Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Jeg har verdens roligste gutt på rundt 8 år, sjeldent eller aldri tull med ham. I dag mens jeg jobbet på kjøkken kom han inn og sier med alvorlig stemme: jeg vil ha chips nå!!!Ellers får jeg et raserianfall !!! Først bare så jeg på ham , så kom latteren Lo så jeg grein, han begynte å flire selv og sa : nei, det der føltes veldig rart å true med gitt Dagens lille smil her i fra noen andre som har noen koslige hverdagsglimt ? Anonymous poster hash: 1cb7c...848
gresskar Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Snuppa mi på 4, 5 år i går da dusjet sammen ; "Mamma, du er faktisk skikjelig tjukk du !". Haha, jeg tok det meste av vannet, satser på det var derfor hun sa det .;-)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 3-åringen fant en pakke med kjeks i bilen. Hun spør om å få ta en. "Ja, du kan ta en, men ikke spis deg mett på kjeks nå". 3-åringen: "Neida, mamma, det går bra. Det er ikke mettpåkjeks, det er sjokoladekjeks" Hun fikk ta 2 kjeks for den Anonymous poster hash: 049d9...aff
Guttaboys Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Jeg sa til gutten min som nesten var fire år da, at "den som er med på leken må tåle steken". Litt senere på dagen lekte han med broren sin, som ble sur for et eller annet. Da sa han "du må tåle steken hvis du steker". Hehe...da lo jeg godt! Han skjønte jo poenget med ordtaket, dog med en ny vri:)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Datteren min på 5 sto og pusset tenner en dag, da hun fikk et av de `holder på å tisse på seg`anfallene sine. Det endte med at hun satt på do med tannbørsten i munnen. Da sa jeg til henne at nå slo hun to fluer i en smekk. Og spurte hva det uttrykket betydde og jeg forklarte. Dagen etter sitter vi og spiser pizza. Så reiser hun seg plutselig fra bordet med pizzabiten i hånda og sier `Mamma, nå skal jeg slå to fluer i en smekk.` Jeg spør hva hun mener med det. Da sier hun; `jeg skal bæsje OG spise pizza samtidig` Anonymous poster hash: 162f0...18a
Hun med alle ungene Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Dusjet sammen med fireårigen min førstw gang etter fødselen,og da sa hun:Oj! Du er egentlig veldig tjukk du mamma! Skal vi ha en baby til?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #7 Skrevet 9. august 2013 Jeg er alene med sønnen min. Da han var 6 år sa han: "mamma, når jeg blir pappa skal jeg legge babyen min tidlig, jeg skal lese for han og fortelle historie så skal jeg gå ned og kose meg sammen med mamma" ( vet ikke om babyens mor og samboer er helt med på det) Anonymous poster hash: b2e6a...24e
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #8 Skrevet 9. august 2013 Fireåringen vår elsker løvesex med sjokolade på! Anonymous poster hash: cb9a6...b24
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #9 Skrevet 9. august 2013 3 åringen var på badet og stellte seg da pappa`n kom ut av dusjen. Første kikker han med store øyne før han utbryter lettere sjokkert, har du sånn som meg pappa? Jeg måtte jo så klart spør, sånn hva da? fikk i samme sjokkerte tonefall, har pappa sånn tissefant som meg??? Anonymous poster hash: ddafa...74b
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #10 Skrevet 9. august 2013 Koslige hverdagsglimt dere deler Flere som vil dele? Anonymous poster hash: 1cb7c...848
Musemorbr / Skrevet 9. august 2013 #11 Skrevet 9. august 2013 Vår store, lille 2.5åring et veldig opptatt av at han skal bli storebror. Her om dagen hentet han frem kaptein sabeltann-kikkerten sin, foldet den ut og satte den på magen min. Så ser han inn i den, mens han sier strengt: Baby... KOM UT!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #12 Skrevet 9. august 2013 Min lille søte bonus-sønn på 3 er på badet med pappan sin og han viser ham hvordan de voksne står og tisser i do. Når han er ferdig hører jeg : du må lokke igjen tissen din pappa!!! :) Anonymous poster hash: 18cde...89c
MammantilNurket Skrevet 9. august 2013 #13 Skrevet 9. august 2013 Da jeg var veldig gravid fikk jeg følgende spørsmål fra en gutt på 8 år: "Har du blitt gravid sånn helt utenatt?"
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #14 Skrevet 9. august 2013 Min 2,5 år gamle sønn satt i dusjen og tok tak i huden på ballene, og straaakk den langt ut, før han sa i et bedrøvet tonefall «mamma, den er øøødelagt» Anonymous poster hash: b992b...e50
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #15 Skrevet 9. august 2013 Storebror fortalte lillesøster på snart to at jeg hadde baby i magen og pekte stolt på min mage. Da krabber lillesøster opp på fanget mitt og kikker oppi t-skjorta mi, på innsiden: "hvo da?" Anonymous poster hash: ae3b0...96a
Mrs Smith Skrevet 9. august 2013 #16 Skrevet 9. august 2013 Da jeg var veldig gravid fikk jeg følgende spørsmål fra en gutt på 8 år: "Har du blitt gravid sånn helt utenatt?" He he så morsomt :-)))
Poetika med K Skrevet 9. august 2013 #17 Skrevet 9. august 2013 Min eldste var 2,5 år da Gangnam Style kom. Han var stor fan og insisterte på å høre den i bilen på vei til barnehagen. Så sitter han der i baksetet og rocker mens han roper: "SYNG, mamma!!!". Lydig som jeg er sang jeg med så godt jeg kunne. Så hører jeg et langt sukk fra baksetet: "Nei, nei! Mamma du synger FEIL"! Koreansk har aldri vært min sterkeste side.... Måtte le litt av ham da han (også som toåring) ble storebror. Jeg satt i sofaen og ammet lillebror mens storebror sitter og ser på. Så begynner han å fnise og jeg spør hva det er. "Mamma, han TAR på puppen din"!
Magia Skrevet 9. august 2013 #18 Skrevet 9. august 2013 Jeg tok meg en cowboystrekk mens bestefar var på besøk her i stad. Gutten min på tre lista seg rundt meg og sa visst "vi må være helt, helt stille, for mamma er så jævlig trøtt!" HUFF!!!
Monajenten Skrevet 9. august 2013 #19 Skrevet 9. august 2013 Gutten på 6,5 år stod og studerte seg selv i speilet her om dagen, og utbrøt plutselig: "E det derfor eg klør sånn i fjeset? Eg har jo fått bart!" (Dun hehe ) Så gikk han og viste til pappaen som sa at det var stilig. Da ble han sååå stolt, og resten av kvelden gikk han rundt og sang: "Eg e MANN!!! Eg e MANN!!!"
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #20 Skrevet 9. august 2013 Dette er en historie fra min egen barndom da min sønn er så liten enda og ikke sier annet enn mamma, pappa og nam Jeg var rundt fire år da følgende historie utspant seg på min mormors bad. Hun hadde nettopp dusjet og jeg var der inne sammen med henne. Plutselig hadde jeg sett opp på henne med en alvorlig mine og spurt "hvorfor henger dine pupper slik ned, mormor? det gjør ikke mamma sine": Min mormor hadde da forklart at det kom nok både mine pupper og mamma sine pupper til å gjøre når vi ble like gammel som hun var nå. Da hadde jeg sett på henne og sagt "Hvis mine pupper gjør det, så skal jeg spikre dem opp". Min far jobbet som tømrer, og jeg var vel vant til at alt som var ødelagt eller ikke virket som det skulle kunne ordnes med en spiker eller to JEg tror mormor hadde problemer med å holde seg alvorlig da ja Anonymous poster hash: 8f723...4f8
Gjest Lagå Skrevet 9. august 2013 #21 Skrevet 9. august 2013 Min sier ikke så mye enda, men satt i sofaen sammen pappaen og så på barne-tv. Plutselig sier ho ordentlig strengt mens ho peker ut på kjøkkenet: Pappa melk! Ho skulle visst ha melk akkurat der og da! Noen som har fått pappaen rundt lillefingeren allerede for han rusla jo og fiksa melk han
Mrs Smith Skrevet 9. august 2013 #22 Skrevet 9. august 2013 Hehe så mange søte gullkorn :-) Kommer ikke på noen selv i farta , men morsomt å lese :-)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #23 Skrevet 9. august 2013 Toåringen fikk tak i dusjsåpen mens jeg pusset tennene på lillesøster. Da jeg snur meg mot han står han i speilet å smører seg inn. "Nei, hva har du gjort?" spør jeg. Han ser fornøyd på seg selv i speilet å sier "jeg er perfekt!" Anonymous poster hash: 4aac3...f80
Ennai Skrevet 9. august 2013 #24 Skrevet 9. august 2013 Her sto guttungen på 3 å lekte seg med støvsugeren en kveld. Han snur seg rundt og ser alvorlig på faren og sier: jeg kan ikke støvsuge tissen min pappa, da blir den borte! Litt vel preget av at han støvsuget opp en tegnestift for ikke lenge siden:-p ellers er det mange ganger for dag han kommer og sier: jeg vil haaaa deg mammaaaa, mens han klenger seg rundt foten og lager såre lyder:-p Er nå så søte disse små^^,
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #25 Skrevet 9. august 2013 Forrige helg satt vi og spiste taco, og 2-åringen hadde spist opp det meste på fatet sitt. Da kom det høyt og tydelig "mere hagekuk!, mere hagekuk!". Jeg skjønte ingenting, men måtte le for meg selv da hun pekte på agurken Anonymous poster hash: d14b6...7b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå