Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Pappaen i huset har hatt permisjon i 3 uker, og jeg har jobbet fullt. Jeg har stått opp med ungene, gjort eldste klar for barnehage, frokost til begge og ammet minste, så vekket mannen og dratt i barnhagen og på jobb. Så er det henting i barnehage, handling, hjem å lage middag, kveldsstell amming og legging av minste, legging av eldste, og så er det husarbeid..... Jeg er utslitt!!! Rotehodet mitt av en mann kan ikke vaske klær(joda, men han gidder ikke), ikke lage mat, ikke vaske gulv... Pappapermen blir brukt til kvalitetstid med tv'n... Jeg fatter ikke hvordan jeg skal klare 9 uker til.... I tillegg kommer han å sier at han skal på jakt i september.... Så når jeg har fri skal jeg sitte aleine hjemme med ungene.... Forbanna dustemann! Anonymous poster hash: 72fd9...ef0
Serepta Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Det er jo mannen som er problemet, ikke pappapermen.
ma(G)ma med to små :) Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Jeg tror en mer passende overskrift ville ha vært "Pokker ta den late mannen min!" Er vel egentlig ikke pappapermen som er problemet, men forstår deg godt Har du prøvd å snakke med ham?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Lag en liste som du klistrer på tv/ data over hva som skal gjøres. Og still tydelige krav! Anonymous poster hash: 204d7...cde
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Vel, ta med tvkortet på jobb, og skriv en liste over hva som må gjøres.. Helt ærlig så er det din egen feil som gjør alt for han.. Selvsagt gidder ikke han å stå opp med barna når du fikser alt. Anonymous poster hash: 7c5fd...5ff
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Hvorfor gjør du jobben hans? Anonymous poster hash: 654ce...cb2
Valentines Skrevet 9. august 2013 #7 Skrevet 9. august 2013 Foreslår at du står opp, vekker mannen, ordner deg selv, ammer og drar på jobb. Hvorfor i all verden ordner du alt for han??? Herregud, jeg hadde klikka om jeg hadde en sånn mann.
Gjest yrild Skrevet 9. august 2013 #8 Skrevet 9. august 2013 Forbanna mann heter det vel heller!? Ikke søren om jeg hadde funnet meg i en sånn fordeling!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. august 2013 #9 Skrevet 9. august 2013 Folk har en tendens til å behandle en slik man lar dem få lov til. Så slutt med å la ham behandle deg sånn.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #10 Skrevet 9. august 2013 Prøver å snakke med han, men det går inn et øre og ut det andre. Liste har jeg skrevet, ingenting bir gjort fordi jeg "maser". Ungen får heldigvis der han trenger da, tror jeg iallefall. Og å stå opp med ungene føler jeg at jeg må når jeg skal vere borte hele dagen, ikke for mannens del, men for ungene. Jeg er bare utrolig sliten, og trenger å få det ut, kjefte på mannen ødelegger bare forholdet. Anonymous poster hash: 72fd9...ef0
Sylteflesk Skrevet 9. august 2013 #11 Skrevet 9. august 2013 Hvordan skal dette bli bedre når pappapermen er over og dere begge jobber? Er tydeligvis mannen din som er ubrukelig. Ikke diss pappapermen! Hvem vet, kanskje han lærer noe, hvis du slutter å behandle ham som en av ungene og lar ham ta ansvaret. Bare dra på jobb etter at du har ammet, så blir han nødt til å ordne opp.
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 9. august 2013 #12 Skrevet 9. august 2013 Greit at du gjør det du ønsker sammen med barna, det hadde nok jeg også villet om jeg skulle vært borte hele dagen, men handling, middagslaging og husarbeid hadde jeg lett blåst i. Kjøp en pølse på vei hjem og la far ordne middag til seg selv og ungene. Men syns han oppriktig at det er helt greit at du gjør alt arbeidet når han er hjemme? Hva forklarer han det med?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #13 Skrevet 9. august 2013 Er nok for kontrollfreak til å dra fra ting uten at alt er i orden. Har er jo blitt "barnevakta" mi på en måte... Var ikke ment som en klage på pappaperm generelt altså, men det var helt greit når jeg var hjemme, da var det jo naturlig at jeg gjorde alt, men nå blir det for mye... Men hadde ikke blitt bedre om jeg var alene, da hadde jeg ikke hatt noen hjemme med minste Anonymous poster hash: 72fd9...ef0
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #14 Skrevet 9. august 2013 Du lar han jo holde på.. høres det ut som.. Anonymous poster hash: c2a7e...a18
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #15 Skrevet 9. august 2013 Greit at du gjør det du ønsker sammen med barna, det hadde nok jeg også villet om jeg skulle vært borte hele dagen, men handling, middagslaging og husarbeid hadde jeg lett blåst i. Kjøp en pølse på vei hjem og la far ordne middag til seg selv og ungene. Men syns han oppriktig at det er helt greit at du gjør alt arbeidet når han er hjemme? Hva forklarer han det med? Forklaringen? "det er mest ditt rot" Da blei jeg skikkelig forbanna. Anonymous poster hash: 72fd9...ef0
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 9. august 2013 #16 Skrevet 9. august 2013 Jeg tror en mer passende overskrift ville ha vært "Pokker ta den late mannen min!" Er vel egentlig ikke pappapermen som er problemet, men forstår deg godt Har du prøvd å snakke med ham? Det er den tafatte kjerringa HI og hennes late drittsekk av en mann som er problemet, ikke ordning med pappaperm. Det er din feil at han ikke gidder å gjøre noen ting, ingen hadde giddet å rydde, vaske osv når du VET at noen andre gjør det likevel. Slutt å vaske hans klær, lage mat til ham, gi ham barnet for bad og leggetid og si "nå skal baby bade/sove med pappa". Ikke gi ham valget, rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #17 Skrevet 9. august 2013 Slutt å være kontrollfreak for deg selv, vær kontrollfreak for HAM. Maken til udugelig mannfolk, altså... Har ikke han gjort jobben godt nok, krever du at han gjør det om igjen. Jeg ville satt tven på lagerhotell ol,. samme med data eller annet meningsløst han driver på med mens han skulle gjort andre ting. Anonymous poster hash: 36bd1...b8b
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #18 Skrevet 9. august 2013 Er nok for kontrollfreak til å dra fra ting uten at alt er i orden. Har er jo blitt "barnevakta" mi på en måte... Var ikke ment som en klage på pappaperm generelt altså, men det var helt greit når jeg var hjemme, da var det jo naturlig at jeg gjorde alt, men nå blir det for mye... Men hadde ikke blitt bedre om jeg var alene, da hadde jeg ikke hatt noen hjemme med minste Anonymous poster hash: 72fd9...ef0 Men da trenger han ikke gjør noen ting da. Hvordan er forholdet ellers når du fungerer som hans mor og han ditt tredje barn? Kan ikke være mye lidenskap der? Enten får du slippe kontrollen litt eller så får dere fortsette som nå. Ditt valg. Anonymous poster hash: ec608...4b2
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. august 2013 #19 Skrevet 9. august 2013 Fyttirakkern, det der kommer til å spise deg oop innenifra, og gjøre deg sur og bitter mot mannen. DET kan ødelegge forholdet, ikke at.du maser om at han skal gjøre det han BURDE gjøre. For en DUST av en mann. Vis ham denne tråden du.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #20 Skrevet 9. august 2013 Du gjør jo all jobben for ham, da er det jo bare å lene seg tilbake og la deg stresse på. Hvorfor kan du ikke la han levere i bhg og ta seg av middagen? Her må du pent skylde på deg selv. Anonymous poster hash: 929d5...e48
3 i april Skrevet 9. august 2013 #21 Skrevet 9. august 2013 gjør deg selv klar og mat minstemann. Resten av ungene får han fikse selv og få i barnehagen. Det er faktisk minsekrav når en er hjemme i permisjon. Lager du middag så lag bare mat han ikke liker, vask dine og ungenes klær men ikke hans osv så muligens han lærer en ting eller 2. Dessuten kan du forklare han at den jakt turen kan han bare glemme om han ikke tar seg kraftig i sammen og grunne er selvsagt at DU må ha fri for og komme deg igjen siden du nå fortiden er dobbeltarbeidene siden du jobber samtidig som du gjør alt hjemme.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #22 Skrevet 9. august 2013 Mas funker dårlig. Denne utgaven her gjør ting når HAN vil, ikke om noen ber han om noe. Han klarer fint å bo i et rotehus, jeg vil ikke at ungene mine skal.måtte bo i et hus der alt flyter. Og når jeg er hjemme får ikke ungene mat om ikke jeg lager den, sånn er det. Jeg kan ikke la Min kamp gå.ut over ungene. Han er ung da, vi er i 20-årene begge, men blir det bedre med årene? Anonymous poster hash: 72fd9...ef0
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #23 Skrevet 9. august 2013 Pappaen i huset har hatt permisjon i 3 uker, og jeg har jobbet fullt. Jeg har stått opp med ungene, gjort eldste klar for barnehage, frokost til begge og ammet minste, så vekket mannen og dratt i barnhagen og på jobb. Så er det henting i barnehage, handling, hjem å lage middag, kveldsstell amming og legging av minste, legging av eldste, og så er det husarbeid..... Jeg er utslitt!!! Rotehodet mitt av en mann kan ikke vaske klær(joda, men han gidder ikke), ikke lage mat, ikke vaske gulv... Pappapermen blir brukt til kvalitetstid med tv'n... Jeg fatter ikke hvordan jeg skal klare 9 uker til.... I tillegg kommer han å sier at han skal på jakt i september.... Så når jeg har fri skal jeg sitte aleine hjemme med ungene.... Forbanna dustemann! Anonymous poster hash: 72fd9...ef0 Forbanna drittgubbe som misbruker fantastisk pappaperm. Hvorfor finner du deg i dette? Hvorfor kan ikke han levere og hente? Anonymous poster hash: b2415...5cc
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 9. august 2013 #24 Skrevet 9. august 2013 Mas funker dårlig. Denne utgaven her gjør ting når HAN vil, ikke om noen ber han om noe. Han klarer fint å bo i et rotehus, jeg vil ikke at ungene mine skal.måtte bo i et hus der alt flyter. Og når jeg er hjemme får ikke ungene mat om ikke jeg lager den, sånn er det. Jeg kan ikke la Min kamp gå.ut over ungene. Han er ung da, vi er i 20-årene begge, men blir det bedre med årene? Anonymous poster hash: 72fd9...ef0 Det blir aldri bedre hvis du ikke setter ned foten NÅ. Vil du at barna dine skal vokse opp i en familie hvor far ikke respekterer mor nok til å spare henne for dobbeltarbeid? Det er ganske mange ganger verre enn å la de bo i et "rotehus" i en overgangsperiode.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #25 Skrevet 9. august 2013 Mas funker dårlig. Denne utgaven her gjør ting når HAN vil, ikke om noen ber han om noe. Han klarer fint å bo i et rotehus, jeg vil ikke at ungene mine skal.måtte bo i et hus der alt flyter. Og når jeg er hjemme får ikke ungene mat om ikke jeg lager den, sånn er det. Jeg kan ikke la Min kamp gå.ut over ungene. Han er ung da, vi er i 20-årene begge, men blir det bedre med årene? Anonymous poster hash: 72fd9...ef0 Om en mann sånn plutselig og magisk forandrer seg fra lat og tafatt til energisk, mandig og omsorgsfull den dagen han fyller 30? Nei. Igjen, slutt å stresse rundt og være mora hans. Han klarer fint å levere i bhg og lage middag. Anonymous poster hash: 929d5...e48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå