Gå til innhold

FATTIG

Anbefalte innlegg

Skrevet

med så lite penger, så må en jo i hvertfall ha trua, ellers kommer en ikke noen vei med noen ting. :)

selv om det er enklere å legge seg ned å grine!

Ble bare så utrolig paff når jeg oppdaga hele greia, men igjen så er det vel alltids noen som må klare seg på mindre, utrolig nok kanskje:)

Hun er hos pappa'n hver 2 uke, og går på skole/SFO så hun trenger frokost, lunsj, middag og kvelds i 2 uker til sammen (utenom helgene). Hun får mat i 2 tiden på SFO..

For min egen del så er jeg ikke så nøye på det, jeg kan gjerne spise kneipp til 6 kr de 2 resterende ukene, skal sørge for å gå til butikken ja, blir ikke så tung å bære med seg en pose med et brød i ;)

dieseltanken er forresten og halvfull så den holder jo en liten stund den og .

har forstått at for å legge ut annonse på finn så må en betale? er jo kanskje like mye som jeg ville tjent på det jeg evt kunne solgt, ser ikke for meg noe jeg kan selge som jeg ikke bruker sånn umiddelbart !

Anonymous poster hash: 78d85...da1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke Coop medlemskort, trumf eller noe sånt som du har glemt at du har oppsparte penger på?

Anonymous poster hash: 80296...d0b

Skrevet

med så lite penger, så må en jo i hvertfall ha trua, ellers kommer en ikke noen vei med noen ting. :)

selv om det er enklere å legge seg ned å grine!

Ble bare så utrolig paff når jeg oppdaga hele greia, men igjen så er det vel alltids noen som må klare seg på mindre, utrolig nok kanskje:)

Hun er hos pappa'n hver 2 uke, og går på skole/SFO så hun trenger frokost, lunsj, middag og kvelds i 2 uker til sammen (utenom helgene). Hun får mat i 2 tiden på SFO..

For min egen del så er jeg ikke så nøye på det, jeg kan gjerne spise kneipp til 6 kr de 2 resterende ukene, skal sørge for å gå til butikken ja, blir ikke så tung å bære med seg en pose med et brød i ;)

dieseltanken er forresten og halvfull så den holder jo en liten stund den og .

har forstått at for å legge ut annonse på finn så må en betale? er jo kanskje like mye som jeg ville tjent på det jeg evt kunne solgt, ser ikke for meg noe jeg kan selge som jeg ikke bruker sånn umiddelbart !

Anonymous poster hash: 78d85...da1

Facebook har mange til salgs sider :-) let og se om der er en for din by/kommune/fylke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...