Gå til innhold

Noen som IKKE har ubrukelig menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har utrolig snill mann. Tar seg av alt som er av jobb ute og ting som gjelder bil. Er flink til å ta seg av barna og meg. Er sikkert mye annet også, men kommer ikke på det noe.

Er litt lei av syteinnlegg om mannfolk,hehe.

Noen andre som har det sånn?:-)

Anonymous poster hash: 0e631...d28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også en flott mann!

Virker som det er mange her inne som ikke har vært så heldige nei ;)

Skrevet

Jeg har en flott mann.

Får litt hakeslepp av diverse menn her.....

Skrevet

Jeg har en flott mann:-) han er for øyeblikket ute å og leker med guttungen mens jeg sitter inne å er trett som en dupp etter en natt med lite søvn:-)

Han har selvfølgelig sine sider han og som alle andre, men ingen er helt perfekte:-)

Skrevet

Jeg har også en flott mann. I skrivende stund er han på kino med datteren vår så jeg får slappet av (gravid og kvalm).

Anonymous poster hash: 2b1f7...eb3

Skrevet

Jeg har en ganske så perfekt mann... ikke mye å klage...faktisk kommer jeg ikke på noen ting.

Skrevet

Ja, det virker som mange her inne har ubrukelige menn og trenger å syte litt. Håper de fleste troller, for så mange ubrukelige menn finnes vel ikke...hehe

HI

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Mannen er bra han. Men vi som er fornøyde med mennene våre har vel ikke så store grunner til å starte tråder om dem

Skrevet

Min mann er helt fantastisk. Ikke alltid han ser små ting i huset som må gjøres, men han gjør ting om de påpekes. Han er snill, en fantastisk far, har ambisjoner/karrierer. Han er kjekk og godt trent. Han tar sin del av både husarbeid og arbeid ute.

Anonymous poster hash: ab7a3...958
Skrevet

Har en veldig bra mann.

Jeg brukte også lang tid på å finne ut hva jeg ønsket i en mann før jeg brukte lang tid på å finne akkurat en slik mann :)

Tok ikke den første og beste jeg fant.

Anonymous poster hash: b7000...5f8
Skrevet

Det er sant. Skal jo bare være syteinnlegg om mannfolk her inne. ;-)

HI

Skrevet

Jeg har en mann som er perfekt for nettopp meg!

Han jobber fulltid, jeg er hjemmeværende. Han er A menneske, jeg er B menneske.

Han står alltid opp med barna i helgene. Jeg kan sove så lenge jeg orker. Og han gjør det med glede.

Han tar ofte med barna ut, så jeg får gjort andre ting.

Han hjelper til med husarbeid, han er handy og fikser alt i hus.

Han har aldri sagt et stygt ord til meg.

En veldig bra mann!

Skrevet

Jeg har også en topp mann, en som ser hva som trengs å gjøres hjemme (både ute og inne), en som ser min og barnas behov :):)

Han stiller også opp for andre, og stiller opp om noen trenger hjelp :)

Anonymous poster hash: 71534...b37

Skrevet

Jeg er temmelig happy med mannen min også. Vi går på tiende året nå, og jeg er fremdeles lykkelig. Han er veldig intelligent og har en 'imponerende' og krevende jobb der han tjener bra. Samtidig er han en utrolig god handy man som fikser biler, småelektriske problemer, og egentlig alt annet i huset. En dag overrasket jeg ham da han vasket en av barnas bæsjetruser i do fordi trusa var så grisete. Uff. 

Han baker også brød, rydder og ordner i huset og leker masse med barna. Nå er han med barna i dyrehagen, for han tar dem med på noe hver helg slik at jeg skal få litt tid for meg selv.

Om noe han gjør noe som irriterer meg så sier jeg fra, og så endrer han nesten alltid på det. Helt sant.

I tillegg er han kjempekjekk, sterk, og er fantastisk i senga.

Ja, jeg har ikke noen udugelig mann. Jeg er veldig fornøyd med ham. Moren hans, derimot...

Anonymous poster hash: 85d0c...da1
Skrevet

Han er ubrukelig på enkelte område, men dugandes på dei fleste..

Skrevet

Det er bare en uke i måneden at min mann er teit, urettferdig og ikke skjønner en dritt. Gjett hvilken uke det er?! :P

Men ellers er han super, i skrivende stund står han på kjøkkenet og lager middag :wub:

Skrevet (endret)

Jeg hadde ikke kunne fått en bedre mann! Hans svake side må vel være å glemme å fullføre snekkerarbeid.. Men DET er ikke noe å klage på!! :) :)

Endret av Har en farlig sexy mann
Skrevet

Jeg har en super hærlig samboer, som jeg elsker like høyt som barna mine.

Han er superpappa og super kjæreste. <3

Skrevet

Ganske brukbar min, men hender jeg har lyst å kakke ham i hodet med kjevla eller tomstokken, alt etter hva jeg måtte drive med. Han kan være en stor dust en og annen gang, men han setter meg og barna først i livet sitt.

Men hadde vært fanden så slitsomt om han var perfekt, jeg ler godt av situasjoner der jeg har vært temmelig forbanna på ham når jeg får tid til å kjøle ned hodet litt.

Ikke alltid vi har de samme prioriteringene, men jeg føler meg komfortabel sammen med ham, vi kan prate om alt mellom himmel og jord. Han er min beste venn, elsker, en flott far, utmerket diskusjonspartner, kjeder meg skjeldent i hans selskap.

Helt ærlig så ser jeg for meg at vi blir gamle sammen, tror oddsene er på vår side siden foreldre våre på begge sider fortsatt holder sammen, vi har had våre tøffe perioder og kommet oss igjennom dem. Felles prosjekter og interesser hjelper også på.

Gjest meg&mini
Skrevet

Han er helt fantastisk!

Ikke perfekt, men likevel elsker jeg hver eneste millimeter av han.

Skrevet

Har en helt fantastisk mann som får frem det beste i meg!

Anonymous poster hash: d9c4a...d81
Skrevet

Er stolt av mannen min også :-) Han er verdens beste samboer, selv med sine små feil :-)

Han gir alt, er gjennom god og snill - og ikke minst en til å stole på. 

Skrevet

Han driver meg nesten til vanvidd innimellom, og han roter noe helt sinnsykt. Men han er en mann, så det må man vel regne med. Ellers er han mer enn dugelig til det meste. Pen å se på, også.

Skrevet

Har verdens beste mann! Går på 8 året nå, traff hverandre rett før jeg fylte 15. Flyttet sammen når vi var 18. Nå venter vi vårt første barn. Vi tar godt vare på hverandre, gjør ting for hverandre, og er helt samkjørte når det kommer til å ta vare på hjemmet. Fortsatt (nesten) like forelsket, og kunne rett og slett ikke bedt om bedre! Stoler 100% på hverandre, og er flinke til p kommunisere. Har det rett og slett veldig godt.

Anonymous poster hash: 805ce...c4a

Anonymous poster hash: 805ce...c4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...