Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #26 Skrevet 9. august 2013 Aldri?! Direkte kjeft syns jeg ikke barnet skal få.. Å få kjeft slik jeg fikk da jeg var liten er nedverdigende, og ødeleggende for selvtilliten. Men det var kanskje ikke det du mente?? Klart man må irrettesette barnet. Men jeg ser at irettesettelse med en vennlig tone der man forteller hva man ønsker barnet skal gjøre funker best. Men klart, har jeg gitt mange beskjeder, og barnet ikke hører, kan jeg heve stemmen litt. Evt om barnet er på vei til å gjøre noe farlig; løpe ut i veien/ta borti en ovn. Jeg bruker en del avledning enda, hun er 2 år nå.. Prøver å unngå å bruke nei så mye, hverdagen blir så negativ om det går i nei, nei nei. Sier heller "sitte fint på stolen din", "legg den på plass i skuffa igjen du" osv.. Anonymous poster hash: ca933...a67
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 9. august 2013 #27 Skrevet 9. august 2013 Jeg sa fra hun var liten navnet hennes etterfulgt av det er ikke lov. Sa sjeldent navnet hennes i forbindelse med strengt nei, vil ikke hun skal føle håndkle noe galt her han jeg sier navnet hennes og nei "er ** 2 år?" "Nei hun er et" så var nøye på det. Men sa som sagt det e rikke lov fra hun begynte gjøre ting som ikke var lov. Nå er hun to og får tilbake og litt kjeft om hun gjør noe hun ikke vet er lov som gjøres uansett. Wow... dette skjønte jeg ingenting av!
Gjest Anybody Skrevet 9. august 2013 #28 Skrevet 9. august 2013 Jeg sa fra hun var liten navnet hennes etterfulgt av det er ikke lov. Sa sjeldent navnet hennes i forbindelse med strengt nei, vil ikke hun skal føle håndkle noe galt her han jeg sier navnet hennes og nei "er ** 2 år?" "Nei hun er et" så var nøye på det. Men sa som sagt det e rikke lov fra hun begynte gjøre ting som ikke var lov. Nå er hun to og får tilbake og litt kjeft om hun gjør noe hun ikke vet er lov som gjøres uansett. Wow... dette skjønte jeg ingenting av! Haha nei det skjønner jeg godt! Jeg må snart lære meg å ikke stole blindt på mobilen.. Den retter og holder på + at touch ikke er helt min greie ser jeg :/ jaja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå