Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #26 Skrevet 13. august 2013 Jeg har også en dialekt hvor "stygg" kan gå på oppførsel - men det skal ganske så mye til før man bruker det på den måten. Og sjeldent om så små barn. Jeg synes virkelig synd på barna til den mammaen som er så blåst i hodet at hun kan stå i en barnehage og diskutere utseendet til barna som går der. Hvis man snakker om sosial intelligens så går faktisk denne moren stygt i minus. Og stakkar barna henne som har en mor som ikke vet hvordan hun skal oppføre seg i det sosiale liv og som eier så lite empati med barn generelt. Og hvis det ble sagt med noen barn rund disse mødrene så mener jeg at det absolutt er en sak for leder i barnehagen! Hadde jeg vært deg hadde jeg tenkt ut en eller annen god og slående kommentar som du kan komme med hvis dette gjentar seg. Vet du, for to bare timer siden satt jeg på en buss og kikket på to små jenter, den ene hadde masse fregner og rødt hår, den andre var mer mørk blond og "nordisk" i utseendet. Jeg satt og tenkte på hvor vakker den lille rødhårede jenta var nettopp pga fargene hennes! Så samle opp det knuste mammahjertet ditt, se på jenta di og kjenn med overbevisning hvor fin hun er. Deretter tenker du ut en god kommentar du kan komme med om det gjentar seg, og så tar du det opp med ped.leder i barnehagen hvis det var barn som overhørte de to mødrenes samtale. Anonymous poster hash: 3c405...ace
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #27 Skrevet 13. august 2013 Hi her. Jeg tviler på at hun mente det som i dårlig oppførsel. Hun sa ordrett "Det er mange mindre pene barn her da. Men NN og NN er faktisk stygge" Takk for fine oppmuntrende svar. Anonymous poster hash: 2349a...3d4
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #28 Skrevet 13. august 2013 Før jeg fikk barn så tenkte jeg at jeg aldri ville ha en unge med rødt hår og fregner.. Men nå etter at mini er kommet så syns jeg at små jenter med rødt hår er aldeles nydelig! Og fregner er det søteste i verden Mannen min har fregner og rødt skjegg, og fregnene er noe av det som gjør ham så sexy! Anonymous poster hash: ba85a...ce0
Gjest meg&mini Skrevet 13. august 2013 #29 Skrevet 13. august 2013 Synes du skal ta opp dette med lederen på avdelingen. Ikke la sånne idioter slippe unna med dette!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #30 Skrevet 13. august 2013 Samme person som postet innlegget "Hjelp meg. Stedatteren min". En person med syke interesser som vi får håpe er infertil. Anonymous poster hash: c2d7b...81e
2005&2010 Skrevet 13. august 2013 #31 Skrevet 13. august 2013 Hvis jeg hadde møtt denne kjerringa imorra, når jeg leverte barna, så hadde jeg spurt: hvem faen tror du, du er!?! Som kan snakke sånt om andres barn!?! Du kan umulig være riktig i hodet!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #32 Skrevet 13. august 2013 Syns ikke rødt hår er pent, hverken på barn eller voksne, kvinner eller menn. Frogner syns jeg er søtt, så lenge de ikke er over hele ansiktet (too much) Alle barn er ikke pene. En del barn er mindre pene eller stygge. Det samme er voksne. Sånn er livet bare.... Anonymous poster hash: 49993...31c
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #33 Skrevet 13. august 2013 Da kan jeg fortelle deg at jeg har en 3 år gammel jente i barnehagen som har lyserødt hår og fregner, og jeg synes hun er så nydelig, hun er rett og slett vakker!! Alle barn er vakre, alle er nydelige og fine på sin måte, uansett om de har rødt, lyst eller mørkt hår, om de har store eller små ører, om de har liten eller stor nese. Anonymous poster hash: 70c77...100
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #34 Skrevet 13. august 2013 Syns ikke rødt hår er pent, hverken på barn eller voksne, kvinner eller menn. Frogner syns jeg er søtt, så lenge de ikke er over hele ansiktet (too much) Alle barn er ikke pene. En del barn er mindre pene eller stygge. Det samme er voksne. Sånn er livet bare.... Anonymous poster hash: 49993...31c Du har jo vunnet førstepremien i å være sympatisk *himler med øynene her* Vet du, det er helt greit å mene hva du vil. Men enhver oppegående voksen er såpass bevisst at de ikke sier det denne damen sa i en barnehage hvor både andre foreldre og barna kan høre det. Og man trenger - og bør definitivt ikke - si høyt alt man tenker i sitt eget hode. Faktis ganske lurt å ikke avsløre slike tanker, for det vil bare snu rundt og bite deg! Så tenk hva du vil, men ha i hvert fall anstendighet til å ikke si slikt høyt om andres barn og i situasjoner hvor barn/foreldre kan høre det! Og en ting til - hvis du har vilje til det så finner du faktisk noe vakkert i alle mennesker. Hvis du gidder å se etter og ikke bare fokusere på det overfladiske førsteinntrykket... Anonymous poster hash: 3c405...ace
☆☆☆ Skrevet 13. august 2013 #35 Skrevet 13. august 2013 Syns ikke rødt hår er pent, hverken på barn eller voksne, kvinner eller menn. Frogner syns jeg er søtt, så lenge de ikke er over hele ansiktet (too much) Alle barn er ikke pene. En del barn er mindre pene eller stygge. Det samme er voksne. Sånn er livet bare.... Anonymous poster hash: 49993...31c Eitt er å meine det. Vi er ikkje like av utsjånad og har forskjellige meiningar om kven som er over og under snittet pene. Det å diskutere utsjånaden til eit barn ut av det blå er uansett ufint. Og det å i tillegg gjere det "offentleg" er verre. Det er jo berre flaksen at det var mora som overhørte, og ikkje barnet.. Kven er det forresten som ser ein ungeflokk og byrjar å "sortere" etter utsjånad? Trur det kjem langt ned på lista over kva folk flest tenker på..
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 13. august 2013 #36 Skrevet 13. august 2013 Før hadde jeg nesten ikke trodd at voksne mennesker kunne sagt noe slikt om barn, men så ble jeg medlem på Dib.... Når man ser hva enkelte kan klare å lire av seg her inne, tviler jeg dessverre ikke på at noen av dem tar med seg holdningene sine ut i verden. Det finnes mange stakkarslige og ynkelige mennesker. Det tristeste er at mange av dem har ansvar for oppdragelsen til uskyldige barn. Man kan miste nattesøvnen av mindre
Hot Midget ! Skrevet 13. august 2013 #37 Skrevet 13. august 2013 Ikke til meg men til en annen mor som hun har god kontakt med. Jeg ble ufrivillig vitne til samtalen Jenta mi har rødt hår og fregner men helt normal hud ikke veldig lys. Måtte løpe til bilen og begynte å gråte ble så lei meg Anonymous poster hash: 2349a...3d4 Burde ikke være mulig! LEI meg på deg og jenta di sine vegne!! Er sikker på at jenta di er nydelig, akkurat som hun er!!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #38 Skrevet 13. august 2013 Et barn er ikke stygg uansett hårfarge og fregner eller ei. Alle barn er unike hver på sin måte akkurat som voksne. Så hun kan ikke ha ment utseende, tror det gikk på oppførselen. Dessuten er fregner og rødlig hårfarge veldig sjarmerende:) Anonymous poster hash: 04566...2b5
LeTwinsA Skrevet 13. august 2013 #39 Skrevet 13. august 2013 Dette skal du ta opp med pedleder. Blir helt kvalm - fy faen. Spytter nesten av sinne her i sofaen!!!! :/ Grrr
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #40 Skrevet 13. august 2013 Du er sikker på hun mente stygg i utseende? At ikke jenta har vært slem mot barnet hennes i dag og at hun sa stygg som i slem? Anonymous poster hash: cc950...dc6
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #41 Skrevet 13. august 2013 Hi her. Jeg tviler på at hun mente det som i dårlig oppførsel. Hun sa ordrett "Det er mange mindre pene barn her da. Men NN og NN er faktisk stygge" Takk for fine oppmuntrende svar. Anonymous poster hash: 2349a...3d4 Hadde jeg vært deg, hadde jeg ikke brydd meg om denne kommentaren. Som jeg skrev lengre opp, et barn er ikke stygt uansett hårfarge og fregner eller ei. Alle barn er unike hvert på sin måte akkurat som oss voksne. Og fregner og rødt hår er veldig sjarmerende:) Man kan kalle noen for stygg dersom man har veldig synlige misdannelser i ansiktet f.eks.pga sykdom. Men et barn er ikke stygt fordi man har fregner ler rødt hår, tvert imot. Kanskje hun er misunnelig i virkeligheten... Anonymous poster hash: 04566...2b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå