Gå til innhold

Hvor ofte spiser dere pølser til middag?

Anbefalte innlegg

Gjest Julia1984
Skrevet

Pølse i brød.....tja....en gang hver 2 måned.

Pølse i andre retter....1 gang i måneden?

Spiser lite pølser, veldig sjelden. Ungene elsker det, men de får jo pølser i alle barnebursdager og ikke minst hvis de overnatter hos mormor. Derfor begrenser vi det til veldig sjelden hjemme. De spør heller ikke etter pølser. Eneste er bursdagen deres og de skal bestemme middag

Ca 1 gang i uken altså... 

Anonymous poster hash: b7e8a...dfa

Hvor får du en gang i uken fra???

Ikke er det bursdag hver uke og hos mormor er de 2 ganger i året...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dæven, dette blir vel som å banne i kirken! Men vi spiser pølser ca 3-4 ganger i mnd...:-o

Skrevet

Veldig sjeldent. Kan ha noen ventepølser til grilling. Kun en gang har vi hatt det som middag. Jeg er ikke veldig glad i pølser og ser på det som siste utvei hvis jeg er veldig sulten og det absolutt ikke er annen mat å få kjøpt:)

Anonymous poster hash: 7f591...063

Skrevet

Om vi har det til middag er det i lapskaus eller kjøttsuppe med litt pølse i. Det er vel noe vi har max 2 ganger i mnd.

Griller en del på sommeren og da har vi ofte noen ventepølser.

Men stort sett griller vi fisk/kylling/kjøtt så da spiser barna kanskje en pølse hver og resten "ordentlig" mat.

Selvsagt er pølser mat, kommer jo bare an på hvilke man kjøper.

Jeg er bare ikke så glad i pølser uansett så da blir det ikke til at vi bruker det noe særlig.

Anonymous poster hash: 3a770...d93
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Når det passer seg sånn. Jeg syns pølser er kjempegodt, men spiser det ikke hver dag. Noen ganger går det et halvt år mellom hver gang, noen ganger er det en gang i uka.. syns det hysteriet som er rundt mat om dagen er helt ekstremt. Så lenge man har et balansert kosthold ellers, dør du ikke av en pølse i ny og ne..liker man det ikke er det en annen sak. Jeg kan til og med spise kake på en onsdag :o gud så forferdelig :P

Skrevet

Aldri, for pølser er ikke mat. Det skjer to ganger i året at vi griller pølser og pinnebrød på bål i skogen, og da kjøper vi pølser hos den lokale pølsemakeren.

Jøss, motsetter deg litt, eller? Pølser er ikke mat, men griller det allikevel.

Vi spiser pølser litt oftere om sommeren, blir mye grilling da! Kanskje 1-2 ganger i uka i perioder. Spiser pølser kanskje annenhver måned resten av året.

Kjøper pølser på hos den lokale slakteren, gode pølser med mye kjøtt! :)

Anonymous poster hash: 88d34...a1f

Les hva jeg skriver. Vi spiser aldri pølser til middag, men toppen to ganger i året kjøper vi pølser hos den lokale pølsemakeren som vi griller på bål.

Spørsmålet fra hi gjaldt middag, og pølser er ikke middag. De to gangene i året vi kjøper pølser, er det for barnas, og turens skyld.

Eeehhhhh JO! Pølser er middag!

Pølser, hjemmelagd potetmos og grønnsaker er middag enten du liker det eller ikke.

Anonymous poster hash: 464d5...8e3

Skrevet

Bare om sommeren, når vi griller. Er ikke då glad i pølser, men gilde go og mager grillpølse er veldig god syns jeg :)

Skrevet

Ut i fra svarene her, kan man lure på om noen i Norges land spiser pølser i det hele tatt.

Rart at det selges så mye pølser som det gjør, når det er gjengs holdning at pølser ikke er mat. 

Anonymous poster hash: f522a...5f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...