var da voldsomt HI, jeg synes det var kjempefint! Kudos!
Gjest meg&mini Skrevet 15. august 2013 #48 Skrevet 15. august 2013 Jeg har lyst til å sove der! Fikk skikkelig hotellrom-følelse og jeg elsker å være på hotell:) Utrolig fin og stilig, ikke minst unik gavl. Bra jobbet:)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #49 Skrevet 15. august 2013 Pent rom. Jeg har en litt annen smak, men jeg er ikke helt på nett med resten av verden:) Anonymous poster hash: e2e38...169
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #50 Skrevet 15. august 2013 Klart det var fint, men fryktelig kjedelig desverre..! Så ut som et hotellrom.Ikke min stil i det hele tatt. og hva gjør du med alle putene på natta?hele gulvet må jo bli fullt av puter...og rer du opp senga hver eneste dag som dette her ?Anonymous poster hash: 39c9b...770 Skjønner ikke problemet med å legge putene på gulvet på natta? Er heller ikke store jobben å re opp senga ordentlig hver dag. Det er ganske deilig å ha en fint og innbydende soverom.. Rer man opp senga så trives disse små middene enda bedre, bare så du vet det...Og pute på gulvet blir støvete,ergo støvete seng. Jaaaa da,ser bra ut på bilder men ah så forferdelig upraktisk!!Og kommer ungen inn da og bikker lampa over seg så er barnet nesten halvdau... Anonymous poster hash: 39c9b...770 Så du rer aldri opp sengen din? Og det med lampen og ungen, det var voldsomt og jeg gidder ikke engang å svare på det. Anonymous poster hash: c4e9c...f2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå