Trultemor85 Skrevet 11. august 2013 #26 Skrevet 11. august 2013 Jeg er storfornøyd med kjæresten min Jeg har to fra før, og han behandler de som de er hans egne. Venter nå et barn med han som blir våres siste, og han er fantastisk Har en fin jobb, og er flink hjemme. Blitt stellet så godt med i dette svangerskapet Er utrolig lykkelig
Cruella De Vil Skrevet 11. august 2013 #27 Skrevet 11. august 2013 Jeg har en fin mann. Grunnen til at man ser mest syteinnlegg her er vel at man ikke lager innlegg om at mannen var grei i dag (som alltid), men heller når det er noe spesielt, og/eller noe å klage over. Akkurat som at kommende førstegangsforeldre blir redd for at det er umulig å amme fordi de leser om at "alle" har problemer med det.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #28 Skrevet 11. august 2013 Min mann tar som regel oppvasken og rydding av kjøkkenet. Han lager mat og vasker gulv. Han er veldig flink med barna. Jeg er godt fornøyd Anonymous poster hash: 086b3...780
Fomle84 Skrevet 11. august 2013 #29 Skrevet 11. august 2013 Flott mann her og ok, har sine uting inni mellom, men det har vel alle...
Light of my life Skrevet 11. august 2013 #30 Skrevet 11. august 2013 Min mann er helt fantastisk! Snill, omtenksom, kjærlig, en fantastisk pappa, tar sin del av husarbeidet uten at jeg må mase, lager middag nesten hver dag, overrasker meg ofte med blomster etc, er en fantastisk elsker.... Sukk, skkert mer jeg ikke kommer på i farten, føler virkelig jeg har skutt gullfuglen
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #31 Skrevet 11. august 2013 Jeg har så nært jeg kan komme til en perfekt mann. - Han elsker å lage mat og servere meg de lekreste retter med de beste viner - Han forguder datteren vår og tar seg masse av henne, slik at jeg kan feks trene, møte venninner osv - Han gir meg komplimenter hver dag og får meg til å føle meg som verdens vakreste - Han elsker å overraske meg med både små og store overraskelser. Alt fra små kjærlighetsmeldinger til å ta meg med på kjoleshopping. Til jul fikk jeg forresten en bil :-) - Jeg vet jeg kan stole på han 110% - Han støtter meg i alle valg jeg tar Anonymous poster hash: 8c6ba...52f
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #32 Skrevet 11. august 2013 Jeg har også en helt fantastisk mann! Kan ikke klage på noe. Alt som har med barna å gjøre, samt husarbeid deler vi på. Han setter alltid barna og meg før seg selv. Han er god rett i gjennom. <3 Anonymous poster hash: 93917...831
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 11. august 2013 #33 Skrevet 11. august 2013 Jeg har ikke en ubrukelig mann! Han er verdens beste far og kjæreste, gjør det han kan for å holde oss alle fornøyde og er veldig omsorgsfull. men han har ikke et eneste romantisk bein i kroppen, hater å innrømme feil og er et stabeist!! Og baaaaare miiin!!!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. august 2013 #34 Skrevet 11. august 2013 Klager nok på min av og til, men egentlig har jeg ikke noe å klage på. Han stiller opp alltid.
Kanutten83 Skrevet 11. august 2013 #35 Skrevet 11. august 2013 Min mann er også en veldig brukanes mann Klart han har noen mindre positive sider, men det har jaggu meg jeg også Heldigvis har vi tydeligvis nok av positive sider til å veie opp så det holder Men det hender jeg blåser ut litt steam til ei venninne eller søsteren min, siden det ikke vil komme videre og de ikke endrer sitt positive syn på ham
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #36 Skrevet 11. august 2013 Hyggelig å høre at det er mange flinke menn der ute. :-) her inne virker det som alle er ubrukelig. HI Anonymous poster hash: 0e631...d28
*SommerFrisk* Skrevet 11. august 2013 #37 Skrevet 11. august 2013 Ja, heldigvis har jeg en mann som cirkelig er fantastisk. Han har en evne til å få frem det gode og fine i meg..han gir meg energi da han har i overflod. Etterhvert har han også lært seg å ikke følge humøret sitt, tillater jeg meg å være nede, sliten og trøtt så hadde han en tendens til å følge etter. Nå er han en sterk pådriver til ppsetivitet, og initiativtaker til utrolig mye morsomt og gøy. Han viser at han verdsetter familien sin, på en måte som gjør han til det deiligste mennesket jeg vet om. Det er ingen selvfølge at man havner med godheten selv som sin partner. Jeg er takknemlig og ydmyk, det samme er han:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå