Gå til innhold

Villa paprika stilen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lik den? Bloggen heter villapaprika om noen lurer.

Anonymous poster hash: 6046d...572

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis jeg hadde hatt nok penger.. ;) Likte aller best stilen hennes før de flyttet til det nye huset, nå kan det bli litt for mye av det gode, men synes hun er veldig flink! :)

Anonymous poster hash: a1613...ac3
Skrevet

Jeg elsker stilen hennes. Hun er ei jern dame, om jeg kan si det sånn, hun har utrettet så mye på så kort tid, og hver dag vokser hun bare mer og mer. Hun har mange fine produkter, men litt stive priser. Huset hennes er vakkert.

Skrevet

Har aldri sett bloggen, men tittet innom nå. Er ganske opptatt av interiør og det var nok siste gangen jeg tok meg tid til den bloggen.

Liker ikke slik "wannabe" stil. Er kunstig og ukoselig. Kaldt og kjedelig.

Anonymous poster hash: 6b9ca...5fd
Skrevet

Helt enig, kjempefin stil! :)

Anonymous poster hash: 4311a...e39

Skrevet

Åh, kjenner jeg er ganske lei av bloggere som bruker DiB til å sørge for flere treff på bloggen sin! 

Anonymous poster hash: fe71f...da2
Skrevet

Hun har ett vilt eksponeringsbehov!

Det er ikke den ting som ikke dokumenteres. Middager, besøk, mannen, ungene, osv.

Jeg tror ikke hun ser det selv, og jeg synes litt synd på henne.

Men, stilen og tingene er fine, men jeg skjønner jo at hun bruker uhorvelig mye tid på det. Tid som hadde vært mer dyrbar om den ble brukt på andre ting.

Tipper barna ikke bryr seg så mye om veggene er ivory, champagne, snehvit, fjellgrå eller beige.

Skrevet

Glemte å skrive at jeg prøver å kopiere stilen hennes, noen ganger lykkes jeg andre ganger ikke. Men det er gøy å prøve seg frem da :) når jeg flytter i nytt hus til neste år, da skal jeg bruke hennes blogg som inspirasjon :)

Skrevet

Glemte å skrive at jeg prøver å kopiere stilen hennes, noen ganger lykkes jeg andre ganger ikke. Men det er gøy å prøve seg frem da :) når jeg flytter i nytt hus til neste år, da skal jeg bruke hennes blogg som inspirasjon :)

Jasså, så du er en "wannabe glam queen " ? Skikkelig lækkert!

Bare bildet hun har på headeren til bloggen sin skremte meg! Grøss og gru for ei fjolle.

Anonymous poster hash: 6b9ca...5fd

Skrevet

Jasså, så du er en "wannabe glam queen " ? Skikkelig lækkert!Bare bildet hun har på headeren til bloggen sin skremte meg! Grøss og gru for ei fjolle. Anonymous poster hash: 6b9ca...5fd
Jeg er ikke noe wannabe, jeg liker hennes stil, og tror nok det er tusenvis som gjør det samme som meg. Liker du ikke hennes blogg så ikke les den, fjolle!
Skrevet

Fine ting hun har, men jeg synes selv det blir too much og ser rotete ut med så mye fjas stående fremme.

Skrevet

Jeg også elsker stilen hennes. Får veldig mye inspirasjon derfra, å blir mer og mer fornøyd med hvordan vi får det her hjemme. Er ivrig leser, å kan sitte i timesvis å kose meg med bloggen hennes  :)

Skrevet

Jeg liker retningen av stilen hennes :) Er ikke alt hun styler huset sitt med jeg liker, men stilen er ganske lik min smak :)

Skrevet

marteklanderud.blogg.no Var ikke denne interiør helt lik Villa paprika sin, så vet ikke jeg.

Skrevet

Noen som har lik den? Bloggen heter villapaprika om noen lurer.

Hei villapaprika,er du desperat etter at folk skal se på bloggen din eller? Latterlig at du gjør dette.

og forresten, stilen din er ikke fin engang

Anonymous poster hash: 0dd7c...d53

Skrevet

Synes hun er ytterst lite original, og har en stil som jeg har inntrykk av at 90 % av dagens kvinner kopierer med mer eller mindre hell. En liten shopping på Bohus så har man stilen. Kjedelig og upersonlig er min dom :)

Anonymous poster hash: 5bb8d...4e0

Skrevet

Synes hun er ytterst lite original, og har en stil som jeg har inntrykk av at 90 % av dagens kvinner kopierer med mer eller mindre hell. En liten shopping på Bohus så har man stilen. Kjedelig og upersonlig er min dom :)Anonymous poster hash: 5bb8d...4e0

Bohus? Du tuller?

Skrevet

Noen som har lik den? Bloggen heter villapaprika om noen lurer.Anonymous poster hash: 6046d...572 Anonymous poster hash: 6046d...572

Hei villapaprika,er du desperat etter at folk skal se på bloggen din eller? Latterlig at du gjør dette. og forresten, stilen din er ikke fin engang Anonymous poster hash: 0dd7c...d53
Jeg er ikke henne, tulling.

Skrevet

Off, ser ut som hun bare kjøper og kjøper og stapper ting inn i huset. Er jo ikke plass til å sitte i sofaen!

Blir svett av tanken på å skulle gjøre rent i den stua.

Mulig hun bare er en dårlig fotograf, men får klaustrofobi bare av å se de bildene. Er som å være i en butikk hvor du er redd for å rase ned ting med veska di   :P

Ekstremt upersonlig, alle kan få til det der bare man handler nok ting.

Anonymous poster hash: ffb8d...531
Skrevet

Jeg elsker interiør over alt annet.

Men jeg synst hun blir alt for "Orginal" og ikke måte på hvor mye dill hun har i huset, synst huset ser mer ut som det er rotete, pga all pynten hennes.

Jeg må nesten lete på bildene hennes etter noe jeg liker av pynt, for jeg finner ikke det med første øyekast, siden alt bare blander seg.

Jeg skjønner heller ikke hvordan ungene hennes kan leke inne, når hun har det så fult i stuen, er jo ikke plass til ei togbane der engang !

Anonymous poster hash: 564ad...3d6
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Åh..aldri tittet på bloggen hennes før! Men wow!!! Fantastisk pent... *inspirasjon*

Skrevet

Off, ser ut som hun bare kjøper og kjøper og stapper ting inn i huset. Er jo ikke plass til å sitte i sofaen!

Blir svett av tanken på å skulle gjøre rent i den stua.

Mulig hun bare er en dårlig fotograf, men får klaustrofobi bare av å se de bildene. Er som å være i en butikk hvor du er redd for å rase ned ting med veska di   :P

Ekstremt upersonlig, alle kan få til det der bare man handler nok ting.

Anonymous poster hash: ffb8d...531

helt enig med deg, hvor er det personlige? hvor er prikken over i´en, den tingen som egentlig ikke passer inn, fargeklatten, arvegodset, loppisfunnet you know..?

en fryktelig kjedelig upersonlig stil som alle kan få til om de leser denne bloggen...

samt ALT for fullt! jeg som ikke har snev av støv på hjernen får fnatt av å tenke på å tørke støv der og få det ordentlig rent!

Anonymous poster hash: 0dd7c...d53

Skrevet

Nei, liker ikke. Finnes ikke personlig, og orginalt er det langt i fra. Noe så overfylt og upraktisk skal man lete lenge etter.

Anonymous poster hash: 92958...e27

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Er så inderlig glad for at jeg har selvtillit nok til å ikke måtte kopiere sånne såkalte interiør"eksperter".  I mange slike blogger, i interiørartikler i div. ukeblad osv. syns jeg det er så innmari mye "rot" og småting som ligger i veien overalt. Hva er poenget med å stappe sofaen full av puter? Er det ikke meningen man skal kunne sitte i sofaen? Og hvorfor skal alle tekstiler subbe gulvet? 

Her i huset er det en salig blanding av gammelt og noe nyere, jeg vil tro disse "interiørekspertene" hadde fått nevrotiske anfall hvis de hadde kommet inn her, og hipp hurra for det! ;-)

Skrevet

Synes hun er ytterst lite original, og har en stil som jeg har inntrykk av at 90 % av dagens kvinner kopierer med mer eller mindre hell. En liten shopping på Bohus så har man stilen. Kjedelig og upersonlig er min dom :)Anonymous poster hash: 5bb8d...4e0

Bohus? Du tuller?

Ikke litt engang.

Mye tre, gjerne i gråtoner for at det liksom skal se gammelt ut, nye møbler mikset med liksom-gamle møbler, gammeldagse puter, "fotolampe", store gammeldagse lysestaker, flettekurver...

Du finner alt det det på Bohus.

Anonymous poster hash: 5bb8d...4e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...