Gå til innhold

Har jeg lov å være lei meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan jo bare gi flaske så kan jo faren ta over.

Anonymous poster hash: d709e...b10

Videoannonse
Annonse
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Jeg mener at når baby er under 6 mnd er den morens ansvar. Babyen er faktisk avhengig av deg.

Dette er jeg dypt uenig i (og sist jeg sjekket kalenderen var den mørke middelalder over).

Selvom mor ammer kan pappaen fint ta hånd om babyen - tror forøvrig at PappaentilNurket hadde blitt rimelig provosert over din uttalelse. Han både mater, bysser, steller, synger, bader og koser masse med Nurket - som er avhengig av oss, ikke meg. Han er forøvrig like "flink" til disse tingene som jeg er.

Neimen så fint for deg da, at babyen din ikke trenger deg

Babyer trenger både mamma'n og pappa'n sin.

Skjønner du virkelig ikke det eller er du bare ute etter å krangle?

Skrevet

Er du den samme som mener at mødre er viktigere for barna enn fedre?

Anonymous poster hash: aaf66...bea

Skrevet

Jeg synes dere begge viker urealistiske og umodne. Han i sin egotripp, du med dine tanker om at alt kan bli som før. 

Skrevet

Jeg mener at når baby er under 6 mnd er den morens ansvar. Babyen er faktisk avhengig av deg.

Dette er jeg dypt uenig i (og sist jeg sjekket kalenderen var den mørke middelalder over).

Selvom mor ammer kan pappaen fint ta hånd om babyen - tror forøvrig at PappaentilNurket hadde blitt rimelig provosert over din uttalelse. Han både mater, bysser, steller, synger, bader og koser masse med Nurket - som er avhengig av oss, ikke meg. Han er forøvrig like "flink" til disse tingene som jeg er.

Kan du være så snill å stoppe å bruke de rare ordene dine, nurket, fiffinetten, bobblis osv! Blir gal av det fjortisspråket ditt!!

Anonymous poster hash: 85c8d...fef

Da foreslår jeg at du heller skipper å lese de innleggene som Mamma'n til Nurket skriver, det står klart og tydelig oppe på hvert innlegg hvem som er 'forfatteren' og la oss andre få kose oss med hennes herlige formuleringer :)

Og du...prøv å smil litt mer, plutselig merker du at livet blir så mye bedre med en litt positiv vinkling.

Skrevet

Neimen så fint for deg da, at babyen din ikke trenger deg

Babyer trenger både mamma'n og pappa'n sin.

Skjønner du virkelig ikke det eller er du bare ute etter å krangle?

Her inne får dere det til å høres ut som pappa er viktigere enn mor

Skrevet

Er du den samme som mener at mødre er viktigere for barna enn fedre?

Nei? Far er viktig for barnet når det er rundt året, men ikke når barnet er under 6 mnd, da er det faktisk bare moren babyen trenger. Er kjempe bra om far hjelper og koser osv, men babyen trenger bare mor

Skrevet

HI her..

Okei. Jeg skulle selfølgelig ikke drikke og feste, men jeg hadde da kunnet sitte sammen med de andre rundt bålet heeelt uten alkohol.

Og jeg er ingen ny, ung førstegangsmor. Vi har en gutt på snart fire så jeg vet at en slik tur som dette godt kan gjennomføres. Babyen vår har ordnet seg selv med faste rutiner hele døgnet så det er ingen problem.

Jeg mener ikke samboeren min skulle hatt babyen mer, men han kunne prioritert og tatt en pause for å holde meg med selskap på fredag. Og i går kunne han godt kommen å sett til oss. For å se om babbyen var urolig eller eventuelt om jeg var sovna.

Nei jeg dro ikke hit å forventet at det skulle være som om vi dro alene, men jeg forventet vi skulle være mer sammen alle tre. Eldste er på fisketur sammen med bestefaren sin i helga.

Anonymous poster hash: 785db...7d9

Skrevet

Barnet trenger egentlig ikke mor. Barnet trenger en som gir det mat, tar vare på det og steller det. Utover det er alt en bonus. HVEM som gjør det er barnet helt likegyldig. Faktisk.

Anonymous poster hash: c5777...544

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Her inne får dere det til å høres ut som pappa er viktigere enn mor

Da leser du andre innlegg enn meg. De aller fleste jeg leser om mener at begge foreldrene er viktige i et barns liv.

Det er en (?) person som snakker høyt om at kun mor teller, men ellers er det ganske stor enighet at man bør samarbeide om barna sine.

Og du, å svare en nybakt mor sånn som du gjorde til mamma'n til Nurket - syns du oppriktig at det var pent gjort? Det var skikkelig ufint og jeg syns først at du bør skamme deg dypt og inderlig og så be om unnskyldning!

Skrevet

Jeg hadde blitt lei meg. Aldri i verden om vi kunne dratt på en sånn tur da våre var seks uker, men hvis man kan og vil, så hvorfor ikke!? Det er vel ikke veldig uvanlig å ha forventninger og ønske om at partneren din også er oppmerksom på dine behov, spesielt i en situasjon hvor du nettopp har blitt mamma igjen. Hormonene raser og gjør deg vel også ekstra sint og lei.

Jeg er forøvrig sammen med en lidenskapelig fisker, og gjetter at mannen din ble revet med.. Dere er jo klin kokos med den fiskinga deres :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...