LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. august 2013 #26 Skrevet 9. august 2013 Det vil aldri bli bedre så lenge du oppfører deg som mora hans, og lar ham slippe unna med å oppføre seg som en egoistisk drittunge. Hvis du ikke setter foten ned og han endrer seg rimelig kjapt, er dere skilt i løpet av få år. Alternativt ender du opp med å hate ham og å leve i et dysfunksjonelt forhold der du sliter deg ut og ikke eier følelser igjen for ham. Mark my words.
Gjest FinogFjong Skrevet 9. august 2013 #27 Skrevet 9. august 2013 Din opplevelse er vel en av hovedårsakene til at mor tar ferie mens far har pappaperm...ellers har man visstnok funnet ut at svært mange barn er i bhg under pappepermen da...så det er mye snekring.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #28 Skrevet 9. august 2013 Mas funker dårlig. Denne utgaven her gjør ting når HAN vil, ikke om noen ber han om noe. Han klarer fint å bo i et rotehus, jeg vil ikke at ungene mine skal.måtte bo i et hus der alt flyter. Og når jeg er hjemme får ikke ungene mat om ikke jeg lager den, sånn er det. Jeg kan ikke la Min kamp gå.ut over ungene. Han er ung da, vi er i 20-årene begge, men blir det bedre med årene?Anonymous poster hash: 72fd9...ef0 Ungene har ikke vondt av rot, men de har de vondt av å se mor bli brukt som dørmatte. Og nei, han kommer ikke til å forandre seg så lenge du lar ham holde på sånn. Jeg setter en hundrings på skilsmisse innen fem år. Anonymous poster hash: 654ce...cb2
Gjest ronja røverdatter Skrevet 9. august 2013 #29 Skrevet 9. august 2013 Ungene tar ikke skade av rot i 9 uker, eller hvor lenge det nå er igjen av pappapermen. Du må bare velge rett og slett. Enten fortsetter du som du gjør nå og sørger for at mannen kan kose seg med tv'n og få alt servert mens du jobber. Eller så setter du foten ned og gjør kun det du må og heller ned en haug med kameler for å få ham til å skjønne at det er hans jobb, det heter ikke pappafri, men pappapern. Om det blir bedre med alderen? Vel, de fleste blir jo mer voksne og mer fornuftige med alderen, men det skjer ikke sånn av seg selv vanligvis, det skjer som følge av lærdom og erfaringer. Og er lærdommen at "kjerringa gjør alt slik at jeg slipper om jeg bare er lat nok", så .....
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #30 Skrevet 9. august 2013 Vel, neste uke begynner du med å stå opp om morgenen, dusje og gjøre deg klar, amme babyen, gi den til far og si "ha en fin dag kjære. I dag har jeg lyst på noe med kylling til middag". Så går du på jobb, og på vei hjem stikker du innom treningssenteret (ikke barnehagen!). Du legger jo opp til at han har mulighet for å være lat ved å gjøre alt for han. Gå på jobb og gjør det du får betalt for og la mannen få en mulighet til å finne ut av permlivet. Lykke til! Anonymous poster hash: 9ce1d...321
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #31 Skrevet 10. august 2013 Hadde ikke funnet meg i dette! Slutt å gjør husarbeid og slutt å vaske klærne hans. Han høres utrolig bortskjemt ut. Gøy når dagen kommer og han ikke har flere rene sokker/boxere ;-) Mohahaha....... Anonymous poster hash: f7647...33a
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 11. august 2013 #32 Skrevet 11. august 2013 Legg de skittne bokserne og sokkene hans oppå fjernkontrollene Da ser han dem Hehe, nei fra spøk til alvor.. Det der blir ikke bedre av seg selv. Han må ta sin del av lasset når dere bor sammen og har barn. Hvor gammel er han?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #33 Skrevet 11. august 2013 da mannen hadde pappaperm sto jeg opp, dusjet og fikset meg - smurte matpakke til eldste og så dro jeg på jobb. Anonymous poster hash: 89289...f83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå