Gå til innhold

Hva synes dere om dette soverommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har pusset opp mitt soverom, malt det, kjøpt nytt sengetøy. nye nattbord, lamper. Hva synes dere? Håper jeg får positive tilbakemeldinger. Jeg er kjempefornøyd med det, men hadde vært artig og hørt hva andre synes. ;) Jeg slet litt med når jeg skulle ta bilde, vanskelig å finne vinkel, og jeg er ikke flink til å ta bilder + at det er tatt med Iphone.

post-42-0-38918700-1376557056_thumb.jpg

Anonymous poster hash: c4e9c...f2d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig pent :) tipper du leser villapaprika bloggen;)

Anonymous poster hash: 210d4...336

Skrevet

Ser ut som et bilde fra et interiørmagasin - eller blogg :-)

Skrevet

Veldig pent :) tipper du leser villapaprika bloggen;)Anonymous poster hash: 210d4...336

Hvordan visste du det? ;) neida. Hun har vært til stor inspirasjon, ja. :)

Skrevet

Pent, men for noen forferdelig upraktiske lamper! Jeg hadde blitt gal om jeg måtte reist meg opp hver gang jeg skulle skrudd av og på lyset i senga :P

Skrevet

Så hentet ut fra en møbelkatalog. Beklager, men jeg synes det ble litt for "stivt"

Anonymous poster hash: 60943...448
Skrevet

Ikke helt min stil, men det er jo ikke stygt av den grunn. Ville bare aldri ha hatt det slik selv.

Anonymous poster hash: c3f38...27b

Skrevet

Pent, men for noen forferdelig upraktiske lamper! Jeg hadde blitt gal om jeg måtte reist meg opp hver gang jeg skulle skrudd av og på lyset i senga :P

Trenger ikke reise meg opp for å slå på lyset, den er ved siden av puten.

Skrevet

Trenger ikke reise meg opp for å slå på lyset, den er ved siden av puten.

Klatrer du opp på puta da eller? :P

Skrevet

Flott

Anonymous poster hash: 1cff3...b07
Skrevet

Stilig :-) Likte den sengegavlen jeg, aldri sett lignende. Veldig fint, det jeg kunne se. :)

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Her kunne jeg gjerne lagt meg om kvelden, ja! Veldig fint, og en smule misunnelig ;)

Skrevet

Trenger ikke reise meg opp for å slå på lyset, den er ved siden av puten.Anonymous poster hash: c4e9c...f2d

Så morsomt. (Ikke).

Skrevet

Jge likte det! Veldig koselig og fint soverom! :)

Skrevet

Veldig fint :) Får hotellfølelsen, og det er veldig bra! (må si at jeg ikke får helt villa paprika følelsen da, sorry om det skuffer deg, for min del så er ikke det negativt,hehe). :)

Anonymous poster hash: ae1c7...cb4
Skrevet

Takker for alle fine kommentarer jeg får. :)

Skrevet

Hvis nattbord-klokkene er fra IKEA, tikker dem fælt, altså... Fint, ellers, unntatt at lampene var litt vel høye! Tenk å dulte borti dem i søvne da, og få dem over seg? Og hvordan får du skrudd av/på lyset uten å måtte sette deg opp? 

Likte sengegavlen.

Anonymous poster hash: a8ad0...030
Skrevet

Veldig fint :) Får hotellfølelsen, og det er veldig bra! (må si at jeg ikke får helt villa paprika følelsen da, sorry om det skuffer deg, for min del så er ikke det negativt,hehe). :)Anonymous poster hash: ae1c7...cb4

For all del. Hun var bare inspirasjon og meningen var ikke å ha det helt likt som henne. Ville ha det så jeg trives i det. Hennes er litt for rotete, etter min mening, jeg liker å ha det mer ryddig.

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Ååh likte det jeg da :) Skulle ønske jeg greide å få til noe sånnt no selv.... Har maaaaase tanker om åssen jeg vil ting skal bli, så når de blir satt til live blir det liksom ikke heeeelt som forespeilet :P

Skrevet

Hvis nattbord-klokkene er fra IKEA, tikker dem fælt, altså... Fint, ellers, unntatt at lampene var litt vel høye! Tenk å dulte borti dem i søvne da, og få dem over seg? Og hvordan får du skrudd av/på lyset uten å måtte sette deg opp? Likte sengegavlen. Anonymous poster hash: a8ad0...030

Aldri dultet bort i dem :) lyset får jeg skrudd på nederst ved siden av soveputen, lysbryteren ligger på ledningen.

Skrevet

Trenger ikke reise meg opp for å slå på lyset, den er ved siden av puten.Anonymous poster hash: c4e9c...f2d
Så morsomt. (Ikke).

Det var ikke stygt ment i det hele tatt, jeg lurer faktisk for de lampene så så høye ut at jeg tror ikke jeg hadde rekt opp

Skrevet

Hvis nattbord-klokkene er fra IKEA, tikker dem fælt, altså... Fint, ellers, unntatt at lampene var litt vel høye! Tenk å dulte borti dem i søvne da, og få dem over seg? Og hvordan får du skrudd av/på lyset uten å måtte sette deg opp? Likte sengegavlen. Anonymous poster hash: a8ad0...030

Aldri dultet bort i dem :) lyset får jeg skrudd på nederst ved siden av soveputen, lysbryteren ligger på ledningen.

Ååå, men det avgjør i grunnen saken; Flott soverom! ;) 

Anonymous poster hash: a8ad0...030

Skrevet

Fint

Skrevet

Hotellrom.

Trist for å være hjemme hos noen. Du må tilføre detaljer. Innrammede bilder (sorte rammer), noen element med farge.....

Anonymous poster hash: b40af...b54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...