Gå til innhold

Jeg fikk ikke en eneste gave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det er ganske vanlig at mor også får gave, i hvert fall fra far. Hadde helt ærlig blitt skuffet om han ikke unnet meg en gave etter å ha gått gravid i 9 måneder. Ikke noe å lage bråk om, men forventer det vel på samme måte som jeg går ut i fra at jeg får julegave og bursdagsgave av ham. Jeg har kjøpt barselgave til ham...

Jeg har pleid å gi en gave til venninner som har født også, men i motsetning til gave fra mannen er ikke det noe jeg forventer eller regner med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk gave fra mannen min, 5 mndr etter fødselen. That's it. Babyen fikk en del gaver fra familie og venner.

Nå som jeg har fått barn liker jeg å gi noe til nybakte mødre, kan være noe så enkelt som hjemmelaget mat eller gavekort på massasje. Barseltiden er tøffe saker, mor fortjener oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: a79ff...90d

Skrevet

Jeg fikk ikke etter noen av barna var født. Jeg sa jeg vilje ha, men han nektet. Vi hadde forresten ekstremt dårlig råd.

Anonymous poster hash: aa3f7...a17

Skrevet

Fikk et nydelig armbånd av en venninne nå sist, i tillegg til hjemmestrikket babyteppe og nyvasket ull (prematur baby). Ble overrasket og utrolig glad :)

Skrevet

Jeg fikk verdens flotteste gaver. Jeg fikk barna våre. 

Anonymous poster hash: 12684...275
Skrevet

Jeg tenkte ikke på at jeg skulle få noe. Trodde det kun var barnet som fikk, men jeg fikk diamantring av foreldrene mine. Det var en fantastisk gave!! :))

Skrevet

Jeg syntes ikke det er nødvendig med gaver fra alle, men i vår familie så er det vanlig å få gave av far til barnet og din mor. Jeg fikk ikke noe gave av mannen min da vi ikke ville bruke penger på det da, men jeg fikk mor- datter kjede av min mor:) Det var utrolig søtt:)

Skrevet

Jeg fikk verdens flotteste gaver. Jeg fikk barna våre.

Anonymous poster hash: 12684...275

Jeg synes barselgavene fra mannen var mye flottere enn barna vi fikk.

Eller nei, vent nå litt...

Anonymous poster hash: 3547f...136

Skrevet

Eg fekk ein ammebh, ellers var det blomster til oss og gåver til babyen. Eg fann det heilt naturlig at gåver enten vart gitt til familien eller barnet.

Skrevet

når jeg hadde født, men babyen fikk masse. Blomster fikk vi alle. Har ikke tenkt på det før jeg så en tråd her nå om barselgaver. Er det virkelig vanlig at mor får gaver til seg selv?Anonymous poster hash: 612be...a50

Jeg fikk gave fra min mann, men ellers fikk jeg ingenting. Har aldri gitt barselgave til mor (men jeg har alltid med meg god mat - middag eller bakverk når jeg kommer på barselbesøk).

Anonymous poster hash: ae036...fd1

Skrevet

Jeg fikk gavekort hos frisøren av ei venninne! :-)

Anonymous poster hash: 150f7...8ea
Skrevet

Jeg har aldri forventet noe verken til meg eller baby, men de fleste liker å kjøpe barselgave til babyen, det er jo koselig.

Jeg har ikke fått noe til meg nei, annet enn blomster til oss alle. Mannen har alltid planer om å kjøpe en barselgave til meg, men det blir med planen. :P

Skrevet

Jeg fikk gave av mamma og svigermor. Ingenting fra mannen, men jeg har en mann som er fantastisk flink med babyen, tar henne om natten selv om han skal på jobb dagen etter, står opp med henne i helgene så jeg får sovet ut, er flink til å gjøre ting i huset og ikke minst har han forsørget oss økonomisk det siste året jeg studerte. Alt dette betyr mye mer for meg enn gull og diamanter... :)

Skrevet

Jeg fikk en bodylotion av svigerinnen min! Så fikk jeg en diamantring av mannen min med 3 diamanter! Ble så glad, for hadde ikke sett den komme :)

Dette var med nr 2, fikk ingenting med nr 1. Forventet absolutt ingenting med noen av de.

Anonymous poster hash: da873...e85

Skrevet

Jeg fikk diamantsmykke av mannen min, ellers litt blomster og svigerinnen min kom med en bluse hun hadde funnet som hun mente kunne være fin til amming (det var en fin bluse som ganske riktig var veldig OK å amme med). Tror jeg fikk et smykkesett av svigers også.

Det var koselig med presanger til meg, men nå når andremann er på vei er det absolutt ikke noe jeg forventer eller blir skuffet hvis jeg ikke får.

Anonymous poster hash: d06c4...be8
Skrevet

Vi fikk kjempemange fine gaver til babyen, og det er jo gave for oss også:):):)

Men med førstemann så fikk jeg et utrolig fint kjede:)

..og med nr.2 så fikk jeg hudpleieprodukter, penger til å kjøpe nye ammetopper osv., blomster og kjøleskapet fyllt opp med spekemat og blåmuggoster;) namnam!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...