Gå til innhold

Villa paprika stilen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Upersonlig. Lite kreativt. Finner det på Bohus ja!

Anonymous poster hash: 926b1...f42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overmøblert! Fytti...

Ellers kjedelig - Bohus/ Nille stil...

Anonymous poster hash: 97268...95e
Skrevet

Jeg elsker interiør, men hennes stil er jeg ikke så begeistret for, syns hun mangler en personlig swung over det hele...

Anonymous poster hash: f547b...f8b
Skrevet

Bohus my ass. Nevn tre ting jeg kan finne på Bohus som er helt lik Camilla sine? Tipper du ikke kan, fordi hun ikke kjøper ting på Bohus eller Nille. Mange tullinger her på dib.

Anonymous poster hash: 6046d...572

Skrevet

Var hun forresten med i Unge Mødre?

Anonymous poster hash: e4922...3e8
Skrevet

Unnskyld meg, men hvem er det som har hundretusen puter i sofaen sin? Er det ikke meningen at man skal sitte i den?

Synes det ble altfor upersonlig med alle tingene rundt omkring, og så kjedelig da. Alt er jo i samme farger..

Skrevet

Jeg må ha det praktisk og enkelt rundt meg, med innslag av spennende designperler. Altså helt motsatt av parikaheimen, som jeg synes er et kjedelig, smakløst og rotete sammensurium av ting og tang man ikke har bruk for.

Anonymous poster hash: 85931...bdf
Skrevet

Knis, ganske åpenbart at Camilla selv er her inne og blir fornærmet over kommentarene ;)

Anonymous poster hash: 97268...95e
Skrevet

Hun er jo flink, skulle gjerne hatt hennes sans for interiør, men det blir hakket for mye.. Alt er liksom overkill.. :s

Så før og eterbildene av huset til venninna, og jeg likte det bedre før hun var der og stæsjet opp...

Anonymous poster hash: f2bc3...a7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...